Skip to main content
Beantwoord

Melding geen simkaart

  • 2 januari 2024
  • 1 reactie
  • 940 Bekeken

Sinds 1 Januari geeft mijn mobiele telefoon aan dat er geen sim kaart geplaatst is. Als ik dan mijn telefoon uit doe en weer aan zet en mijn sim code intoets doet die het, maar nu 12 uur later krijg ik weer de melding dat er geen sim kaart in zit. Dit is echter wel het geval… wat kan ik hier aan doen ?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Nynke, allereerst van harte welkom op de Community en de beste wensen voor 2024! Je moet natuurlijk gewoon bereikbaar zijn en daar help ik je graag bij. Het klinkt alsof er iets niet goed gaat met de simkaart. Doet de simkaart het weer als je hem eruit haalt, schoonmaakt en hem opnieuw in je toestel stopt? Vraag dan gelijk even via Mijn Odido een nieuwe simkaart aan. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders doen we een paar strenge controles, voordat ik hem voor je mag bestellen. Laat het me maar weten! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nynke, allereerst van harte welkom op de Community en de beste wensen voor 2024! Je moet natuurlijk gewoon bereikbaar zijn en daar help ik je graag bij. Het klinkt alsof er iets niet goed gaat met de simkaart. Doet de simkaart het weer als je hem eruit haalt, schoonmaakt en hem opnieuw in je toestel stopt? Vraag dan gelijk even via Mijn Odido een nieuwe simkaart aan. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders doen we een paar strenge controles, voordat ik hem voor je mag bestellen. Laat het me maar weten! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen