Skip to main content

Beste,

Ik heb een huis gekocht en alles is al rond. Mijn bindend advies is getekend en de bankgarantie is afgegeven. Alleen mijn akte moet nog passeren. Nu ben ik tijdens het bestellen van mijn telefoon te snel geweest en op de automatische piloot gedaan. 
Alleen nu heb ik door deze bestelling een BKR registratie te pakken wat ik nu echt niet kan gebruiken, omdat de bank nog 1 laatste check kan doen in het bkr register. 

Mijn contract is al gewijzigd naar afgelost en de telefoon is ook daadwerkelijk al betaald en er ligt al een aanvraag bij het incasso van odido. Ik zou niet om spoed vragen als het ook echt geen spoed was. En ik begrijp dat alles op volgorde afgehandeld dient te worden, maar dit kan ernstige gevolgen voor mij hebben wanneer dit niet op tijd geregeld kan worden. Mijn akte gaat bijna passeren en ik hoop op uw begrip voor een snelle afhandeling. 
Ik heb zo’n domme fout gemaakt en ik hoop oprecht dat jullie mij met spoed kunnen helpen, want ik zit echt met m’n handen in het haar en slaap al dagen slecht omdat het nog niet geregeld is. 

Nogmaals ik heb er echt haast bij en hoop echt op hulp van jullie van kant dat het hopelijk nog voor de feestdagen geregeld kan zijn. Ben de wanhoop nabij (ik las ergens in een topic dat iemands vraag over verwijderen bkr meteen werd opgepakt nadat ze een post had geplaatst. Ik hoop oprecht dat dit met mijn vraag ook kan gebeuren). 

Groetjes Evie

Ik kijk net in mijn bkr register maar hij is al volledig verdwenen!! Post kan genegeerd worden. Bedankt odido voor dit snelle handelen!

Hi ​@Eviejongmans, Fijn dat je BKR-registratie al is verwijderd! En wat leuk dat je een nieuw huis hebt gekocht en dat alles rond is, het moet nu zeker goedkomen! Uit ervaring weet ik dat het lastig is om een huis te kopen in deze moelijke tijd, maar blij om te lezen dat het jou gelukt is. Mochten we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je alvast heel veel plezier in je nieuwe woning en voor nu nog een heel fijn weekend! 😊

Reageer