Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro Max

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Net officieel de bevestiging gehad dat ik vanmiddag mijn PM NT 256 mag ophalen!! 30 minuten geleden besteld. Dat ging ineens wel heel snel? Belsimpel annuleren en eindelijk stoppen met om de 5 minuten het forum te refreshen voor updates. Ik wens iedereen hier heel veel succes en tip van mij: blijf alle verkoop-websites goed refreshen. Kan snel gaan 🙂 :)

Net officieel de bevestiging gehad dat ik vanmiddag mijn PM NT 256 mag ophalen!! 30 minuten geleden besteld. Dat ging ineens wel heel snel? Belsimpel annuleren en eindelijk stoppen met om de 5 minuten het forum te refreshen voor updates. Ik wens iedereen hier heel veel succes en tip van mij: blijf alle verkoop-websites goed refreshen. Kan snel gaan 🙂 :)

Bij de Applestore toch? Dat is snel idd. Nou veel plezier!

Heb je het toestel los gewoon besteld bij Apple of? 

Ja was ineens beschikbaar bij Apple. Ik keek heel toevallig. Dacht eerst dat het niet klopte omdat er weken aan levertijd stond voor de 256 in Naturel. Maar klopt dus echt! 

Helaas dat ik niet zo maar 1.470 euro heb liggen anders had ik hem ook gelijk besteld bij de apple store of ubenhaupt ergens anders 🤣

Ja was ineens beschikbaar bij Apple. Ik keek heel toevallig. Dacht eerst dat het niet klopte omdat er weken aan levertijd stond voor de 256 in Naturel. Maar klopt dus echt! 

Ik hoop heel graag dat je de telefoon in je handen krijgt! Stuur foto, leuk! :)

Helaas dat ik niet zo maar 1.470 euro heb liggen anders had ik hem ook gelijk besteld bij de apple store of ubenhaupt ergens anders 🤣

Nee dat snap ik, flink bedrag. Ik had al een flinke aanbetaling gedaan in eerste instantie bij Odido zelf. Dus hoefde nu “maar” 100 euro extra bij te leggen. 

4-6 weken levertijd, iemand heeft hem besteld op de 22e 2,5 week later kan hij het toestel al ophalen. Van harte gegund ofcourse! Maar zo verwarrend.. 

Bij Odido van de PM 256GB Zwart? Is dat zo? Wie was dat, heb je een link naar dat bericht?

Nee, van de blauwe pm 256 gb is de levertijd 4-6 weken bij odido

Lees mijn bericht aan jou van gisteren. De levering is per model van wat binnenkomt en jouw wachttijd. Als het verhaal van Harrysnotter hieronder klopt, dan betekent het dat iedereen die de PM 256gb Blauw hebben besteld en betaald t/m 22 sept (of iig vóór Harrysnotter) al het toestel hebben of mochten ophalen.

Odido doet het heel netjes. PM256 blauw 22/9 besteld in de winkel en gisteren afgehaald. Precies zoals afgesproken en eerder als verwacht. 

Het klopt :-)  Als donkerblauw echter niet zo'n populaire kleur is, dan is dat misschien ook de verklaring dat die orders wat sneller gaan.

4-6 weken levertijd, iemand heeft hem besteld op de 22e 2,5 week later kan hij het toestel al ophalen. Van harte gegund ofcourse! Maar zo verwarrend.. 

Bij Odido van de PM 256GB Zwart? Is dat zo? Wie was dat, heb je een link naar dat bericht?

Nee, van de blauwe pm 256 gb is de levertijd 4-6 weken bij odido

Lees mijn bericht aan jou van gisteren. De levering is per model van wat binnenkomt en jouw wachttijd. Als het verhaal van Harrysnotter hieronder klopt, dan betekent het dat iedereen die de PM 256gb Blauw hebben besteld en betaald t/m 22 sept (of iig vóór Harrysnotter) al het toestel hebben of mochten ophalen.

Odido doet het heel netjes. PM256 blauw 22/9 besteld in de winkel en gisteren afgehaald. Precies zoals afgesproken en eerder als verwacht. 

