Nou.. Ik heb de switch ook gemaakt naar belsimpel en geannuleerd bij Odido. Nu hopen dat ie morgen binnenkomt. Gedoe.
Geldt voor de mensen die bijvoorbeeld de 512 PM BT besteld hebben op de 15de, 16de etc. Ook de levertijd voor hun nu 3-4 weken is? Of hoe moest ik dat ookal weer zien?
Geldt voor de mensen die bijvoorbeeld de 512 PM BT besteld hebben op de 15de, 16de etc. Ook de levertijd voor hun nu 3-4 weken is? Of hoe moest ik dat ookal weer zien?
De vanaf datum in de tabel geeft aan vanaf wanneer die levertijd geldt. Dus als jij op de 15e hebt besteld geldt in principe de vorige levertijd (die je dus had moeten onthouden). Als je vanaf 10/10 e.v. besteld, dan geldt 3-4 weken vanaf je eigen besteldatum.
Hoi Joy, ik heb ze gebeld en heb het volgende begrepen.
Je bevestigingsmail + je moment van betaling (indien van toepassing) bepaalt je volgorde op een wachtlijst per model. Als een container/bulk binnenkomt van een type model dan lopen ze deze wachtlijst af.
Odido heeft bestellingen staan bij Apple. Ze weten niet precies wanner ze wat krijgen en hoeveel ze krijgen. Als er iets binnenkomt dan lopen ze de wachtlijsten af. Er wordt verwacht dat eind oktober/begin november een 'iets' grote levering binnenkomt van Apple. Hoe en wat weet niemand. Dus eigenlijk is het kijken wat voor model binnenkomt en het wachtlijstje wegwerken. Er gebeuren soms sporadisch wat leveringen, door 'kleine bulk', annuleringen en of 'Lost/Found' iphones. Deze gaan ze ook verdelen op basis van de wachtlijst.
Het komt erop neer, als je hier een regen van blije berichten ziet dat er blijkbaar een lading/container is binnengekomen van dat model. Voor de rest zit er niks anders op dan wachten of ergens anders proberen.
Hoi Joy, ik heb ze gebeld en heb het volgende begrepen.
Je bevestigingsmail + je moment van betaling (indien van toepassing) bepaalt je volgorde op een wachtlijst per model. Als een container/bulk binnenkomt van een type model dan lopen ze deze wachtlijst af.
Odido heeft bestellingen staan bij Apple. Ze weten niet precies wanner ze wat krijgen en hoeveel ze krijgen. Als er iets binnenkomt dan lopen ze de wachtlijsten af. Er wordt verwacht dat eind oktober/begin november een 'iets' grote levering binnenkomt van Apple. Hoe en wat weet niemand. Dus eigenlijk is het kijken wat voor model binnenkomt en het wachtlijstje wegwerken. Er gebeuren soms sporadisch wat leveringen, door 'kleine bulk', annuleringen en of 'Lost/Found' iphones. Deze gaan ze ook verdelen op basis van de wachtlijst.
Het komt erop neer, als je hier een regen van blije berichten ziet dat er blijkbaar een lading/container is binnengekomen van dat model. Voor de rest zit er niks anders op dan wachten of ergens anders proberen.
Dank voor het delen. Het zou zo veel schelen als Odido die informatie gewoon actief communiceert in dit topic. Wanneer ze iets binnen hebben gekregen, wat ze verwachten binnen te krijgen enz. Dat gaat echt niet helpen bij het sneller krijgen van je telefoon, maar het geeft iig een stuk meer inzicht. Nu lijkt het alsof Odido de klant geen zak interesseert. Er wordt ook vrijwel nooit gereageerd in dit topic. Ik denk dat je ze zo de moeder kunt schelden, of zouden ze dan wel opletten ;)
@kvz Heb jij al bericht gehad over evt bezorging?
@kvz Heb jij al bericht gehad over evt bezorging?
Nee nog niet, maar dit kan nog tot vanavond 23:30.
En helaas is mijn bezorgmoment bij Belsimpel weer verplaatst naar 14-10🥺
PM WT 256 GB op voorraad bij Belsimpel!
geannuleerd bij Odido zelf en besteld bij Belsimpel. Zou hem morgen binnen moeten krijgen 🥳
Zie je dan nu ook in je account ‘nog niet op voorraad maar wordt verwacht’?
Ja! Dat ze vandaag een voorraad verwachten.
En helaas is mijn bezorgmoment bij Belsimpel weer verplaatst naar 14-10🥺
Ah kak. Bij mij nu ook idd.
