Skip to main content

Goedenavond,

sinds gister nieuwe Apple Watch SE 2022.

MultiSim installeren lukt niet. 
Beide apparaten (iPhone en Watch) hebben de laatste iOS update. 
Ook de Watch al ontkoppeld en opnieuw gekoppeld. Alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar nog steeds niet gelukt. 
 

bij intructies staat: 

ga naar “mijn Watch” en klik dan op “mobiel netwerk”. Echter die laatste optie staat er niet tussen. 
Kan iemand mij verder helpen? 
 

Hope so! Alvast dank

Hi @KarenvdB 

Ik denk graag met je mee. Zou je de volgende stappen kunnen volgen?

1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)

Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zien jullie die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.

Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.

3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.

4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.

Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 


Reageer