Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro Max

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

6tot8 weken vanaf wanneer?

Als 1 van de 1e besteld en volledige bedrag betaald.

Lekker duidelijk berichtje🤔

Ik heb de 20e september de PM NT 512GB besteld, en helaas bericht gekregen vandaag dat er vertraging is opgelopen en de levertijden zijn veranderd van 3-4 weken naar 6-8 weken… 
Lekker bezig Odido… Zeker omdat ik zie dat er klanten zijn die begin oktober besteld hebben, en inmiddels al datzelfde model wel mogen ophalen…. HEEL vreemd hoe jullie de toestellen verdelen door het land...

Hoi,

Op 15 september iets na twee uur ‘s middags heb ik de zwarte pro Max besteld met 256GB met ordernummer 20079xxx. Nu zie ik hierboven dat de leverdatum voor toestellen besteld vanaf 16-09 6 tot 8 weken zijn. Hoe zit het met toestellen die op de 15e zijn besteld? 

Wanneer en op welk tijdstip heb je je bevestigingsmail gekregen?

Ik heb de 20e september de PM NT 512GB besteld, en helaas bericht gekregen vandaag dat er vertraging is opgelopen en de levertijden zijn veranderd van 3-4 weken naar 6-8 weken… 
Lekker bezig Odido… Zeker omdat ik zie dat er klanten zijn die begin oktober besteld hebben, en inmiddels al datzelfde model wel mogen ophalen…. HEEL vreemd hoe jullie de toestellen verdelen door het land...

Als @balph hem echt eerder krijgt, wat hem/haar overigens van harte gegund is, ga ik denk ik maar eens aandringen op een vorm van compensatie.

Hoi,

Op 15 september iets na twee uur ‘s middags heb ik de zwarte pro Max besteld met 256GB met ordernummer 20079xxx. Nu zie ik hierboven dat de leverdatum voor toestellen besteld vanaf 16-09 6 tot 8 weken zijn. Hoe zit het met toestellen die op de 15e zijn besteld? 

Op 15 september om half 3 s’ middags

Op 17 sep een PM WT 256 GB besteld. Zie tot op heden nog niemand die hem heeft ontvangen. Wel mensen die nu bij Belsimpel besteld hebben. Zat zelf ook te twijfelen, maar dacht, met de levertijd van 4-6 weken en nu bijna 4 weken voorbij, kan t nooit lang meer duren.

Totdat de levertermijn vandaag wordt aangepast 😑

Net gekeken bij Belsimpel. Geeft eerst een levertijd van 2-4 werkdagen aan, maar klik ik verder en wil ik hem gaan bestellen, geeft die een levertijd van 5 weken aan. Hadden de anderen die daar bestelden dit ook? 

Op 17 sep een PM WT 256 GB besteld. Zie tot op heden nog niemand die hem heeft ontvangen. Wel mensen die nu bij Belsimpel besteld hebben. Zat zelf ook te twijfelen, maar dacht, met de levertijd van 4-6 weken en nu bijna 4 weken voorbij, kan t nooit lang meer duren.

Net gekeken bij Belsimpel. Geeft eerst een levertijd van 2-4 werkdagen aan, maar klik ik verder en wil ik hem gaan bestellen, geeft die een levertijd van 5 weken aan. Hadden de anderen die daar bestelden dit ook? 

Klopt als je dan voor Odido kiest schiet de levertijd omhoog. Daarom blijf ik hier maar rustig wachten. Anders kom je weer achteraan in de rij te staan.

Hoi,

Heel raar, gisteren werd er grote lading 15 Pro max Zwart 256GB verdeeld over (flink wat) mensen met bevestigingsmail (met de bijlage Samenvatting.pdf) van 15 september t/m 23:02u. Als jij op 15 september had besteld en op 15 september om 14:30 de bevestigingsmail hebt gehad (met de Samenvatting.pdf als bijlage) dan is er wel iets aan de hand. Of je krijgt hem nog snel, of je bent overgeslagen of Odido moet inderdaad maar uitleggen hoe ze de verdeling doen, want dan zit er 0,0 logica achter.