Maar zie nu voor de witte 256 GB een levertijd van 2-4 werkdagen staan. Valt opzich nog mee..
@kvz Bij mij staat nu dat ze morgen pas wat krijgen. Bezorgmoment dus weer veranderd bij mij
@dvecreativephoto jaa bij mij ook idd
@dvecreativephoto waarschijnlijk heb je t hier ergens wel gezegd hoor, maar wanneer heb jij bij belsimpel besteld?
@kvz Ik heb besteld op 10-10
Hoe kan het dat bij BelSimpel de leverdatum zoveel eerder is?
Ik heb 29 september mijn abonnement bij Odido verlengt met de iPhone 15 PM BT 256GB, wanneer kan ik verwachten dat die binnenkomt? Gaat dit nog 2 maanden duren??
Ik heb 29 september mijn abonnement bij Odido verlengt met de iPhone 15 PM BT 256GB, wanneer kan ik verwachten dat die binnenkomt? Gaat dit nog 2 maanden duren??
Ja waarschijnlijk wel… als je de blauwe hebt besteld zou ik het annuleren en verlengen via belsimpel.
Helaas een kleine week van mijn iPhone 15 pro max kunnen genieten. Hij is alweer terug naar Apple. Er verschenen strepen in het scherm, alsof je potlood strepen erop had. Pixels kapot…. Nu hopen dat hij gemaakt kan worden en anders een nieuwe, mag weer 3 week wachten 🥲.
Zijn er meerdere met deze klachten?
Ja waarschijnlijk wel… als je de blauwe hebt besteld zou ik het annuleren en verlengen via belsimpel.
Daar staat nu ook weer een levertijd van 3 weken.. Ik twijfel over wat ik moet doen
Helaas een kleine week van mijn iPhone 15 pro max kunnen genieten. Hij is alweer terug naar Apple. Er verschenen strepen in het scherm, alsof je potlood strepen erop had. Pixels kapot…. Nu hopen dat hij gemaakt kan worden en anders een nieuwe, mag weer 3 week wachten 🥲.
Zijn er meerdere met deze klachten?
gelukkig nergens last van, ook na de update niet.
@Cynthiaaxo Aah nee wat balen! :(
Heb wel 2 jaar geleden de iPhone 13 pro besteld via T-Mobile, dit was toen de nieuwste iPhone en was ook net uit. Heb die iphone 3 maanden gebruikt toen hij ineens vastliep, uitviel en niet meer aan wou. Het toestel reageerde letterlijk nergens meer op. De iPhone werd voor reparatie opgestuurd naar Dynafix, het was niet te repareren dus kreeg ik een nieuw toestel (wel zonder de doos). Wel heel leuk de nieuwste iPhone hebben, maar dit soort dingen gebeuren helaas ook alleen hoor je het niet vaak.
@Cynthiaaxo Aah nee wat balen! :(
Heb wel 2 jaar geleden de iPhone 13 pro besteld via T-Mobile, dit was toen de nieuwste iPhone en was ook net uit. Heb die iphone 3 maanden gebruikt toen hij ineens vastliep, uitviel en niet meer aan wou. Het toestel reageerde letterlijk nergens meer op. De iPhone werd voor reparatie opgestuurd naar Dynafix, het was niet te repareren dus kreeg ik een nieuw toestel (wel zonder de doos). Wel heel leuk de nieuwste iPhone hebben, maar dit soort dingen gebeuren helaas ook alleen hoor je het niet vaak.
Ahhh ja mijne is ook opgestuurd naar Dynafix! Ik hoop dat hij gemaakt kan worden… We gaan het zien, en indd dit soort dingen kunnen gebeuren! Maar wel balen :(((
Daar staat nu ook weer een levertijd van 3 weken.. Ik twijfel over wat ik moet doen
Duurt twee weken voordat Odido je annulering volledig heeft verwerkt..
annuleren gaat enigszins snel, terugbetaling duurt nog eens twee weken.
Dus dan zou ik wachten hier bij Odido…
Pfff jeetje, ik had gelukkig niet last van de hitte… Ik ben heeeel benieuwd wat ze gaan zeggen
Duurt twee weken voordat Odido je annulering volledig heeft verwerkt..
annuleren gaat enigszins snel, terugbetaling duurt nog eens twee weken.
Dus dan zou ik wachten hier bij Odido…
Annulering was hier binnen paar uur verwekt. Geld na een week terug. Toen was not in de pre-order periode. Wel weer hij odido besteld, maar andere kleur.