F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 62 reacties
  • 5939 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22+
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Goedendag, 

Is al bekend of het Samsung toestel horende bij ordernummer 69697324 in week 16 of 17 wordt geleverd? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wangetjes 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat het toestel dat je hebt besteld nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. Ik verwacht dat je snel meer te horen krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Ik heb mn s22+ 7maart besteld wanneer kan ik hem dan verwachten aangezien de levertijd nu 2 tot 3 weken is?

Reputatie 7

Hi @Sharriezardx,

Dan verwacht ik dat je binnenkort bericht ontvangt om jouw toestel op te halen of te laten bezorgen. Mocht dit niet zo zijn, laat het dan even weten, dan kijken we mee!

Hi,

I already received the s22+ and now Im trying to register it for the promotion but I can’t find the invoice for the phone.

At my email I only have email of the purchase and on t-mobile site I assume it should appear here “Aankoop bewijs” but is empty.

 

Where can I find the invoice of my s22 purchase?

 

Thanks

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tserra 

Congrats on your new device. I hope you like it! 

You receive your hardware invoice within 5 days after you have received your device. Did you check your e-mail or My T-Mobile? Can you send me a private message with your 06-number, name, birth date, full address and the last 4 numbers of your IBAN? This way I can check your order and details. You can send me a private message if you click on my name. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.