Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro Max

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Wat betekend het als er eerst 4 tot 6 stond vanaf 15e en nu opeens 6 tot 8 weken vanaf 15e?

Mijn iphone blauw max pro op de 20ste besteld en woensdag binnengekregen 😊 een meevaller dus na al de verhalen die ik las.

hoop dat dit helpt

Mijn iphone blauw max pro op de 20ste besteld en woensdag binnengekregen 😊 een meevaller dus na al de verhalen die ik las.

hoop dat dit helpt

Bedankt voor het delen! Mag ik vragen wat voor geheugen en wanneer had je bij odido de (bij)betaling gedaan/bevestigingsmail gekregen?

hoop dat dit helpt

Bedankt voor het delen! Mag ik vragen wat voor geheugen en wanneer had je bij odido de (bij)betaling gedaan/bevestigingsmail gekregen?

Dezelfde dag nog de mail gehad en betaald. Ik heb de 256gb

Vooral NIET cancellen en vervolgens bestellen bij Belsimpel. Ik netjes op 15 september bij Odido besteld, rond 14:20 bevestiging gehad. Vorige week geannuleerd wegens ongeduldigheid en omdat Belsimpel claimde de 512 PM NT met 2-4 werkdagen te kunnen leveren. Inmiddels bijna 10 dagen verder en nog steeds geen telefoon te bekennen, zelfs niet eens een verwachte leverdatum. Als ik mijn order bij Odido had laten staan had ik mijn telefoon waarschijnlijk al een paar dagen in handen gehad. Belsimpel dus absoluut niet vertrouwen en gewoon je order hier laten staan! 

Odido doet het heel netjes. PM256 blauw 22/9 besteld in de winkel en gisteren afgehaald. Precies zoals afgesproken en eerder als verwacht. 

Odido doet het heel netjes. PM256 blauw 22/9 besteld in de winkel en gisteren afgehaald. Precies zoals afgesproken en eerder als verwacht. 

Zwart en blauw is overal veel geleverd. Aangezien heel de wereldbevolking de 256Gb witte en natural titanium heeft besteld is het amper te verkrijgen.

Kon ik maar me bestelling wijzigen naar de blauwe pm 256 gb, heb de zwarte 256 gb pm besteld. Op de 18de en zie dat de blauwe varianten meer geleverd worden?

want kleur maakt me eigenlijk genees zoveel meer uit 😂

Kon ik maar me bestelling wijzigen naar de blauwe pm 256 gb, heb de zwarte 256 gb pm besteld. Op de 18de en zie dat de blauwe varianten meer geleverd worden?

Tenzij je geen of een doorzichtige case gebruikt maakt de kleur inderdaad niet zoveel meer uit.

Zwart en blauw is overal veel geleverd. Aangezien heel de wereldbevolking de 256Gb witte en natural titanium heeft besteld is het amper te verkrijgen.

Nou ik heb de zwarte 15e besteld maar nog steeds niks vernomen van odido… ik heb echt wel geduld hoor maar die hele pre order gaat nergens meer over 🤣 sommige die em veel later hebben besteld hebben em nu al in handen 

Tenzij je geen of een doorzichtige case gebruikt maakt de kleur inderdaad niet zoveel meer uit.

Nee ik gebruik altijd gewoon een zwarte case haha

Nou ik heb de zwarte 15e besteld maar nog steeds niks vernomen van odido… ik heb echt wel geduld hoor maar die hele pre order gaat nergens meer over 🤣 sommige die em veel later hebben besteld hebben em nu al in handen 

Dit dus hahah

Dit dus hahah

4-6 weken levertijd, iemand heeft hem besteld op de 22e 2,5 week later kan hij het toestel al ophalen. Van harte gegund ofcourse! Maar zo verwarrend.. 

4-6 weken levertijd, iemand heeft hem besteld op de 22e 2,5 week later kan hij het toestel al ophalen. Van harte gegund ofcourse! Maar zo verwarrend.. 

