Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro Max

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hoe moeilijk kan het zijn om te laten zien hoeveel wachtende er voor je zitten per model?

Dit is misschien een domme vraagje, maar zou dit niet allemaal kunnen liggen aan dat er misschien een aantal modellen naar verschillende filialen worden verstuurd of iets?

Hoe moeilijk kan het zijn om te laten zien hoeveel wachtende er voor je zitten per model?

Inderdaad, dit zou zoveel makkelijker zijn ipv elke dag checken of er een update is wat toch nutteloos is?

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

Haha, hier 24sept dezelfde besteld en vrijwel meteen bevestiging gehad. Als jij hem eerder krijgt ga ik echt iemand door de telefoon heen trekken.

Heb je ook de 15 Pro Max Natural Titanium 512GB besteld met bevestigingsmail 24 september?

Update: de iPhone lag inderdaad klaar in de winkel. Ik heb ‘m vanmiddag opgehaald, maar toen ik thuis kwam viel me opeens iets op aan de doos, het bleek de Pro Max blue titanium in plaats van de natural titanium te zijn! 

Ik weet ook hoe dit zo gekomen is: een week voordat ik de order voor m’n natural titanium Pro Max plaatste had ik een order voor de blue titanium geplaatst. Ik zag daarna wat reviews op YouTube waarin te zien was dat de blue titanium vrij snel krast en besloot de order te annuleren en een nieuwe order voor de natural titanium te plaatsen. Toen ik de order annuleerde werd me verteld dat ik een annuleringsbevestiging zou krijgen per mail; die kreeg ik niet en daarom belde ik de volgende dag weer naar de klantenservice die me vervolgens vertelden dat de order echt geannuleerd was.

De order die ik vanmiddag heb opgehaald is volgens de bevestigingsmail die ik kreeg na betaling in de winkel ook voor de natural titanium iPhone (terwijl ik dus een blue titanium heb gekregen), de geannuleerde order (voor de blue titanium) en de nieuwe order (voor de natural titanium) zijn dus op de één of andere manier door elkaar heen gelopen.

Ik ga morgen nog even langs de winkel om te kijken of er nog iets aan te doen is, maar ik denk dat ik de blue titanium iPhone nu maar gewoon hou aangezien het waarschijnlijk nog tot eind november zal duren voordat ik een natural titanium exemplaar zal krijgen. Ik hoop in ieder geval dat ik nog een factuur kan krijgen waar de blue titanium in plaats van de natural titanium iPhone op staat in verband met garantie.

Update: de iPhone lag inderdaad klaar in de winkel. Ik heb ‘m vanmiddag opgehaald, maar toen ik thuis kwam viel me opeens iets op aan de doos, het bleek de Pro Max blue titanium in plaats van de natural titanium te zijn! 

Ik weet ook hoe dit zo gekomen is: een week voordat ik de order voor m’n natural titanium Pro Max plaatste had ik een order voor de blue titanium geplaatst. Ik zag daarna wat reviews op YouTube waarin te zien was dat de blue titanium vrij snel krast en besloot de order te annuleren en een nieuwe order voor de natural titanium te plaatsen. Toen ik de order annuleerde werd me verteld dat ik een annuleringsbevestiging zou krijgen per mail; die kreeg ik niet en daarom belde ik de volgende dag weer naar de klantenservice die me vervolgens vertelden dat de order echt geannuleerd was.

De order die ik vanmiddag heb opgehaald is volgens de bevestigingsmail die ik kreeg na betaling in de winkel ook voor de natural titanium iPhone (terwijl ik dus een blue titanium heb gekregen), de geannuleerde order (voor de blue titanium) en de nieuwe order (voor de natural titanium) zijn dus op de één of andere manier door elkaar heen gelopen.

Ik ga morgen nog even langs de winkel om te kijken of er nog iets aan te doen is, maar ik denk dat ik de blue titanium iPhone nu maar gewoon hou aangezien het waarschijnlijk nog tot eind november zal duren voordat ik een natural titanium exemplaar zal krijgen. Ik hoop in ieder geval dat ik nog een factuur kan krijgen waar de blue titanium in plaats van de natural titanium iPhone op staat in verband met garantie.

Bedankt voor het delen! Wat een dilemma zeg… ik zou de Blue echt niet meer weggeven totdat de Naturel in je andere hand hebt, wat ze jou ook wijs willen maken. Beter één Iphone in de hand dan 10 in bestelling bij Odido. Mocht je inderdaad de Blue willen houden, regel de juiste papiertjes. Ik ken ook iemand die gezeik meekreeg tijdens de garantie. Toch een vraagje, heb je voor beide toestellen (bij)betaald tijdens het plaatsen van de order en kreeg je wel je geld terug bij de zogenaamde 'annulering' van de Blauwe?

