Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
Levertijden iPhone 15 Pro Max
De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.
FAQ
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 39 / 59
When do we receive phones? Why don't you tell people before ordering? You have to wait for all this. What is this negligence and lack of respect for the customer? Very bad company. I have been waiting for a month
Lieve mensen, ik raad het echt oprecht aan om via belsimpel te bestellen. Daar krijg je tenminste een heel stuk beter informatie en 9/10 keer heb je hem in een week al binnen! Wel raad ik het aan voor mensen die kiezen voor bv zwart of blauw en misschien ook wit, want van die zijn de levertijden snel. De naturel stond vorige keer op 5 weken dus daar heb je ook niks aan. Levertijden staan erbij en jullie zullen dan echt tevreden zijn.
Hoe snel kreeg jij je geld terug van je annulering bij odido?
Lieve mensen, ik raad het echt oprecht aan om via belsimpel te bestellen. Daar krijg je tenminste een heel stuk beter informatie en 9/10 keer heb je hem in een week al binnen! Wel raad ik het aan voor mensen die kiezen voor bv zwart of blauw en misschien ook wit, want van die zijn de levertijden snel. De naturel stond vorige keer op 5 weken dus daar heb je ook niks aan. Levertijden staan erbij en jullie zullen dan echt tevreden zijn.
dit zou ik ook wel graag willen weten
Snap er allemaal geen reet meer van, wanneer kan je je telefoon nu verwachten als je hem de 17de heb besteld (september)
je kan beter wachten op de iPhone 16 want over 10 maanden komt dat uit.
Ik heb dit ook overwogen inderdaad. Bijzonder…
Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat er achter de schermen gebeurt. In hoeverre is het een “Apple probleem” en hoeveel een “Odido probleem”.
100% Odido’s schuld dit! Hoe is het mogelijk dat andere bedrijven wel de toestellen krijgen?
Ik zou al wat geholpen zijn als ze vermelden vanaf welke datum en tijd ze nu ongeveer aan het verwerken zijn. Maar blijkbaar is dit niet mogelijk
zoals ik het lees, zijn alle bestelling voor de vanaf datum voldaan en alles wat erna komt moet nog voldaan worden.
Zo zijn er nog altijd mensen die besteld op de 15e hebben en nog steeds hun telefoon niet hebben ontvangen.
Ik heb op de 15 september besteld 14:15
Nu na een maand nog altijd mijn 256GB PM NT niet gezien...
Ik hoop maar in iedergeval dat de levertijd echt 6-8 weken BLIJFT voor de zwarte 256 gb 15 pro max en niet nog langer wordt.. dan kan ik namelijk nog wel leven met 3 weken.. :/
En anders hoop ik zo dat die vanaf volgende week ook al komt
Ik had gekozen om het in de winkel te betalen, hoort als het goed is 2-4 werkdagen te zijn maar raad het wel aan om voor de zekerheid contact opnemen en te vragen. Ik zal ook even in mijn mail kijken voor je.
Ik heb het ook online opgezocht en zie nu dat het 2 weken kan duren🥲
Ik hoop maar in iedergeval dat de levertijd echt 6-8 weken BLIJFT voor de zwarte 256 gb 15 pro max en niet nog langer wordt.. dan kan ik namelijk nog wel leven met 3 weken.. :/
Hoi joy…
Ik zie jou ook al vanaf 't begin wachten haha.. Ik leeft met je mee
Hoi joy…
Ik zie jou ook al vanaf 't begin wachten haha.. Ik leeft met je mee
Hahaha jaa ik ben te ongeduldig geworden
dit wordt denk ook mn laatste 2 jaar bij odido, hoe ze deze hele situatie behandelen ook. weetje mag niet klagen heb het toestel gewoon op release gehad. maar ineens van t mobile naar odido zonder maar ook iemand te informeren was al niet tof, en de manier hoe dit gaat al helemaal niet. ik kijk het even aan
dit wordt denk ook mn laatste 2 jaar bij odido, hoe ze deze hele situatie behandelen ook. weetje mag niet klagen heb het toestel gewoon op release gehad. maar ineens van t mobile naar odido zonder maar ook iemand te informeren was al niet tof, en de manier hoe dit gaat al helemaal niet. ik kijk het even aan
En wat voor nadeel heeft de naamswijziging en de levering van de iPhone 15 heb jij gehad?
Snap er allemaal geen reet meer van, wanneer kan je je telefoon nu verwachten als je hem de 17de heb besteld (september)
Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat er achter de schermen gebeurt. In hoeverre is het een “Apple probleem” en hoeveel een “Odido probleem”.
100% Odido’s schuld dit! Hoe is het mogelijk dat andere bedrijven wel de toestellen krijgen?
Ik zou al wat geholpen zijn als ze vermelden vanaf welke datum en tijd ze nu ongeveer aan het verwerken zijn. Maar blijkbaar is dit niet mogelijk
zoals ik het lees, zijn alle bestelling voor de vanaf datum voldaan en alles wat erna komt moet nog voldaan worden.
Zo zijn er nog altijd mensen die besteld op de 15e hebben en nog steeds hun telefoon niet hebben ontvangen.
Ik zit op 14:05 zelfde variant dus je hebt nog wel even te gaan ;-)
When do we receive phones? Why don't you tell people before ordering? You have to wait for all this. What is this negligence and lack of respect for the customer? Very bad company. I have been waiting for a month
How could the know what variant, color and storage would be the most popular and how many they receive from Apple? Check the delivery times in the Apple Store and you know enough about the popularity. It can’t be a surprise that there are shortages it’s every year since Steve said “ one more thing “
Kan ik een bestelling bij ODIDO annuleren via de mail? Werk veel onregelmatige uren waardoor ik moeilijk kan bellen naar klantenservice.