Het klopt :-)  Als donkerblauw echter niet zo'n populaire kleur is, dan is dat misschien ook de verklaring dat die orders wat sneller gaan.

Klopt inderdaad. De leveringen van de blauwe zijn op dit moment de meest gunstige. De naturel en vooral de witte zijn echt bedroevend. 

@kvz Ik heb nog steeds geen bericht gehad over de  Witte iPhone. Jij?

Zijn er al mensen die de pro max NT 256 gb binnen hebben? Zelf op de 15e besteld rond 16:00. Bevestigingsmail gekregen en op 22 september bericht odido “je iphone komt op een ander moment dan verwacht. Verder nooit meer iets vernomen en zie weinig berichten van mensen die dit model/ gb wel binnen hebben 😅

Er zijn al een paar mensen die het vorige week binnen hebben gehad ja, volgens mij heeft niemand hem deze week gehad van 256gb. Denk omdat die kleur heeeel populair is dat die idd wat leveringsvertraging hebben.

Nou nog even wachten dan. Heeeel benieuwd wanneer die binnen gaat komen 😂

@dvecreativephoto toen ik daarstraks keek, was de bezorgdatum aangepast naar 21 oktober….

@kvz Bij mij staat er als bezorgdatum nog steeds morgen aangegeven, ben bang dat dit ook wel weer verandert. Staat nu wel dat mijn abbo aanvraag door Odido wordt verwerkt, dit stond er gisteren nog niet.

@kvz Bij mij staat er als bezorgdatum nog steeds morgen aangegeven, ben bang dat dit ook wel weer verandert. Staat nu wel dat mijn abbo aanvraag door Odido wordt verwerkt, dit stond er gisteren nog niet.

Ook weer lekker vaag dan.. Gisteren was die op voorraad toen ik bestelde.. Nu staat er 2-4 werkdagen, maar 21 oktober.. dan tel ik toch echt 6 werkdagen 😅

@kvz Vaag en vervelend is het sws, als het steeds verandert wordt op het laatste moment😵💫 Ik ga nu maar uit van 6 weken, dan kan het altijd meevallen😂

Net een mail gehad van Belsimpel dat mijn bestelling klaar is voor verzending. Bezorgtijd staat nogsteeds op morgen, ben benieuwd!

Hoe kan ik dit nou het beste lezen is voor de blauwe 256GB de levertijd vanaf 20.9 4 tot 6 weken of is hij voor de dag van vandaag 4 tot 6 weken? 

Hoe kan ik dit nou het beste lezen is voor de blauwe 256GB de levertijd vanaf 20.9 4 tot 6 weken of is hij voor de dag van vandaag 4 tot 6 weken? 

De dag dat je het besteld + 4 tot 6 weken

De dag dat je het besteld + 4 tot 6 weken

Nice, dat word dagen tellen (;

Net een mail gehad van Belsimpel dat mijn bestelling klaar is voor verzending. Bezorgtijd staat nogsteeds op morgen, ben benieuwd!

Ik kreeg net ook mail… dat mn bestelling 21 oktober wordt verwacht 🙄 maar goed. Denk nog steeds dat dat altijd nog eerder is dan dat ik bij Odido zelf zou blijven wachten

@kvz Mijn pakket is inmiddels opgestuurd, ik krijg hem morgen binnen! Woensdag besteld en morgen al in huis😅 Erg veel geluk gehad denkik

@kvz Mijn pakket is inmiddels opgestuurd, ik krijg hem morgen binnen! Woensdag besteld en morgen al in huis😅 Erg veel geluk gehad denkik

Lucky you! Veel plezier ermee! 

Nou ik ben overgestapt naar vodafone door 2 redenen; de lange wachttijd voor de toestellen hier en omdat mijn bedrag voor na de verlenging hier veel duurder is geworden. Heb het iets van drie uurtjes geleden besteld en mijn PM zwart 256 komt morgen aan!

Me too! Zo excited!

Odido lekker geannuleerd en bij apple PM 256 NT besteld. Vanmiddag ophalen. Ivm mogelijk gebrek aan aftersales (en sws communicatie) van Odido besloten om bij Apple op te halen. Succes en veel geduld gewenst aan de mensen hier!