Hoi,

Heel raar, gisteren werd er grote lading 15 Pro max Zwart verdeeld over (flink wat) mensen met bevestigingsmail (met de bijlage Samenvatting.pdf) van 15 september t/m 23:02u. Als jij op 15 september had besteld en op 15 september om 14:30 de bevestigingsmail hebt gehad (met de Samenvatting.pdf als bijlage) dan is er wel iets aan de hand. Of je krijgt hem nog snel, of je bent overgeslagen of Odido moet inderdaad maar uitleggen hoe ze de verdeling doen, want dan zit er 0,0 logica achter.

Heel bijzonder dit, ik ga er maar eens achter aan geloof ik. Wordt er niet erg blij van en snap inderdaad ook niks van de uitlevering van de toestellen.

Hoi,

Heel raar, gisteren werd er grote lading 15 Pro max Zwart verdeeld over (flink wat) mensen met bevestigingsmail (met de bijlage Samenvatting.pdf) van 15 september t/m 23:02u. Als jij op 15 september had besteld en op 15 september om 14:30 de bevestigingsmail hebt gehad (met de Samenvatting.pdf als bijlage) dan is er wel iets aan de hand. Of je krijgt hem nog snel, of je bent overgeslagen of Odido moet inderdaad maar uitleggen hoe ze de verdeling doen, want dan zit er 0,0 logica achter.

Heel bijzonder dit, ik ga er maar eens achter aan geloof ik. Wordt er niet erg blij van en snap inderdaad ook niks van de uitlevering van de toestellen.

Graag, laat weten hoe het gesprek loopt. Want hier worden we niet echt wijs van en de moderatoren zijn alleen maar bezig met het melden van nog meer vertragingen, dan uitleggen hoe het echt zit….

Hoi,

Graag, laat weten hoe het gesprek loopt. Want hier worden we niet echt wijs van en de moderatoren zijn alleen maar bezig met het melden van nog meer vertragingen, dan uitleggen hoe het echt zit….

Zojuist contact gehad. Ze gaf aan dat mensen die dichterbij 16 september dan bij 15 september hebben besteld de toestellen inderdaad al geleverd krijgen. Beetje pissig geworden maar ze kunnen mij totaal niet uitleggen waarom mensen die later dan mij besteld hebben de telefoon eerder krijgen. Voor nu staat de levertijd voor mensen die op 15 september besteld hebben op 3 tot 4 weken volgens de klantenservice. Heb er dus helemaal niks aan gehad en ben totaal niet geholpen via de klantenservice. 

Zojuist contact gehad. Ze gaf aan dat mensen die dichterbij 16 september dan bij 15 september hebben besteld de toestellen inderdaad al geleverd krijgen. Beetje pissig geworden maar ze kunnen mij totaal niet uitleggen waarom mensen die later dan mij besteld hebben de telefoon eerder krijgen. Voor nu staat de levertijd voor mensen die op 15 september besteld hebben op 3 tot 4 weken volgens de klantenservice. Heb er dus helemaal niks aan gehad en ben totaal niet geholpen via de klantenservice. 

Heel erg triest dit… hopelijk krijg je je toestel (snel) bij de volgende lading. Bedankt voor het delen en blijven graag op de hoogte!

Eindelijke mijn pm zwart 256gb binnen vandaag! Om 16:00 de betaling gedaan, op de eerste pre order dag.

Hoi,

Heel raar, gisteren werd er grote lading 15 Pro max Zwart 256GB verdeeld over (flink wat) mensen met bevestigingsmail (met de bijlage Samenvatting.pdf) van 15 september t/m 23:02u. Als jij op 15 september had besteld en op 15 september om 14:30 de bevestigingsmail hebt gehad (met de Samenvatting.pdf als bijlage) dan is er wel iets aan de hand. Of je krijgt hem nog snel, of je bent overgeslagen of Odido moet inderdaad maar uitleggen hoe ze de verdeling doen, want dan zit er 0,0 logica achter.

hoe weet je dat ze alles hebben uitgeleverd tot 23:02? Alle kleuren en opslagcapaciteit? 

Eindelijke mijn pm zwart 256gb binnen vandaag! Om 16:00 de betaling gedaan, op de eerste pre order dag.

Hoi,

hoe weet je dat ze alles hebben uitgeleverd tot 23:02? Alle kleuren en opslagcapaciteit? 

Mijn 15 PM Titanium Black is ook vandaag geleverd. Pre-order gedaan op 15 september om 16:58.

@TwotimesF lekker! 256gb ? 

@TwotimesF lekker! 256gb ? 

Yes :)

@Flyingdutcher95:

Nee, ik probeerde iets van een logica uit deze onzin leveringen te begrijpen. Na alles te hebben gelezen begreep ik het volgende:

Als je bestelt dan krijg je een bestelnummer. Dit nummer stelt niks voor om je volgorde in de wachtlijst te bepalen. Als een odido medewerker de bestelling verwerkt dan pas krijg je een bevestigingsmail met als bijlage een samenvattingscontract (samenvatting.pdf). Het tijdstap van ontvangst van deze mail bepaalt voorzover ik kon zien wel je nummer in de wachtlijst. 

Zodra een levering van een model komt (in jouw voorbeeld de PM Zwart 256GB) dan gaan ze deze wachtlijst langs. Gisteren kregen we een stroom van blije mensen dat hun PM 256 zwart binnen was. Allemaal met bevestigingsmails van 15 september. Laatste had de bevestiging 15 sept om 23u ontvangen. Niemand van 16 september of later had iets gekregen. Dit is de theorie in hoofdlijnen met een paar uitzonderingen hier en daar.

@OvrLord het is inderdaad extreem onduidelijk, ik dacht dat het moment van betalen je plek in de wachtrij bepaalde. Die samenvatting mail is toch automatisch gegenereerd? Die kreeg ik direct na de bestelling. Daarin staat ook mijn order nummer.

Er reageert natuurlijk wel een klein aantal % van de klanten hier. Dus of ze van de 15e alle opties al hebben uitgegeven blijft indd gissen. 

Het blijkt dat niet iedereen gelijk een bevestigingsmail automatisch krijgt na bestelling. Sommige krijgen het dagen erna. Ja het is gissen omdat er maar een paar mensen reageren. Het jammere is dat Odido het zelf blijkbaar ook niet snapt.

Ben echt benieuwd wanneer er leveringen gaan komen voor de mensen die op de 18de besteld hebben.. 

Ja, dat zag ik ook. Niet de PM WT 512 GB trouwens, die wordt binnen 2-4 dagen geleverd. Dat is dan weer vreemd hè.
Maar zoveel GB heb ik niet nodig, dus dan is de hogere prijs het me niet waard. 

@OvrLord gaat het dan om nieuwe abonnementen ? Ik heb verlengd, misschien daarom een instant mail.

@Flyingdutcher95 : dat zeggen mensen er niet bij helaas :( Wat we wel zien dat er in eens een stroom van blije berichten hier worden gepost  van 1 type model. Misschien kunnen we ze dan om meer info vragen om iets van de leveringssystematiek te snappen.

@OvrLord odido kan toch gewoon aangeven hoever ze zijn met uitleveren, en eens uitleg geven… ik zie hier nooit iemand van odido zelf 😒 heb die van mij binnen, maar als ik de 16 zou kopen zou ik wel 2x nadenken om hier weer te bestellen.

ze kunnen toch een tabel maken zoals de eerste post. Als ze dan zeggen we doen obv betaling, kunnen ze toch in dat overzicht zetten : tot 15-09 23:00 levering afgerond. Dan geven ze geen gevoelige info vrij, en mensen die dan om 23:01 hebben betaald weten dat zijn zsm aan de beurt zijn.

@Flyingdutcher95: precies! Lijkt me zo simpel en overzichtelijk voor iedereen. Het lost de vertragingen niet op maar wel transparant voor iedereen! Nu hebben we helemaal niks, geen info, geen uitleg en geen telefoon!