Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro Max

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik heb op 15-9,14:40 uur de Iphone PM 256gb black besteld

Uit nieuwsgierigheid, heb je ook gelijk (op 15 september) de (bij)betaling gedaan?

van de twee toestellen die ik heb besteld, was 1 daarvan gelijk betaald (vandaag mail ontvangen voor levering) de andere bevestiging kwam 2 dagen later en daarvan heb ik nog geen mail van gekregen..

Het hangt van je model af hoe lang je wacht en hoe lang je je toestel binnenkrijgt. Kan je iets meer vertellen over welk type model je hebt besteld en wanneer je had betaald? 

2 maal PM NT 256GB, een daarvan kon ik gelijk betalen de andere is 2 dagen later betaald

Uit nieuwsgierigheid, heb je ook gelijk (op 15 september) de (bij)betaling gedaan?

van de twee toestellen die ik heb besteld, was 1 daarvan gelijk betaald (vandaag mail ontvangen voor levering) de andere bevestiging kwam 2 dagen later en daarvan heb ik nog geen mail van gekregen..

Het hangt van je model af hoe lang je wacht en hoe lang je je toestel binnenkrijgt. Kan je iets meer vertellen over welk type model je hebt besteld en wanneer je had betaald? 

2 maal PM NT 256GB, een daarvan kon ik gelijk betalen de andere is 2 dagen later betaald

Wanneer heb je besteld en gelijk betaald voor degene die je mocht ophalen? Ook 15 september?

Wanneer heb je besteld en gelijk betaald voor degene die je mocht ophalen? Ook 15 september?

beide toestellen zijn op 15 september besteld

Bedankt voor je antwoorden Mur423! Dat bevestigt weer dat betalingsmoment leidend is. Dan weten we dat weer. Jammer dat we deducerend tot antwoorden moeten komen terwijl Odido geen teken van leven laat merken of zien…..

Bedankt voor je antwoorden Mur423! Dat bevestigt weer dat betalingsmoment leidend is. Dan weten we dat weer. Jammer dat we deducerend tot antwoorden moeten komen terwijl Odido geen teken van leven laat merken of zien…..

Als betalingsmoment leidend zou zijn dan moeten mensen zoals ik die ervoor gekozen heeft om in odido shop af te halen en te betalen in mei 2024 aan de beurt.

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijwerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB, Blauw alle modellen en Naturel 1TB en Wit 256GB.

Nou eindelijk bericht had de 2 iPhones worden morgen bezorgd. Zwart 256 en natuur 256. Besteld op 15 september maar bevestiging 16 september iets over half 11 ‘s morgens gehad. Alleen bedrag wat we moeten pinnen bij koerier klopt niet die valt hoger uit maar er is dus een technische storing geweest bij odido dus gaan dit nog uitzoeken wat wel en niet klopt. 🥲

Als betalingsmoment leidend zou zijn dan moeten mensen zoals ik die ervoor gekozen heeft om in odido shop af te halen en te betalen in mei 2024 aan de beurt.

Hahaha, hoop het niet maar ik denk dat bij mensen die hebben gekozen om bij de shop te betalen of koerier dan is bevestigingsmail leidend. Kennelijk moet dat verwerkt worden door een medewerker en kom je in de wachtlijst als pas goedgekeurd.

RAK2023 met zijn zakelijke abonnement is hier een voorbeeld van 🙂 Hij/Zij heeft op 15 september zakelijk besteld (betaling bij levering). Op 16 september om 10.36 kreeg hij de bevestiging. Nu mag hij/zij toestel ophalen.

Ziet er dus naar uit dat ze iedere dinsdag een batch krijgen en wegwerken. 

Zelf op de 18de besteld en direct betaald om 11:03. Ben dus wel benieuwd wanneer ik aan de beurt ga zijn. 20096XXXX is mijn order nummer. 

Ook wel heel erg benieuwd naar de mensen die hebben geannuleerd of die toevallig niet een bericht hebben gehad. 

(Edit: wellicht wel handig heb de telefoon besteld: Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart Titanium)

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijwerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB, Blauw alle modellen en Naturel 1TB en Wit 256GB.

Hoe bereken  jullie de 6 -8 weken ?! Vanaf welke datum ?!”

Zelf op de 18de besteld en direct betaald om 11:03. Ben dus wel benieuwd wanneer ik aan de beurt ga zijn. 20096XXXX is mijn order nummer. 

Ook wel heel erg benieuwd naar de mensen die hebben geannuleerd of die toevallig niet een bericht hebben gehad. 

(Edit: wellicht wel handig heb de telefoon besteld: Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart Titanium)

Zelfde besteldatum en telefoon besteld bevestigingmail gelijk gekregen op 19:18. 
Wel pas op 20 sept betaald rond 09:30. 
200996XXX bestelnummer

Ik ben ook benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn

Hoe bereken  jullie de 6 -8 weken ?! Vanaf welke datum ?!”

Je bevestigings/betaalmoment + 6-8 weken. Met een beetje geluk heb je hem eerder maar het kan zo maar langer duren.

Hi @Abdelhafid, vanaf je besteldatum gaat jouw levertijd in. Je kunt het beste uitgaan van - in dit geval - 8 weken. Het kan altijd iets langer duren, maar het kan ook altijd sneller gaan. Ik hoop dat je jouw toestel snel mag ontvangen!

Zelfde besteldatum en telefoon besteld bevestigingmail gelijk gekregen op 19:18. 
Wel pas op 20 sept betaald rond 09:30. 
200996XXX bestelnummer

Ik ben ook benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn

Ik hoop dat er veel mensen hebben geannuleerd haha..Maar zelfs tussen ons zit er een behoorlijk gat, als je kijkt naar bestelnummer. 

Tijd zou het leren zou ik zeggen. Ik hoop dat hij gewoon sneller binnen is dan aangegeven. 

Hi @Abdelhafid, vanaf je besteldatum gaat jouw levertijd in. Je kunt het beste uitgaan van - in dit geval - 8 weken. Het kan altijd iets langer duren, maar het kan ook altijd sneller gaan. Ik hoop dat je jouw toestel snel mag ontvangen!

Hopen dat t in iedergeval gewoon op 8 weken blijft dan..

Nu net mijn iPhone pro Max opgehaald bij de mediamarkt 😁

laat je niet gek maken door Odido, maar haal lekker in een winkel, of bestel bij belsimpel, wat een waardeloze webshop heeft Odido. 
zal hier NOOIT meer bestellen.

NT 256gb 

Orderbevestiging 15-09 | 14:51

17-10 | 11:11 
Hallo, 
Echt leuk, je iPhone is er! Je krijgt binnen 24 uur een mailtje met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. 
Tot gauw, Odido

NT 256gb 

Orderbevestiging 15-09 | 14:51

17-10 | 11:11 
Hallo, 
Echt leuk, je iPhone is er! Je krijgt binnen 24 uur een mailtje met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. 
Tot gauw, Odido

NT 256gb 

Orderbevestiging 15-09 | 14:39

Niks. Noppes. Nada. 😴

NT 256gb 

Niks. Noppes. Nada. 😴

Wanneer heb je (bij)betaald?

NT 256gb 

Niks. Noppes. Nada. 😴

Vanwege probleem met iDeal inderdaad pas een uurtje later.

Dus dit bevestigt wel dat het (voor mensen die vooruit betalen) om het betaalmoment gaat. Beetje raar dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt vanuit Odido (en hierboven ook expliciet gesproken wordt over het moment van het plaatsen van de bestelling) maar het is niet anders. Ben nu ook extra pissig dat ik niet gewoon meteen kon betalen doordat de betaallink er een uur uit lag…

NT 256gb 

Niks. Noppes. Nada. 😴

Dus dit bevestigt wel dat het (voor mensen die vooruit betalen) om het betaalmoment gaat. Beetje raar dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt vanuit Odido (en hierboven ook expliciet gesproken wordt over het moment van het plaatsen van de bestelling) maar het is niet anders. Ben nu ook extra pissig dat ik niet gewoon meteen kon betalen doordat de betaallink er een uur uit lag…

Het is inderdaad heel zuur dat dit niet wordt gecommuniceerd. Als er nou grote leveringen binnenkomen om dagen weg te werken dan ga je dit soort dingen niet opmerken. Maar als er maar een paar toestellen komen dan gaan de secondes wel mee tellen en dan is dat extra zuur idd. Zeker als je meer dan een maand aan het wachten bent en geen respons krijgt.

NT 256gb 

Niks. Noppes. Nada. 😴

Direct toen ik de email binnen kreeg!

Hier vanmiddag eindelijk ook de sms gehad van Odido dat mijn NT 256GB eraan komt, en net ook de mail van PostNL dat ze deze morgen komen bezorgen. Besteld op 15-9 om 14:18, en betaald om 15:41 voor de geïnteresseerden.

Hier vanmiddag eindelijk ook de sms gehad van Odido dat mijn NT 256GB eraan komt, en net ook de mail van PostNL dat ze deze morgen komen bezorgen. Besteld op 15-9 om 14:18, en betaald om 15:41 voor de geïnteresseerden.

Bedankt Erikvz! Dus als onze theorie klopt dan moet iedereen die vóór 15 september 15.41 hebben betaald een sms hebben gekregen om zijn PM Natural 256GB op te halen/te ontvangen.

NT 256gb 

Niks. Noppes. Nada. 😴

Ik heb de 15e besteld maar pas de 22e betaald dus mijn besteld datum is de 22e?