Skip to main content

Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

Is er nu gewoon helemaal niks binnengekomen vandaag, ging net zo lekker gvd.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 november 2023

Hallo mensen,

Wat zijn de voor en nadelen van bestellen via Belsimpel? Ik heb op dit moment een Sim Only abonnement via Odido en zou graag willen weten of het via Belsimpel verlengt zou kunnen worden met de nieuwe IPhone. Is dat mogelijk?

Alvast bedankt.

 

Javi.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 1TB – 1 week levertijd
  • Naturel 512GB – 2-3 weken levertijd, vanaf besteldatum 01.11.2023

  • is een Top Poster
  • 1 november 2023
ELcapi12 schreef:

Hallo mensen,

Wat zijn de voor en nadelen van bestellen via Belsimpel? Ik heb op dit moment een Sim Only abonnement via Odido en zou graag willen weten of het via Belsimpel verlengt zou kunnen worden met de nieuwe IPhone. Is dat mogelijk?

Alvast bedankt.

 

Javi.

Hoi

als jij kan verlengen dan kan dat ook via Belsimpel. En ook met de nieuwe iPhone. Maak een keuze welke je wil en welke kleur open dan 2 pagina’s en vergelijk bij belsimpel en Odido wie er sneller kan leveren. 
belsimpel haalt ook toestellen uit het buitenland en Odido is afhankelijk van Apple. Daarom is de wachttijd bij Belsimpel meestal korter. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 november 2023
belgje schreef:
ELcapi12 schreef:

Hallo mensen,

Wat zijn de voor en nadelen van bestellen via Belsimpel? Ik heb op dit moment een Sim Only abonnement via Odido en zou graag willen weten of het via Belsimpel verlengt zou kunnen worden met de nieuwe IPhone. Is dat mogelijk?

Alvast bedankt.

 

Javi.

Hoi

als jij kan verlengen dan kan dat ook via Belsimpel. En ook met de nieuwe iPhone. Maak een keuze welke je wil en welke kleur open dan 2 pagina’s en vergelijk bij belsimpel en Odido wie er sneller kan leveren. 
belsimpel haalt ook toestellen uit het buitenland en Odido is afhankelijk van Apple. Daarom is de wachttijd bij Belsimpel meestal korter.

 

 

 

Thanks! Ik heb hem via belsimpel besteld. Goed geholpen en morgen al binnen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 november 2023

Vanmiddag onverwacht onze 2 telefoons ontvangen. De aankondiging is ons een beetje ontglipt. Er lag bij de receptie ineens een pakketje. Hier is niet voor getekend.
Hoe dan ook zeer welkom.


Bij Odido Zakelijk op 29 september 2 abbonementen verlengt.
Het ging om een Pro ZT 265GB en een Pro Max BT 256GB


Iedereen hier succes met de wachtrij gewenst!


  • is een nieuwe Poster
  • 1 november 2023
shermelany schreef:

Ik heb 21 oktober een bestelling geplaatst. Het gaat om een verlenging met de iPhone PM wit 256gb. Ik heb hiervan een bevestiging per mail gekregen, maar tot op heden zie ik hier niets van terug in mijn Odido account. Kan dit kloppen? Of zie ik dit pas per ingang van het ‘contract’ dus vanaf november? 

 

(Wist niet dat de levering bij belsimpel heel wat sneller is, dan direct bij Odido zelf. Wellicht dat ik overweeg om de bestelling dan ook maar te annuleren..)
 

JONGENS,

Ik heb dus gisteren 31 oktober Odido gebeld dat ik mijn bestelling wilde annuleren (Ze hebben dat in een seconde gedaan). Heb meteen dezelfde bestelling geplaatst bij Belsimpel, dezelfde avond nog sms gekregen dat mijn toestel is verzonden. Vandaag kon ik de iphone ophalen! Top service van Bel :)

 

 

 

 


Eindelijk!!! Net gebeld dat hij in de shop is binnengekomen, ik heb de PM NT 256 GB  besteld op 17-09. Hoop voor de rest dat er nog meer binnenkomt.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Naturel 512GB.


  • Debutant
  • 2 november 2023

Ik zou iedereen aanraden om het via Belsimpel te doen, zolang de voorraad strekt. Zelf had ik het eerst via Mobiel gedaan, maar na een week tijd was er nog steeds geen duidelijkheid. Online veel klagende mensen en niemand kon wat vertellen over eventuele leveringen etc. Het is overduidelijk dat ze daar nog steeds bezig zijn met de bestellingen van September.

Gister ochtend heb ik bij Belsimpel mijn bestelling geplaatst voor de PM 256GB NT icm verlenging Odido, en deze kan ik vanmiddag al ophalen. Bij Mobiel heb ik direct geannuleerd.


  • is een Top Poster
  • 2 november 2023

De mensen die een sms ontvangen hadden van odido. Wanneer kun je de telefoon ophalen in de winkel? Ben nu al een paar dagen aan het wachten maar heb niets vernomen van odido.