Bij Odido van de PM 256GB Zwart? Is dat zo? Wie was dat, heb je een link naar dat bericht?

Bij Odido van de PM 256GB Zwart? Is dat zo? Wie was dat, heb je een link naar dat bericht?

Nee, van de blauwe pm 256 gb is de levertijd 4-6 weken bij odido

Nee, van de blauwe pm 256 gb is de levertijd 4-6 weken bij odido

Lees mijn bericht aan jou van gisteren. De levering is per model van wat binnenkomt en jouw wachttijd. Als het verhaal van Harrysnotter hieronder klopt, dan betekent het dat iedereen die de PM 256gb Blauw hebben besteld en betaald t/m 22 sept (of iig vóór Harrysnotter) al het toestel hebben of mochten ophalen.

Ik ken wel iemand in mijn omgeving later besteld de zwarte en heeft em al in huis 🥲 geen idee wat nummer was etc dat heb ik niet gevraagd. Schiet er toch niks mee op. Gezien odido hier toch niet reageert 😅

Ik ken wel iemand in mijn omgeving later besteld de zwarte en heeft em al in huis 🥲 geen idee wat nummer was etc dat heb ik niet gevraagd. Schiet er toch niks mee op. Gezien odido hier toch niet reageert 😅

lijkt me heel sterk als je het via normale wegen doet. Tenzij je de PM 512 GB/1T Zwart hebt besteld, goeie connecties hebt met de Top van Odido of een stoer-verhaal wil ophangen dan zou me dat niet verbazen nee haha. Ik zou anders maar gaan bellen als je een reactie wil. Die nemen wel snel op en kreeg een nette reactie gisteren.

Nou ik had mijn abonnement samen met 15 PM NT 256 verlengd, had op de 28ste in de winkel besteld maar heb toch besloten dat ik de zwarte wil en ga het zodra mijn annulering is doorgekomen via belsimpel verlengen en de zwarte 256 bestellen.

Nou ik had mijn abonnement samen met 15 PM NT 256 verlengd, had op de 28ste in de winkel besteld maar heb toch besloten dat ik de zwarte wil en ga het zodra mijn annulering is doorgekomen via belsimpel verlengen en de zwarte 256 bestellen.

Heb zelf trouwens nog niet betaald voor het toestel, zou dat doen zodra ik het ophaal in de winkel.

Zijn er al mensen die de pro max NT 256 gb binnen hebben? Zelf op de 15e besteld rond 16:00. Bevestigingsmail gekregen en op 22 september bericht odido “je iphone komt op een ander moment dan verwacht. Verder nooit meer iets vernomen en zie weinig berichten van mensen die dit model/ gb wel binnen hebben 😅

Zijn er al mensen die de pro max NT 256 gb binnen hebben? Zelf op de 15e besteld rond 16:00. Bevestigingsmail gekregen en op 22 september bericht odido “je iphone komt op een ander moment dan verwacht. Verder nooit meer iets vernomen en zie weinig berichten van mensen die dit model/ gb wel binnen hebben 😅

Er zijn al een paar mensen die het vorige week binnen hebben gehad ja, volgens mij heeft niemand hem deze week gehad van 256gb. Denk omdat die kleur heeeel populair is dat die idd wat leveringsvertraging hebben.

Vraag me niet hoe maar ik geloof dat ik zojuist een PM NT 256 heb besteld bij Apple en ik deze over 2 uurtjes al kan ophalen. Ziek veel geluk gehad denk ik dan maar? 

Ja of het een lul verhaal is of niet geen idee. Heb geen onderzoek naar gedaan 😅 ik wacht gewoon tot de 8 weken zoals het er staat. 

Ja of het een lul verhaal is of niet geen idee. Heb geen onderzoek naar gedaan 😅 ik wacht gewoon tot de 8 weken zoals het er staat. 

Misschien wel eerder als weer een nieuwe levering komt. Jij stond op 16 september om 10.36u als ze het goed hebben verwerkt. Dus zeker 1 van de eersten. Ik moet nog tot de 29 septemberavondgroep wachten… :'(