Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S2 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Voor de promotie-actie met earbuds, heb ik oa een imei nummer nodig. Nu kan ik deze pas invoeren wanneer de telefoon in bezit heb en aangezien dit waarschijnlijk pas na 21 april het geval zal zijn. Voorzien jullie hier geen problemen in? 


Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?


Voor de promotie-actie met earbuds, heb ik oa een imei nummer nodig. Nu kan ik deze pas invoeren wanneer de telefoon in bezit heb en aangezien dit waarschijnlijk pas na 21 april het geval zal zijn. Voorzien jullie hier geen problemen in? 

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.. als de levertijd inderdaad nog 5-6 weken duurt minimaal zitten we daar al ruimschoots overheen.


Grappig dat er staat je kan de buds tot 21 april claimen, ik heb gisteren 10 maart (dus nog optijd) besteld dan en heb een wachttijd van 6 a 7 weken dus reken even uit.... ik neem toch echt aan waar er recht op is dat je dat gewoon behoord te krijgen. Het is niet ons probleem dat de wacht tijd immers 6 a 7 weken is dat behoort t-mobile op te lossen en daar kun je de consument niet op "straffen". En dat is dus t mobile hun probleem desnoods laat de mensen maar naar de winkel komen om de buds eerder op te halen met de aankoop bon.


Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Volgend jaar ergens zoals het er nu naar uit ziet, haha.:joy:


Hi allemaal,

Wij zullen schakelen met Samsung over de promotie actie. Zodra er meer informatie is, zullen we dat direct delen. 


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

wat ik nu nogsteeds niet snap is dat mijn telefoon op 15 februari besteld is. ik heb de ultra groen 256gb. 

Wat betekend dit voor mij, wanneer krijg ik mijne nou binnen. hij zou de 11e dus vandaag binnen moeten komen. Ik wacht nog paar dagen af en dan hoop ik maar dat die binnen is.


Ik heb hem zelf al geannuleerd, had early renewal maar als die over 5 weken pas komt kan ik net zo goed wachten en dan gewoon verlengen


ik ga ook mijn bestelling annuleren en ergens anders plaatsen, ik hoop dat meer mensen het zouden doen. dit is een onzin wat jullie doet


Ik heb niks tegen de werknemers zij doen ook maar hun werk, maar toch hadden wel meer informatie kunnen geven en niet steeds in specifieke datum zeggen en dan niet hun woord nakomen.


.


Beste mensen, voor de galaxy buds promo even contact opnemen met samsungNL. Deze helpen je verder als je het probleem met levering aangeeft.


Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Volgend jaar ergens zoals het er nu naar uit ziet, haha.:joy:

Hhhhhh


Goede dag, ik heb vandaag nog een smsje ontvangen, dat levertijd van Samsung was gewijzigd. Staat daar nog 7-8 weken. Ik heb het besteld op 22.2. dus nu ben ik aan hen wachten bijna 3 weken. Moet ik nog 2 maanden wachten voor mobiel? Dat is beetje grappig en te veel ... Dus 3 maandne wachten op mobiel... 😂😂 Nou ik verwacht chocolade of iets bij Jesus ... Wat is raar, ik ken iemand die hebt gisteren via Samsung s22 ultra besteld en het is binnen vandaag. Status daar ok alles op voorraad. Dus misschien is beter op jullie website laten weten, dat In toekomst deze mobielen zijn niet beschikbaar, of tijdelijk niet op voorraad. Ik wacht tot Maart, herlaad niet langer. Dan ga ik contract anulieren en andere provider kiezen. 3 maanden is heel lang. 


Erg teleurgesteld in de communicatie van t-mobile. Vertragingen en onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren. Maar als je meer dan 1000 euro neertelt voor een toestel, mag je verwachten dat je actief benaderd wordt als beloofde levertijden niet gehaald worden.

Oke er is dit forum, maar echt hoe slecht kan informatie zijn? Bereken zelf? Is elke dag later besteld ook een dag later geleverd? Of komen de leveringen in batches? 

Die 6-7 weken is dit vanaf de publicatie datum 11 maart of vanaf je bestel datum? Echt compleet onduidelijk, dit moet beter, actief een email naar je klant als iets vertraagd, het kan altijd gebeuren, maar er is geen excuus voor slecht communiceren als iets fout gaat. Dat ligt bij jullie zelf.


Erg teleurgesteld in de communicatie van t-mobile. Vertragingen en onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren. Maar als je meer dan 1000 euro neertelt voor een toestel, mag je verwachten dat je actief benaderd wordt als beloofde levertijden niet gehaald worden.

Oke er is dit forum, maar echt hoe slecht kan informatie zijn? Bereken zelf? Is elke dag later besteld ook een dag later geleverd? Of komen de leveringen in batches? 

Die 6-7 weken is dit vanaf de publicatie datum 11 maart of vanaf je bestel datum? Echt compleet onduidelijk, dit moet beter, actief een email naar je klant als iets vertraagd, het kan altijd gebeuren, maar er is geen excuus voor slecht communiceren als iets fout gaat. Dat ligt bij jullie zelf.

 

Inderdaad. Ik snap het ook niet goed. Is 7-8 weken vanaf vandaag? Vanaf bestel datum? Krijg ik deze mobiel tot Augustus? Moet ik het zelf gaan naar Korea afhalen? Maar het is ook niet goede stap van Samsung. Beter later met pre order beginnen dan laten mensen manden wachten for mobiel. 


Ik bestelde op 23 februari, vandaag kreeg ik een sms dat ik het kan komen ophalen. Dit geeft ook hoop aan anderen! Succes! 

Ultra 256GB green


Ik blijf het opmerkelijk vinden dat jullie zeggen dat je de buds tot en met 21 april kan verzilveren terwijl mij net is verteld dat dit 15 mei is via messenger!. Dus jullie blijven elkaar tegen spreken.

Gaarne zou ik nu dus de goede info willen en de waarheid want als het 21 april is dan heb ik een probleem heb 10 maart besteld en de levertijd is dus 6 weken!


Hi @Ilona goossen 

We hebben inderdaad met Samsung contact gehad en je kan je registreren voor de Buds tot 15 mei. Mocht de promotieactie nog meer verlengd worden, dan zullen we dat direct delen!


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Aiiii..ik zat in me hoofd tot 16 maart bestellen ipv 10 maart om de buds actie te krijgen..…

 

Nu pis ik dus naast de pot,of valt er nog iets te regelen ...  


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! 🌞