Skip to main content

Ik wil mijn bestelling wijzigen

Hoi @Oguz21,

Wat heb je precies besteld? Is deze regel wellicht op jouw bestelling van toepassing?
 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Verberg inhoud

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 


Hallo @Oguz21 

Als je wijzigingen aan het abonnement wilt aanbrengen zoals bundel wijzigen, toestel afbetalen, gegevens wijzigen dat kan dit ook later nadat je abonnement zichtbaar is in My Odido.


Ik wil graag mijn bestelling wisselen 


Hi @Oguz21 

Om welke bestelling gaat het? Als het om een toestel bestelling of abonnement bestelling dan moet je die eerst annuleren het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kan mij je ordernummer doorsturen dan kijk ik graag met je mee.


Reageer