Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
Levertijden iPhone 15 Pro Max
De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.
FAQ
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 27 / 59
Iemand die de iPhone 15 pro Max wit heeft ontvangen via thuis bezorging?
Heb de mijne op de 15e besteld om 14:12 en pas volgende dag bevesting mail ontvangen.
Hello all. Seeing the delivery times of iphone 15 pro max NT 256 GB, is it still reasonable to expect delivery in this year? Order date: 26/09/2023.
Hello all. Seeing the delivery times of iphone 15 pro max NT 256 GB, is it still reasonable to expect delivery in this year? Order date: 26/09/2023.
I’ve ordered 18 sept. and still no iPhone PM NT 256.
I’ve ordered 18 sept. and still no iPhone PM NT 256.
Same here, ordered at 18 sept too. iphone PM BT 256
Wie hebben de iphone 15 pro max titanium zwart al?
Ik sinds 22steh
Lekker snel maat! Maar hoelaat heb jij besteld?
Mijn levertijd bij belsimpel is vervroegd! En dat zonder bericht, zag het zelf op mijn status. Hij komt nu woensdag binnen ipv vrijdag.
18 sept bij Odido besteld en hier niets meer gehoord. 3 oktober bij belsimpel besteld en 7 werkdagen later dan in huis als het goed is ! Ik ben blij
Gaat btw om iPhone 15 pro Max black titanium
Mijn levertijd bij belsimpel is vervroegd! En dat zonder bericht, zag het zelf op mijn status. Hij komt nu woensdag binnen ipv vrijdag.
18 sept bij Odido besteld en hier niets meer gehoord. 3 oktober bij belsimpel besteld en 7 werkdagen later dan in huis als het goed is ! Ik ben blij
Gaat btw om iPhone 15 pro Max black titanium
Heb ook maar een bestelling geplaatst op Belsimpel voor de iPhone 15 Pro Max Black Titanium. Volgens Belsimpel kan ik hem al morgen ophalen! Even kijken of mijn bestelling bij Odido dit nog kan overtreffen :)
Gisteren gebeld met het Odido-filiaal in Spijkenisse. Meneer aan de telefoon gaf aan dat er totaal nog geen Pro Maxes zijn uitgeleverd via ‘Ophalen in de winkel’.
Hij was hier vrij zeker van. Hoe kan dit?
Daarbij: toen ik aangaf dat mensen hun order annuleren en een Odido-verlenging bij Belsimpel e.d. afsluiten zodat ze hun toestel dan sneller krijgen, zei hij: Dat mag maar dan krijg je 0 service meer van ons. Wij zijn dan niet meer verantwoordelijk en gaan je dan ook niet helpen, want je hebt het toestel dan niet bij ons ‘gekocht’. Plus Belsimpel heeft geen fysieke winkel dus je kunt dan nergens terecht.
Ja het is wel heel apart. Als je bij belsimpel naar de levering van de providers kijkt dan is Odido de enige die de toestellen snel kan leveren t.o.v. andere providers, zie hieronder voor de PM Blauw. Terwijl 'echte' Odido klanten weken moeten wachten op uberhaupt een reactie. Het lijkt op marketingsafspraken als ik het zo lees.
Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw (per nu 10 okt 23, 9.49)
Op voorraad: Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
Weet iemand hoe je je bestelling kan annuleren en hoe lang het duurt dat je je aanbetaling terug hebt. Ik ga ook maar bij Belsimpel bestellen ben daar zelfs maandelijks goedkoper uit.
Gisteren gebeld met het Odido-filiaal in Spijkenisse. Meneer aan de telefoon gaf aan dat er totaal nog geen Pro Maxes zijn uitgeleverd via ‘Ophalen in de winkel’.
Daarbij: toen ik aangaf dat mensen hun order annuleren en een Odido-verlenging bij Belsimpel e.d. afsluiten zodat ze hun toestel dan sneller krijgen, zei hij: Dat mag maar dan krijg je 0 service meer van ons. Wij zijn dan niet meer verantwoordelijk en gaan je dan ook niet helpen, want je hebt het toestel dan niet bij ons ‘gekocht’. Plus Belsimpel heeft geen fysieke winkel dus je kunt dan nergens terecht.
Wat een onzin … ze hebben wel degelijk winkels. Zelf ga ik altijd naar Groningen. En de service van ze is ook goed dus die medewerker probeert je gewoon wat bang te maken. Die winkel zou ik dus nooit meer heen gaan.
Net een bericht gekregen van Odido door de AMP groep voor bezorgen van mijn Pro Max black titanium 256gb word morgen bezorgd heb hem op 15-09 besteld om 16:00
Aanvullend: als je ‘ophalen in de winkel’ hebt geselecteerd kun je geen bestelinformatie ophalen via de website van Odido. Dat komt door deze medewerker door veiligheid: als er staat wanneer de telefoon onderweg/af te halen is, kunnen kwaadwillenden de koerier of winkel overvallen.
Die van mij lijkt eindelijk door te komen! 15PM Zwart, 256GB :)
Hoe kan in godsnaam belsimpel een klein bedrijf als je vergelijkt met T-Mobile meer iPhones in kunnen kopen dan T-Mobile????
Het is niet alleen belsimpel maar Coolblue/Mediamarkt heeft ook een berg al geleverd. Is het zo moelijk om aantal vewacht telefoons aan openstaande orders te matchen en op basis daarvan de klanten per mail te informeren wanneer de telefoon uitgeleverd gaat worden? Ik wil graag weten wanneer het geleverd gaat worden ipv vanaf 15sept 3-8 weken wat is dat voor een mistwolk.
IP 15 Pro Max Zwart Titanium 256GB op 15/9 besteld om 16:01 en zojuist een bericht gekregen van Odido dat deze morgen wordt geleverd. Ook een e-mail gekregen om afspraak te maken met bezorger.
Net per sms een bevestiging gehad dat mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256GB met een paar dagen geleverd wordt bij de Odido-winkel bij mij in de buurt. 15 september om 23:02 een bevestiging van de bestelling gehad via de mail. Ordernummer 20008*****. Heeft even geduurd, maar het moment is nu toch eindelijk daar!
Ah mooi, ze lijken nu de bestellingen van 15 september weg te werken. Hopelijk hebben ze voldoende voorraad om de rest van de dagen mee te nemen.
Bedankt voor het delen!
Ah mooi, ze lijken nu de bestellingen van 15 september weg te werken. Hopelijk hebben ze voldoende voorraad om de rest van de dagen mee te nemen.
Bedankt voor het delen!
Hoop het ook! Heb op 18 sept besteld
18 september in de avond heb ik de blauwe 256 Pro Max besteld. Zojuist bericht gehad dat hij wordt geleverd
18 september in de avond heb ik de blauwe 256 Pro Max besteld. Zojuist bericht gehad dat hij wordt geleverd
Aaa ik heb ook op de 18de in de avond besteld, wel de zwarte 256 pro max! Ik hoop zo dat ik ook bericht krijg. Ben toevallig morgen ook vrij kan ik hem ook aannemen.
Aaa ik heb ook op de 18de in de avond besteld, wel de zwarte 256 pro max! Ik hoop zo dat ik ook bericht krijg. Ben toevallig morgen ook vrij kan ik hem ook aannemen.
Zou leuk zijn inderdaad. Maar de vaart lijkt er wel in te komen.
Zou leuk zijn inderdaad. Maar de vaart lijkt er wel in te komen.
Klopt! Ik hoop het
Hoe kan in godsnaam belsimpel een klein bedrijf als je vergelijkt met T-Mobile meer iPhones in kunnen kopen dan T-Mobile????
Het is niet alleen belsimpel maar Coolblue/Mediamarkt heeft ook een berg al geleverd. Is het zo moelijk om aantal vewacht telefoons aan openstaande orders te matchen en op basis daarvan de klanten per mail te informeren wanneer de telefoon uitgeleverd gaat worden? Ik wil graag weten wanneer het geleverd gaat worden ipv vanaf 15sept 3-8 weken wat is dat voor een mistwolk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.