  • is een nieuwe Poster
  • 2 november 2023

“Echt niet leuk, je iPhone is er niet”. 
Op 15/09 PM NT 256GB besteld. Na 7 weken nog altijd niks gehoord te hebben gisteren (voor de derde keer) gebeld om te checken of de bestelling wel goed was doorgekomen, omdat zoveel mensen hier de telefoon later besteld hadden en al eerder hadden ontvangen. Na de eerste twee keer verzekerd te zijn van dat alles goed was verlopen en ik “gewoon” moest wachten, bleek gisteren dat er toch iets mis was gegaan. In de winkel werd goed met me meegedacht, maar konden ze niets bespoedigen. Drie hemeltergend frustrerende telefoontjes met machteloze en volstrekt incapabele klantenservice (en wederom tegengas te krijgen en zeggen dat ik meer geduld moest hebben) konden ze de bestelling toch bespoedigen, maar onduidelijk hoeveel. Bij deze wil ik iedereen hier waarschuwen voor de waardeloze service van Odido en hoe je als (zakelijke) klant wordt behandeld. Als ik geen zakelijke verbondenheid had aan Odido was ik al lang ergens anders naartoe gegaan en ik zal hierna zeker niet verlengen. Heel veel succes met de telefoons aan iedereen hier, ik duim voor jullie (en ook nog altijd voor mezelf)

 

TLDR: mijn iPhone is er na 7 weken nog steeds niet door een fout van Odido en er is nul begrip en behulpzaamheid gebleken


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB en Naturel 512GB.


  • is een Top Poster
  • 2 november 2023
Marciano van Odido schreef:

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB en Naturel 512GB.

22 september de naturel titanium 256 gb besteld, eindelijk!


  • is een Top Poster
  • 3 november 2023
burtmachine schreef:

De mensen die een sms ontvangen hadden van odido. Wanneer kun je de telefoon ophalen in de winkel? Ben nu al een paar dagen aan het wachten maar heb niets vernomen van odido.

Ik zou zeggen bel ze of ga dan even langs.


  • is een Top Poster
  • 3 november 2023
JuPo21 schreef:

“Echt niet leuk, je iPhone is er niet”. 
Op 15/09 PM NT 256GB besteld. Na 7 weken nog altijd niks gehoord te hebben gisteren (voor de derde keer) gebeld om te checken of de bestelling wel goed was doorgekomen, omdat zoveel mensen hier de telefoon later besteld hadden en al eerder hadden ontvangen. Na de eerste twee keer verzekerd te zijn van dat alles goed was verlopen en ik “gewoon” moest wachten, bleek gisteren dat er toch iets mis was gegaan. In de winkel werd goed met me meegedacht, maar konden ze niets bespoedigen. Drie hemeltergend frustrerende telefoontjes met machteloze en volstrekt incapabele klantenservice (en wederom tegengas te krijgen en zeggen dat ik meer geduld moest hebben) konden ze de bestelling toch bespoedigen, maar onduidelijk hoeveel. Bij deze wil ik iedereen hier waarschuwen voor de waardeloze service van Odido en hoe je als (zakelijke) klant wordt behandeld. Als ik geen zakelijke verbondenheid had aan Odido was ik al lang ergens anders naartoe gegaan en ik zal hierna zeker niet verlengen. Heel veel succes met de telefoons aan iedereen hier, ik duim voor jullie (en ook nog altijd voor mezelf)

 

TLDR: mijn iPhone is er na 7 weken nog steeds niet door een fout van Odido en er is nul begrip en behulpzaamheid gebleken

Ik zou zeggen, bestel via belsimpel!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 november 2023

Klantenservice is echt drama en heb het gevoel dat elke medewerker telkens wat anders zegt. Begin oktober een nieuwe zakelijke aansluiting afgesloten met de 256GB NT, met betaling aan de deur van restbedrag. (Met nummerbehoud) Ik krijg steeds meer de neiging om te cancelen en ook via Belsimpel te bestellen of naar andere provider te gaan. Tot mijn verbazing kan dat alleen niet meer, omdat er al 14 dagen na bestelling en regelen contract zijn verstreken. (??) Naar mijns inziens was dit altijd nadat je je telefoon en simkaart daadwerkelijk ontvangen had? Medewerker was erg geĂŻrriteerd toen ik dit aangaf en zei dat dit altijd zo is en ik mijn contract volgende keer maar beter moet lezen. Weet iemand hier meer over? Aangezien in dit topic veel mensen gecanceld lijken te hebben en dit allemaal geen probleem leek te zijn? Thanks alvast!


