Skip to main content
F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

Levertijden Samsung Galaxy S22+
Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 maart 2022

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 maart 2022

Ik vind het echt absurd. We praten niet over een vertraging van een week of twee. Dit is echt gewoon meer dan een maand.

 

Dit vind ik niet kunnen. Ik hoor hier en daar dat er mondjes maat wat binnenkomt, sommige vrienden hebben vandaag hun S22plus binnen. Heb zo een spijt dat ik bij T-Mobile heb besteld.

Twijfel om heel die s22 maar te cancelen en ergens anders een andere telefoon te bestellen. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 maart 2022

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 maart 2022
Hajar schreef:

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Wat is nou precies de update. Want ik zie geen verschillen met de vorige.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 maart 2022
Hajar schreef:

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hey Hajar,

Bij de Samsung S22+ Zwart 256GB stond vandaag nog als besteldatum 01-03-2022 met een levertijd en nu na de update staat er 15-02-2022 als besteldatum. Gaat dit wel goed?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 maart 2022

Lieve Hajar,

Je blijft maar de levertijden bijwerken, maar het helpt niet echt. We moeten nog steeds 8-9 weken wachten, wat absoluut schandalig is. Niet van jullie verwacht dit đŸ‘ŽđŸŸ


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 maart 2022

@JeffreyB89 Bedankt voor het scherp zijn! Het juiste tabel staat er nu in. 

 


Dave
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 24 maart 2022

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! đŸŒž


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 31 maart 2022

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 31 maart 2022
Hajar schreef:

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Hoi Hajar,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 31 maart 2022

Goedemidddag,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 31 maart 2022

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 31 maart 2022
Hajar schreef:

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Beste Hajar,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, wanner kan ik hem verwachten ?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 31 maart 2022

Sorry ik heb een S22 plus zwart 256gb besteld op 08-03-3022 besteld. Aub graag antwoorden wanner kan ik hem verwachten, ik wacht nu echt best lang. 


Dave
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 1 april 2022

@abdellive 

Ik zie hier geen bestelling van je terug op 8 maart, maar wel van 11 maart, dus ik neem aan dat je die bedoelt. Je kunt vanaf die datum een verwachte levertijd van 5 tot 6 weken rekenen, dus dat kan nog even duren.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 april 2022

Heey David,

mijn moeder heeft ook op 08-03-2022 besteld, onder dit bestel nummer : 6987356 ik hoop snel te kunnen weten wat ongeveer de levertijd is


Dave
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 1 april 2022

@abdellive 

Op dit ordernummer kan ik niets vinden. Kloppen alle cijfers en is deze bestelling direct via ons geplaatst? Als het namelijk via een derde partij is besteld, dan kun je daar terecht voor info.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 april 2022

@David  excuses here is de bestelnummer: bestelnummer 69873569

dank u wel voor het snel reactie 


Dave
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 1 april 2022

@abdellive 

Dit nummer klopt inderdaad en ik verwacht dat voor deze order spoedig bericht komt dat het toestel opgehaald kan worden. đŸ‘


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 april 2022

Hoi @David ,

ik heb helaas nog steeds geen bericht ontvangen. Kan je aub kijken wat er mis gaat?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 5 april 2022

HI @abdellive 

Ik ben direct gaan kijken en zie dat de bestelling met dat ordernummer al klaarligt in de shop. Op 1 April is er een sms verzonden naar het nummer dat bij ons bekend is en daarin is aangegeven dat het toestel klaarligt om opgehaald te worden. Vergeet niet je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd. Het toestel zal er deze week nog liggen. Ik wens je alvast veel plezier met het toestel!


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 5 april 2022

Is er al meer bekend over mijn bestelling: 69605169

 

Mijn bestelling was al eind februari gedaan.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 5 april 2022

Hi @fantasytijger 

Ik heb het gecheckt en jouw toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 5 april 2022

@David @Hajar Goedemiddag,
ik heb de toestel kunnen ophalen en ik ben nu zeer te vrede, het viel allemaal mee van harte bedankt :) đŸ‘đŸ»


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 april 2022

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen