Skip to main content

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Ik vind het echt absurd. We praten niet over een vertraging van een week of twee. Dit is echt gewoon meer dan een maand.

 

Dit vind ik niet kunnen. Ik hoor hier en daar dat er mondjes maat wat binnenkomt, sommige vrienden hebben vandaag hun S22plus binnen. Heb zo een spijt dat ik bij T-Mobile heb besteld.

Twijfel om heel die s22 maar te cancelen en ergens anders een andere telefoon te bestellen. 


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Wat is nou precies de update. Want ik zie geen verschillen met de vorige.


Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hey Hajar,

Bij de Samsung S22+ Zwart 256GB stond vandaag nog als besteldatum 01-03-2022 met een levertijd en nu na de update staat er 15-02-2022 als besteldatum. Gaat dit wel goed?


Lieve Hajar,

Je blijft maar de levertijden bijwerken, maar het helpt niet echt. We moeten nog steeds 8-9 weken wachten, wat absoluut schandalig is. Niet van jullie verwacht dit 👎🏾


@JeffreyB89 Bedankt voor het scherp zijn! Het juiste tabel staat er nu in. 

 


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! 🌞


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Hoi Hajar,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?


Goedemidddag,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 


Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Beste Hajar,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, wanner kan ik hem verwachten ?


Sorry ik heb een S22 plus zwart 256gb besteld op 08-03-3022 besteld. Aub graag antwoorden wanner kan ik hem verwachten, ik wacht nu echt best lang. 


@abdellive 

Ik zie hier geen bestelling van je terug op 8 maart, maar wel van 11 maart, dus ik neem aan dat je die bedoelt. Je kunt vanaf die datum een verwachte levertijd van 5 tot 6 weken rekenen, dus dat kan nog even duren.


Heey David,

mijn moeder heeft ook op 08-03-2022 besteld, onder dit bestel nummer : 6987356 ik hoop snel te kunnen weten wat ongeveer de levertijd is


@abdellive 

Op dit ordernummer kan ik niets vinden. Kloppen alle cijfers en is deze bestelling direct via ons geplaatst? Als het namelijk via een derde partij is besteld, dan kun je daar terecht voor info.


@David  excuses here is de bestelnummer: bestelnummer 69873569

dank u wel voor het snel reactie 


@abdellive 

Dit nummer klopt inderdaad en ik verwacht dat voor deze order spoedig bericht komt dat het toestel opgehaald kan worden. 👍


Hoi @David ,

ik heb helaas nog steeds geen bericht ontvangen. Kan je aub kijken wat er mis gaat?


HI @abdellive 

Ik ben direct gaan kijken en zie dat de bestelling met dat ordernummer al klaarligt in de shop. Op 1 April is er een sms verzonden naar het nummer dat bij ons bekend is en daarin is aangegeven dat het toestel klaarligt om opgehaald te worden. Vergeet niet je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd. Het toestel zal er deze week nog liggen. Ik wens je alvast veel plezier met het toestel!


Is er al meer bekend over mijn bestelling: 69605169

 

Mijn bestelling was al eind februari gedaan.


Hi @fantasytijger 

Ik heb het gecheckt en jouw toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. 


@David @Hajar Goedemiddag,
ik heb de toestel kunnen ophalen en ik ben nu zeer te vrede, het viel allemaal mee van harte bedankt 🙂 👍🏻


Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.