Skip to main content

Mijn mobiel is gestolen en ik heb een nieuwe besteld.

Het lukt mij echter niet om online mijn simkaart te blokkeren, omdat volgens de chatbot sinds vrijdag geen adviseur aanwezig is en de site herkent mij niet bij het inloggen. Stuurt een sms naar gestolen mobiel!?!?!

Daarnaast wil men, als de nieuwe mobiel geleverd is bij een winkel in de buurt, mij via SMS erop attent maken dat het geleverd is. Ik heb echter nodig dat ik via de mail op de hoogte wordt gesteld.

Hoe krijg ik bovenstaande voor elkaar?

 

Groet,

 

Rick1978.

 

 

 

Hallo @Rick1978 

Zou je vandaag met je legitimatie even langs een Odido winkel kunnen gaan? Daar kunnen ze direct de oude voor je blokkeren en de nieuwe activeren.


“En de nieuwe activeren”,

 

kan ik dan meteen de nieuwe mobiel meekrijgen?

 

Thanks voor je reactie!


In de winkels zijn soms wat toestellen aanwezig, maar vanwege overvallen zijn in telefoonwinkels vaak alleen mockups te zien. Na een bestelling kan het toestel dan later worden opgehaald of worden thuis bezorgt.


Reageer