  • is een Top Poster
  • 3 november 2023
Larsh00 schreef:

Klantenservice is echt drama en heb het gevoel dat elke medewerker telkens wat anders zegt. Begin oktober een nieuwe zakelijke aansluiting afgesloten met de 256GB NT, met betaling aan de deur van restbedrag. (Met nummerbehoud) Ik krijg steeds meer de neiging om te cancelen en ook via Belsimpel te bestellen of naar andere provider te gaan. Tot mijn verbazing kan dat alleen niet meer, omdat er al 14 dagen na bestelling en regelen contract zijn verstreken. (??) Naar mijns inziens was dit altijd nadat je je telefoon en simkaart daadwerkelijk ontvangen had? Medewerker was erg geĂŻrriteerd toen ik dit aangaf en zei dat dit altijd zo is en ik mijn contract volgende keer maar beter moet lezen. Weet iemand hier meer over? Aangezien in dit topic veel mensen gecanceld lijken te hebben en dit allemaal geen probleem leek te zijn? Thanks alvast!

Heb je je voorwaarden al gelezen?? Misschien dat even doen.


  • is een Top Poster
  • 3 november 2023
Larsh00 schreef:

Klantenservice is echt drama en heb het gevoel dat elke medewerker telkens wat anders zegt. Begin oktober een nieuwe zakelijke aansluiting afgesloten met de 256GB NT, met betaling aan de deur van restbedrag. (Met nummerbehoud) Ik krijg steeds meer de neiging om te cancelen en ook via Belsimpel te bestellen of naar andere provider te gaan. Tot mijn verbazing kan dat alleen niet meer, omdat er al 14 dagen na bestelling en regelen contract zijn verstreken. (??) Naar mijns inziens was dit altijd nadat je je telefoon en simkaart daadwerkelijk ontvangen had? Medewerker was erg geĂŻrriteerd toen ik dit aangaf en zei dat dit altijd zo is en ik mijn contract volgende keer maar beter moet lezen. Weet iemand hier meer over? Aangezien in dit topic veel mensen gecanceld lijken te hebben en dit allemaal geen probleem leek te zijn? Thanks alvast!

Heb het even voor je opgezocht. Je mag gewoon zeggen annuleer de boel maar. zet hieronder neer wat er in mijn bestellings mail staat.

 

  • Ben je van gedachten veranderd? Dan kun je vóór de bezorging of het ophalen aangeven dat je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zodra je je telefoon hebt ontvangen, heb je 15 dagen bedenktijd waarin je ons kan laten weten dat je kosteloos wilt annuleren. Lees alles over annuleren & terugsturen of ga direct naar het retourformulier. Wil je tijdens de bedenktijd toch je nieuwe abonnement gebruiken? Geen probleem. Je betaalt dan alleen de gemaakte gebruikskosten binnen die dagen.

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Naturel 256GB


  • is een nieuwe Poster
  • 4 november 2023

iPhone 15 pro max naturel besteld / is een verlenging van me sim only .
rond 26 oktober ik krijg het pas tussen 7 en 21 December binnen .althans dat zei dus  iemand van Odido tegen mij. Wat  een fijne kerstcadeau is dit ook lekker  lang wachten 😅


  • is een Top Poster
  • 4 november 2023
Rosag schreef:

iPhone 15 pro max naturel besteld / is een verlenging van me sim only .
rond 26 oktober ik krijg het pas tussen 7 en 21 December binnen .althans dat zei dus  iemand van Odido tegen mij. Wat  een fijne kerstcadeau is dit ook lekker  lang wachten 😅

Ik zou dan echt verder gaan kijken.. dan komt alweer de iPhone 16 uit đŸ€ŁđŸ€Ł


  • is een nieuwe Poster
  • 4 november 2023
burtmachine schreef:
Rosag schreef:

iPhone 15 pro max naturel besteld / is een verlenging van me sim only .
rond 26 oktober ik krijg het pas tussen 7 en 21 December binnen .althans dat zei dus  iemand van Odido tegen mij. Wat  een fijne kerstcadeau is dit ook lekker  lang wachten 😅

Ik zou dan echt verder gaan kijken.. dan komt alweer de iPhone 16 uit đŸ€ŁđŸ€Ł

Klopt maar ik heb geduld dus ik wacht het rustig af haha. 


  • is een Top Poster
  • 6 november 2023

Het is nu 6 weken geleden dat ik besteld heb. Levertijd was tussen de 6 en 8 weken. Zou nu dan toch moeten gaan gebeuren. Helaas mensen die een week voor me besteld hebben hebben nog niks dus we gaan het zien. 
pro Max wit 256gb

Als er  halverwege de week geen updates komen voor de witte ga ik toch maar annuleren en naar Belsimpel. Heb er geen vertrouwen in dat het toestel er binnen 2 weken is.


belgje schreef:

Het is nu 6 weken geleden dat ik besteld heb. Levertijd was tussen de 6 en 8 weken. Zou nu dan toch moeten gaan gebeuren. Helaas mensen die een week voor me besteld hebben hebben nog niks dus we gaan het zien. 
pro Max wit 256gb

Als er  halverwege de week geen updates komen voor de witte ga ik toch maar annuleren en naar Belsimpel. Heb er geen vertrouwen in dat het toestel er binnen 2 weken is.

Ik durf wel bijna te wedden dat het toestel er binnen 2 weken is, heb niemand gehoord (behalve bij een fout) dat het over de 8 weken wachten is gegaan.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen