Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
Levertijden iPhone 15 Pro Max
De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.
FAQ
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 40 / 59
Goedemorgen,
ik heb gisteren gebeld naar Odido met de vraag hoelang het nog duurt voordat de IPM 256gb Black geleverd wordt aan iedereen die op 15 September heeft besteld. Ikzelf heb hem pas in de avond besteld overigens. Ze vertelde mij dat dit nog minimaal 1,5 tot 2 weken gaat duren.. Nog even geduld dus..
Dat mag ik hopen want dan zijn die 6 tot 8 weken voorbij
Ik heb de 18e besteld pm nt, toen stond de levertijd nog op 4/6 weken. Nou ben al de 4 weken verder dus nog 2 weken te gaan..
Het was zo leuk en spannend om na het Apple event gelijk wat reviews te lezen/kijken en te bestellen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar na al het wachten is de spanning en het genot bij mij zo goed als af Nog 10 maanden en is de 16 er weer voor bijna dezelfde prijs….
Goedemorgen,
ik heb gisteren gebeld naar Odido met de vraag hoelang het nog duurt voordat de IPM 256gb Black geleverd wordt aan iedereen die op 15 September heeft besteld. Ikzelf heb hem pas in de avond besteld overigens. Ze vertelde mij dat dit nog minimaal 1,5 tot 2 weken gaat duren.. Nog even geduld dus..
Hopelijk geldt dit ook voor mensen die op de 18de de 256 zwarte hebben besteld
Ik krijg zojuist een sms.. Hij wordt aanstaande donderdag bezorgd. Dus wellicht krijg jij hem ook eerder dan!
Goedemorgen,
Ik krijg zojuist een sms.. Hij wordt aanstaande donderdag bezorgd. Dus wellicht krijg jij hem ook eerder dan!
A super gaaf voor je! Ik hoop het ook zo voor mij, wanneer heb jij besteld en welke?
Goedemorgen,
A super gaaf voor je! Ik hoop het ook zo voor mij, wanneer heb jij besteld en welke?
Oh wacht haha, zie dat dit vorige bericht ook van jou was, je hebt ook de zwarte 256 gb pm besteld
Het was zo leuk en spannend om na het Apple event gelijk wat reviews te lezen/kijken en te bestellen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar na al het wachten is de spanning en het genot bij mij zo goed als af Nog 10 maanden en is de 16 er weer voor bijna dezelfde prijs….
Idd, toch wel jammer. Je gaat er bijna aan denken, als het nog 4 weken gaat duren, om de order gewoon te annuleren en te wachten op de 16... jammergenoeg denk ik niet dat ik het nog zo lang vol houd met mijn iphone X. Maar Odido slaat toch een gigantische flater zo of niet dan.
Goedemorgen,
A super gaaf voor je! Kreeg je de sms met “Hallo, echt leuk je Iphone is er etc… “ of?
Ik heb zojuist een bericht ontvangen dat mijn PM NT 256GB bezorgd gaat worden. Het is echter opmerkelijk dat ik twee toestellen heb besteld, en deze werd pas later besteld. Het andere toestel dat ik meteen heb besteld, heeft nog geen toewijzing gekregen.
bestel datum: 15.09
Werd eens tijd succes derest!
Gefeliciteerd! Wat voor model en wanneer kreeg je de bevestigingsmail?
Eindelijk de SMS ontvangen. Ik heb op 15-9 om 14.10 uur de Iphone PM 256gb black besteld. Nu hopen dat die ook daadwerkelijk aankomt.
Gaat nog wel duren voor mij denk met 18de als besteldatum, ben t wachten echt zattttt 🥲
Eindelijk de SMS ontvangen. Ik heb op 15-9 om 14.10 uur de Iphone PM 256gb black besteld. Nu hopen dat die ook daadwerkelijk aankomt.
Gefeliciteerd! Wanneer kreeg je de bevestigingsmail en wanneer heb je de bijbetaling gedaan?
Gefeliciteerd! Wat voor model en wanneer kreeg je de bevestigingsmail?
Ik heb op 15-9,14:40 uur de Iphone PM 256gb black besteld
Uit nieuwsgierigheid, heb je ook gelijk (op 15 september) de (bij)betaling gedaan?
Uit nieuwsgierigheid, heb je ook gelijk (op 15 september) de (bij)betaling gedaan?
Nee de volgende dag 16 september.
@Joy Rademakers
ik kreeg eerst een sms van AMP groep om een afspraak te maken voor de bezorging en iets later een sms van odido!
Hele grote blij!
Ik had de Pro Max 256 GB Naturel Titanium, besteld op 15/9 om 14:05
Top, dankjewel Trev! Het ziet er toch naar uit dat het betaalmoment leidend is.
Gefeliciteerd! Wanneer kreeg je de bevestigingsmail en wanneer heb je de bijbetaling gedaan?
Ik heb even teruggekeken. Ik kreeg de bevestigingsmail volgende dag om 18 uur en direct ook betaald.
Heb echt alleen de heletijd van de klantenservice gehoord dat betaaldatum dat je de bijbetaling heb betaald echt niks uitmaakt, het is alleen je besteldatum waar ze naar kijken.
@Joy Rademakers
ik kreeg eerst een sms van AMP groep om een afspraak te maken voor de bezorging en iets later een sms van odido!
Veel plezier ervan!
van de twee toestellen die ik heb besteld, was 1 daarvan gelijk betaald (vandaag mail ontvangen voor levering) de andere bevestiging kwam 2 dagen later en daarvan heb ik nog geen mail van gekregen..
van de twee toestellen die ik heb besteld, was 1 daarvan gelijk betaald (vandaag mail ontvangen voor levering) de andere bevestiging kwam 2 dagen later en daarvan heb ik nog geen mail van gekregen..
Het hangt van je model af hoe lang je wacht en hoe lang je je toestel binnenkrijgt. Kan je iets meer vertellen over welk type model je hebt besteld en wanneer je had betaald?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.