Heb 2 weken geleden besteld bij ODIDO, maar tot op heden geen updates or veranderingen in bestel status.
Heb hem net 2 uur geleden bij Belsimpel besteld en kan de iPhone 15 Pro Max Blauw overmorgen verwachten. Heb daar tenminste goed inzicht wat er met me bestelling aan de hand is en hoe ver die is.
Krijgt een bedrijf als Belsimpel soms 20x het aantal aan toestellen binnen ofzo? Gemiddeld bezorgtijden zijn daar 1-4 dagen behalve voor de Natural Titanium.
Ik weet dat ik de eerstvolgende iPhone die uitkomt die ik ga bestellen meteen via Belsimpel doe en nooit meer via ODIDO. Zolang communicatie en service hierin niet verbeterd.
Kan ik een bestelling bij ODIDO annuleren via de mail? Werk veel onregelmatige uren waardoor ik moeilijk kan bellen naar klantenservice.
Heb 2 weken geleden besteld bij ODIDO, maar tot op heden geen updates or veranderingen in bestel status.
Heb hem net 2 uur geleden bij Belsimpel besteld en kan de iPhone 15 Pro Max Blauw overmorgen verwachten. Heb daar tenminste goed inzicht wat er met me bestelling aan de hand is en hoe ver die is.
Krijgt een bedrijf als Belsimpel soms 20x het aantal aan toestellen binnen ofzo? Gemiddeld bezorgtijden zijn daar 1-4 dagen behalve voor de Natural Titanium.
Ik weet dat ik de eerstvolgende iPhone die uitkomt die ik ga bestellen meteen via Belsimpel doe en nooit meer via ODIDO. Zolang communicatie en service hierin niet verbeterd.
Je kan het via de mail die je hebt ontvangen annuleren. Kan ook ALS je je bestel gegevens kan zien op de ODIDO site, maar via de bevestigingsmail die je hebt ontvangen is het een stuk simpeler!
dit zou ik ook wel graag willen weten
10 werkdagen oftewel 2 weken
Ook geen updates op me bestelling en als ik bij bestelstatus kijk kan hij me order niet eens vinden. Is een nieuw nummer en toestel dus kan hem nog nergens anders annuleren volgens mij (niet via de formulieren)
Dus ik heb zelf gewoon een email gestuurd naar internet.service@odido.nl met me gegevens voor een annuleringsverzoek.
Hier ook gecanceld bij ODIDO. Via Belsimpel gedaan en krijg hem als goed is eind van de week of volgende week maandag binnen.
Goedemorgen
ik heb op 15 september de pm nt 256gb gekocht en wacht nu zo als velen al ruim een maand. Ik zit zelf nu in een twijfel om misschien de telefoon los te kopen! Omdat ik nog ruim 3 weken moet wachten voordat ik meer informatie krijg over mijn lopende bestelling bij Odido. Maar bij mediamarkt zie ik maar niks. Heeft iemand tips?
Goedemorgen
ik heb op 15 september de pm nt 256gb gekocht en wacht nu zo als velen al ruim een maand. Ik zit zelf nu in een twijfel om misschien de telefoon los te kopen! Omdat ik nog ruim 3 weken moet wachten voordat ik meer informatie krijg over mijn lopende bestelling bij Odido. Maar bij mediamarkt zie ik maar niks. Heeft iemand tips?
De NT 256gb is een lastige. Een paar tips:
*Ga voor een andere kleur/uitvoering die wel sneller wordt geleverd (bijv. Blauw).
*Koop bij de Apple store. Daar zie je soms dat er sporadisch toestellen binnenkomen die je gelijk kan reserveren en ophalen.
*Bel of ga langs de Mediamarkt. De Mediamarkt website is niet actueel. Voorraadbeheer via de telefoon en winkel is beter geregeld.
*Bel/bestel bij Belsimpel. Kennelijk krijgen ze vaker leveringen en ik zie van meerdere leden dat ze prima op de hoogte worden gehouden van hun bestelling.
*Wachten totdat er eindelijk een beweging komt bij Odido aangezien je op 15 sept hebt besteld. Je hebt al dik 4 weken gewacht.
Mijn advies, nog even wachten ik heb ook 15 sept besteld en kon vorige week donderdag ophalen, pro max 256gb zwart
Mijn advies, nog even wachten ik heb ook 15 sept besteld en kon vorige week donderdag ophalen, pro max 256gb zwart
Hoelaat kreeg jij je bevestiging in de mail? Van je bestelling bedoel ik uiteraard 🤪
Goedemorgen,
ik heb gisteren gebeld naar Odido met de vraag hoelang het nog duurt voordat de IPM 256gb Black geleverd wordt aan iedereen die op 15 September heeft besteld. Ikzelf heb hem pas in de avond besteld overigens. Ze vertelde mij dat dit nog minimaal 1,5 tot 2 weken gaat duren.. Nog even geduld dus..
Goedemorgen,
ik heb gisteren gebeld naar Odido met de vraag hoelang het nog duurt voordat de IPM 256gb Black geleverd wordt aan iedereen die op 15 September heeft besteld. Ikzelf heb hem pas in de avond besteld overigens. Ze vertelde mij dat dit nog minimaal 1,5 tot 2 weken gaat duren.. Nog even geduld dus..
Hopelijk geldt dit ook voor mensen die op de 18de hebben besteld
Goedemorgen,
Hopelijk geldt dit ook voor mensen die op de 18de de 256 zwarte hebben besteld
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.