Ik heb het opgegeven. Een maand lang al aan het wachten voor niks. Gisteren bij belsimpel de pro Max zwart besteld en komt vandaag binnen. De bestelling bij odido wordt zsm geannuleerd!
Op zondag leveren? Dat is mooi dan.
Ik heb het opgegeven. Een maand lang al aan het wachten voor niks. Gisteren bij belsimpel de pro Max zwart besteld en komt vandaag binnen. De bestelling bij odido wordt zsm geannuleerd!
Op zondag leveren? Dat is mooi dan.
Belsimpel levert vaak ook op zondag dus zo gek is dat niet.
Ik heb mijn pro max wit 256 gb vandaag binnen gekregen van belsimpel! top service en woensdag 11-10 besteld dus is echt snel gegaan!
Againnnn nieuwe week, nieuwe kansen
Snap er allemaal geen reet meer van, wanneer kan je je telefoon nu verwachten als je hem de 17de heb besteld (september)
Snap er allemaal geen reet meer van, wanneer kan je je telefoon nu verwachten als je hem de 17de heb besteld (september)
je kan beter wachten op de iPhone 16 want over 10 maanden komt dat uit.
ja echt hé niet normaal 15 september besteld nog steeds niks binnen
Ik heb dit ook overwogen inderdaad. Bijzonder…
Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat er achter de schermen gebeurt. In hoeverre is het een “Apple probleem” en hoeveel een “Odido probleem”.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat er achter de schermen gebeurt. In hoeverre is het een “Apple probleem” en hoeveel een “Odido probleem”.
100% Odido’s schuld dit! Hoe is het mogelijk dat andere bedrijven wel de toestellen krijgen?
100% Odido’s schuld dit! Hoe is het mogelijk dat andere bedrijven wel de toestellen krijgen?
In mijn eerdere berichten had ik ook aangegeven dat Odidio nooit demo toestellen naar de winkels had moeten sturen totdat alle klanten die op hun telefoons wachten voorzien waren. Ze hebben honderden telefoons naar eigen winkels verstuurd als show modellen. Ook aangegeven dat het belachelijk is dat belsimpel BV meer toestellen kan inkopen dan een groot provider als ODIDO.
Ik zou al wat geholpen zijn als ze vermelden vanaf welke datum en tijd ze nu ongeveer aan het verwerken zijn. Maar blijkbaar is dit niet mogelijk
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 512GB en 1TB. Ik hoop dat jullie je nieuwe iPhone snel mogen ontvangen! Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weer weten.
@Marciano van Odido Wat is er veranderd aan de levertijd van de 256 zwarte pro max? Of is nogsteeds hetzelfde gebleven ?
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB en 1TB. Ik hoop dat jullie je nieuwe iPhone snel mogen ontvangen! Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weer weten.
Wat is er veranderd aan de levertijd van zwart 256GB? volgens mij is dit hetzelfde?
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB en 1TB. Ik hoop dat jullie je nieuwe iPhone snel mogen ontvangen! Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weer weten.
Wat is er veranderd aan de levertijd van zwart 256GB? volgens mij is dit hetzelfde?
Dit dus! Hahah
Zojuist mijn iPhone 15 pro max wit 256gb opgehaald!
Besteldatum was 10 oktober bij Belsimpel. Leverdatum zou veel eerder zijn maar ik was zelf laat met mijn annulering bij Odido waardoor ik het pas vandaag kon ophalen.
Erg tevreden met de service bij Belsimpel en de bijbetaling van de toestel was nog eens goedkoper! Via Odido zou het €345,41 zijn. Via Belsimpel €338,- maar. Scheelt niet veel natuurlijk, maar de levertijd is een stuk sneller en ze houden je ook goed up to date via sms, mail, en de app!
Veel succes anderen!
Ik zou al wat geholpen zijn als ze vermelden vanaf welke datum en tijd ze nu ongeveer aan het verwerken zijn. Maar blijkbaar is dit niet mogelijk
zoals ik het lees, zijn alle bestelling voor de vanaf datum voldaan en alles wat erna komt moet nog voldaan worden.
Zo zijn er nog altijd mensen die besteld op de 15e hebben en nog steeds hun telefoon niet hebben ontvangen.
zoals ik het lees, zijn alle bestelling voor de vanaf datum voldaan en alles wat erna komt moet nog voldaan worden.
Zo zijn er nog altijd mensen die besteld op de 15e hebben en nog steeds hun telefoon niet hebben ontvangen.
Bij de zwarte 256GB staat het al vanaf de 16e en ik heb de 15e besteld maar echt nog niks ontvangen 🥲
Hi guys, jullie zijn scherp en snel! Sorry, mijn fout. De wijziging was voor Zwart 512GB i.p.v. 256GB. Ik heb dit ook aangepast in mijn eerste reactie. De besteldatum is gewijzigd naar 11-10-2023. Dit betekent dat klanten die dit toestel op 11 oktober of later hebben besteld, een geschatte wachttijd van 3-4 weken hebben.
Bestelling geannuleerd, ik koop een los toestel. Kan het morgen afhalen bij de mediamarkt in de buurt
Lieve mensen, ik raad het echt oprecht aan om via belsimpel te bestellen. Daar krijg je tenminste een heel stuk beter informatie en 9/10 keer heb je hem in een week al binnen! Wel raad ik het aan voor mensen die kiezen voor bv zwart of blauw en misschien ook wit, want van die zijn de levertijden snel. De naturel stond vorige keer op 5 weken dus daar heb je ook niks aan. Levertijden staan erbij en jullie zullen dan echt tevreden zijn.
Lieve mensen, ik raad het echt oprecht aan om via belsimpel te bestellen. Daar krijg je tenminste een heel stuk beter informatie en 9/10 keer heb je hem in een week al binnen! Wel raad ik het aan voor mensen die kiezen voor bv zwart of blauw en misschien ook wit, want van die zijn de levertijden snel. De naturel stond vorige keer op 5 weken dus daar heb je ook niks aan. Levertijden staan erbij en jullie zullen dan echt tevreden zijn.
Ja wij zitten er ook aan te denken. Niet eens om de levertijden maar om de slechte communicatie… alleen hoorde ik dat je zakelijke bestellingen niet kan annuleren?? Moeten we even achteraan gaan.
Ja wij zitten er ook aan te denken. Niet eens om de levertijden maar om de slechte communicatie… alleen hoorde ik dat je zakelijke bestellingen niet kan annuleren?? Moeten we even achteraan gaan.
Houd je ons op de hoogte als je hier iets van weet? Ik heb nl. ook zakelijk besteld en denk erover te annuleren. Alvast bedankt!
Hoe snel krijg je je geld terug bij annulering?