AUB Odido stuur eens een paar iPhones naar de Odido shop in Roermond... Ik wacht al sinds de 15e

AUB Odido stuur eens een paar iPhones naar de Odido shop in Roermond... Ik wacht al sinds de 15e

same for Eindhoven, they keep me saying that it will ``probably`` be delivered in two days till last week

Nou ik heb nu definitief geannuleerd bij Odido en bij Belsimpel omgezet naar de zwarte omdat ze die nu op voorraad hebben en morgen kunnen leveren. Geduld is op! Hopelijk echt vandaag verzendbevestiging..

Nou ik heb nu definitief geannuleerd bij Odido en bij Belsimpel omgezet naar de zwarte omdat ze die nu op voorraad hebben en morgen kunnen leveren. Geduld is op! Hopelijk echt vandaag verzendbevestiging..

Hoop het ook voor jou!  Waarom niet de Witte? Deze blijkt ook op voorraad te zijn volgens de website.

Hoop het ook voor jou!  Waarom niet de Witte? Deze blijkt ook op voorraad te zijn volgens de website.

Ja maar is niet zo. Ik had eerst wit besteld maar ze geven aan wel voorraad te verwachten maar dat het er nog niet is. En zwart is zeker op voorraad ook icm Odido. En om heel eerlijk te zijn ging ik vorige week naar de Apple Store hier in Den Haag en toen ik die witte zag dacht ik hm weet niet of ik die nou wel zo mooi vind. Hahah

Haha zwart is ook een prima keuze! Als je maar een toestel hebt 😄

Beter krijgen ze echt zo’n hoop aan 256 zwarte pro max modellen binnen dat ik met mijn besteldatum van 18 sept er ook tussen kom.. mijn geduld begint ook zo wat op te raken.. en wil graag mijn huidige toestel ook verkopen :/ 

Haha zwart is ook een prima keuze! Als je maar een toestel hebt 😄

Hahaha letterlijk. Ik heb al geduld sinds 15 sept en dit nog nooit meegemaakt. Ik had mijn vorige aan iemand beloofd dus ik ben inmiddels zelf terug naar een 11 met 64GB die elke 90 seconden zegt dat ie te weinig geheugen heeft. Ik wil gewoon m’n 15!!

Update: lang verhaal.

Wanneer heb je dan die eerste order geplaatst? Want die van begin oktober was dan die nieuwe order voor de naturel?

@queencmc Bij mijn bestelling bij Belsimpel staat dat ze vandaag (12-10) de witte binnenkrijgen. Als bezorgdatum staat er ook nogsteeds morgen aangegeven

@queencmc Bij mijn bestelling bij Belsimpel staat dat ze vandaag (12-10) de witte binnenkrijgen. Als bezorgdatum staat er ook nogsteeds morgen aangegeven

ik heb zojuist contact gehad hierover en ze gaan er inderdaad vanuit dat ze vandaag nog een levering krijgen maar ze weten nog niet hoe laat etc :)

ik heb zojuist contact gehad hierover en ze gaan er inderdaad vanuit dat ze vandaag nog een levering krijgen maar ze weten nog niet hoe laat etc :)

dus dit geld dan ook voor jou haha ik word sowieso op de hoogte gehouden via de mail zei ze 

PM WT 256 GB op voorraad bij Belsimpel! 

geannuleerd bij Odido zelf en besteld bij Belsimpel. Zou hem morgen binnen moeten krijgen 🥳

dus dit geld dan ook voor jou haha ik word sowieso op de hoogte gehouden via de mail zei ze 

Hahaha ja maar dit is nu al meerdere dagen zo dat ze dit zeggen, het blijft een verwachting :(

PM WT 256 GB op voorraad bij Belsimpel! 

geannuleerd bij Odido zelf en besteld bij Belsimpel. Zou hem morgen binnen moeten krijgen 🥳

Zie je dan nu ook in je account ‘nog niet op voorraad maar wordt verwacht’?

Ik snap het enthousiasme maar ik zou niks definitief gaan annuleren totdat je de telefoon in handen hebt. Iedereen belooft van alles maar er zijn heel weinig die het kunnen waarmaken. Hou al je hengels maar voorlopig in het water totdat je wat vangt.

Ik snap het enthousiasme maar ik zou niks definitief gaan annuleren totdat je de telefoon in handen hebt. Iedereen belooft van alles maar er zijn heel weinig die het kunnen waarmaken. Hou al je hengels maar voorlopig in het water totdat je wat vangt.

ach we moeten maar gewoon afwachten ben ik bang 

Dat kan niet. Als je bij Odido een bestelling voor verlenging hebt gedaan kun je dat niet ook bij Belsimpel doen. Dus dan moet je 1 van de 2 annuleren of een hele truc gaan uithalen met nieuw abonnement bestellen en dan later nummerbehoud regelen. Als je 2 bestellingen hebt lopen zul je die van Belsimpel nooit krijgen omdat ze je nummerbehoud niet kunnen aanvragen. 

Hahaha ja maar dit is nu al meerdere dagen zo dat ze dit zeggen, het blijft een verwachting :(

ik denk dat ze nergens meer echt met ‘zekerheid’ kunnen zeggen wanneer ze leveringen etc krijgen maar ik zie het wel 

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 512GB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten.