Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Ik neem aan tussen 27-10 en 10-11 toch?
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weken
Zijn er uberhaupt wel mensen die na de 22e (1e batch) nog een PM 256 NT hebben binnen gekregen? Heb het idee dat de levering van die toestellen helemaal stil ligt sinds 22 september
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Zijn er uberhaupt wel mensen die na de 22e (1e batch) nog een PM 256 NT hebben binnen gekregen? Heb het idee dat de levering van die toestellen helemaal stil ligt sinds 22 september
Zeker!
Een redelijk aantal day-one releases voorbij zien komen en vorige week zijn er ook (minimaal) een paar uit gestuurd voor thuisbezorging.
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Helaas staat voor dat toestel de datum nog op 15-9 met daarbij 6-8 weken.
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Helaas staat voor dat toestel de datum nog op 15-9 met daarbij 6-8 weken.
Oeps, excuus. Daar heb ik overheen gekeken. Snap echt werkelijkwaar niet waarom ze die verwachte levertijd niet gewoon in je orderstatus tonen, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Je vergeet een paar regels;
Quote
If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks.
Unquote
Dit tekstgedeelte is redelijk verwarrend.
Ik vermoed dat ze bedoelen dat de besteldatum hetzelfde blijft, maar dat de leveringsdatum is gewijzigd.
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Je vergeet een paar regels;
Quote
If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks.
Unquote
Dit tekstgedeelte is redelijk verwarrend.
Ik vermoed dat ze bedoelen dat de besteldatum hetzelfde blijft, maar dat de leveringsdatum is gewijzigd.
Ja, de levertijd is gewijzigd maar de datum neit voor dat toestel, dus dan is de levertijd idd gewoon verlengd. Ik had er even overheen gekeken dat de datum nog 15/9 was en niet 16/9 :)
Ik denk ook dat in die quote een fout staat. “Did the Besteldatum and delivery time both change?” moet denk ik “Did only the delivery time change and the order date not?” zijn, dan klopt het; want nu spreekt dat stukje zichzelf tegen.
Snap trouwens niet dat ze niet gewoon een kolom kunnen toevoegen met 15-9. Doordat ze bij sommige toestellen nu 16-9 neerzetten impliceert dat dat ze alle orders van 15-9 al afgehandeld hebben. Wat dus helemaal niet het geval is, alleen mogen die klanten zelf hun levertijd onthouden…
Snap trouwens niet dat ze niet gewoon een kolom kunnen toevoegen met 15-9. Doordat ze bij sommige toestellen nu 16-9 neerzetten impliceert dat dat ze alle orders van 15-9 al afgehandeld hebben. Wat dus helemaal niet het geval is, alleen mogen die klanten zelf hun levertijd onthouden…
Maar je wilt toch helemaal niet naar een of andere vage community pagina gaan voor die informatie. Dat hoort gewoon in je order tracking te staan. Beetje amateuristisch voelt dit.
Snap trouwens niet dat ze niet gewoon een kolom kunnen toevoegen met 15-9. Doordat ze bij sommige toestellen nu 16-9 neerzetten impliceert dat dat ze alle orders van 15-9 al afgehandeld hebben. Wat dus helemaal niet het geval is, alleen mogen die klanten zelf hun levertijd onthouden…
Maar je wilt toch helemaal niet naar een of andere vage community pagina gaan voor die informatie. Dat hoort gewoon in je order tracking te staan. Beetje amateuristisch voelt dit.
Ja dat sowieso, maar als je dat al doet zorg dan dat alle informatie erop staat. Als je te laat bent met kijken en de levertijd van jouw toestel staat inmiddels op 16-9, dan weet je dus niet meer waar je aan toe bent als je op 15-9 had besteld.
Ik zie dat bijvoorbeeld de 512 GB wit titanium op Belsimpel 2-4 werkdagen levertijd aangeeft met een Odido abonnement. En vanmiddag was zwart ook even weer leverbaar. En ja, de mensen die eenmaal via Belsimpel bestellen en niet meer terugschrijven dat die is ontvangen is ook begrijpelijk toch? We zijn hier allemaal omdat we die telefoon zo snel mogelijk willen en eenmaal in handen is het ook begrijpelijk dat 99% hier niet meer komt.
Zoals ik al eerder heb gezegd! Bestel je annulering bij Odido en verleng via Belsimpel, andere providers leveren ze morgen al en Odido 3 weken, maar ze leveren eerder want ze kopen overal in!
Bel simpel zegt op hun site ook 3 weken. Hoe zit dat dan?
Ja Belsimpel zegt 3 weken en Odido zegt 6-8 weken?
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Je vergeet een paar regels;
Quote
If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks.
Unquote
Dit tekstgedeelte is redelijk verwarrend.
Ik vermoed dat ze bedoelen dat de besteldatum hetzelfde blijft, maar dat de leveringsdatum is gewijzigd.
Heb jij toevallig besteld met als optie "in de winkel afhalen"?..
Ik denk dat wij misschien nog wel iets langer kunnen wachten.. Afhangend van de winkel waar je gaat halen..
Zoals ik al eerder heb gezegd! Bestel je annulering bij Odido en verleng via Belsimpel, andere providers leveren ze morgen al en Odido 3 weken, maar ze leveren eerder want ze kopen overal in!
Bel simpel zegt op hun site ook 3 weken. Hoe zit dat dan?
Ja Belsimpel zegt 3 weken en Odido zegt 6-8 weken?
Belsimpel zegt 3 weken.. om teleurstellingen te voorkomen. 29ste besteld, mijn iPhone komt morgen
Wat heel erg is dat OKIDOKI honderden iPhone 15/15 PM naar zijn eigen winkels heeft verstuurd als show modellen terwijl duizenden mensen wachten op zijn telefoons. Dat kan je toch niet maken?
Zoals ik al eerder heb gezegd! Bestel je annulering bij Odido en verleng via Belsimpel, andere providers leveren ze morgen al en Odido 3 weken, maar ze leveren eerder want ze kopen overal in!
Bel simpel zegt op hun site ook 3 weken. Hoe zit dat dan?
Ja Belsimpel zegt 3 weken en Odido zegt 6-8 weken?
Belsimpel zegt 3 weken.. om teleurstellingen te voorkomen. 29ste besteld, mijn iPhone komt morgen
welk model?
Hoi, ik heb de Iphone 15 pro max natural titanium (256gb) op 15 september besteld. Om 14:31 kreeg ik de bevestiging in de mail. Enig idee wanneer deze geleverd wordt of dat iemand rond deze tijd al info heeft gehad over de bestelling? Wel kreeg ik een SMS dat de telefoon later aankomt dan verwacht.
Verwachte levering op basis van de tabel is 27/11 - 10/11.
Fair, alleen eerst stond hier 4 tot 6 weken, dan zal 27/10 toch de uiterste datum zijn?
Nee, die 4 tot 6 weken zijn later vertraagd naar 6 tot 8 weke
Incorrect. Quote uit dit topic van een moderator: “If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you.”
prinsie99 heeft op 15 september besteld, dus dan geld de levertijd die er op dat moment stond; ik weet dat niet, maar als dat 4-6 weken is, dan geld dat nog steeds. alleen voor bestellingen van 16-9 en later geld die nieuwe 6 tot 8 weken.
Je vergeet een paar regels;
Quote
If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks.
Unquote
Dit tekstgedeelte is redelijk verwarrend.
Ik vermoed dat ze bedoelen dat de besteldatum hetzelfde blijft, maar dat de leveringsdatum is gewijzigd.
Heb jij toevallig besteld met als optie "in de winkel afhalen"?..
Ik denk dat wij misschien nog wel iets langer kunnen wachten.. Afhangend van de winkel waar je gaat halen..
Ben zelf voor thuis bezorging gegaan.
Denk dat iedereen iets langer kan wachten dan initieel verwacht..
Wat heel erg is dat OKIDOKI honderden iPhone 15/15 PM naar zijn eigen winkels heeft verstuurd als show modellen terwijl duizenden mensen wachten op zijn telefoons. Dat kan je toch niet maken?
En andersom: als ze dat niet zouden doen, en je zou naar een fysieke winkel gaan om te kijken / voelen of je hem wel/niet wilt bestellen; dan klaagt men weer dat ze hem niet als showmodel hebben. Het is normaal dat ze showmodellen hebben….
In juli was al bekend dat apple wat productieissues had, dus dat de leveringen waarschijnlijk ook vertraagd zouden worden. Voor de promax is dat nog wat erger geworden door de wat lage productiecapaciteit van de cameramodule.
Het hoort er allemaal bij, ik wacht gewoon geduldig. Enige vervelende vind ik dat de leverindicatie gewoon niet transparant is.
Wat heel erg is dat OKIDOKI honderden iPhone 15/15 PM naar zijn eigen winkels heeft verstuurd als show modellen terwijl duizenden mensen wachten op zijn telefoons. Dat kan je toch niet maken?
En andersom: als ze dat niet zouden doen, en je zou naar een fysieke winkel gaan om te kijken / voelen of je hem wel/niet wilt bestellen; dan klaagt men weer dat ze hem niet als showmodel hebben. Het is normaal dat ze showmodellen hebben….
In juli was al bekend dat apple wat productieissues had, dus dat de leveringen waarschijnlijk ook vertraagd zouden worden. Voor de promax is dat nog wat erger geworden door de wat lage productiecapaciteit van de cameramodule.
Het hoort er allemaal bij, ik wacht gewoon geduldig. Enige vervelende vind ik dat de leverindicatie gewoon niet transparant is.
Wat klinkt logischer? Telefoons leveren aan klanten die orders hebben geplaatst of telefoons leveren aan winkels die misschien klanten lokken en vervolgens de telefoons afschrijven. Andere bijkomst is door lange levertijden klanten verliezen met geannuleerde orders. Geweldige business aanpak. Mensen die naar de winkels gaan om telefoons te bekijken kunnen lekker even wachten totdat alles geleverd is.
Wat heel erg is dat OKIDOKI honderden iPhone 15/15 PM naar zijn eigen winkels heeft verstuurd als show modellen terwijl duizenden mensen wachten op zijn telefoons. Dat kan je toch niet maken?
En andersom: als ze dat niet zouden doen, en je zou naar een fysieke winkel gaan om te kijken / voelen of je hem wel/niet wilt bestellen; dan klaagt men weer dat ze hem niet als showmodel hebben. Het is normaal dat ze showmodellen hebben….
In juli was al bekend dat apple wat productieissues had, dus dat de leveringen waarschijnlijk ook vertraagd zouden worden. Voor de promax is dat nog wat erger geworden door de wat lage productiecapaciteit van de cameramodule.
Het hoort er allemaal bij, ik wacht gewoon geduldig. Enige vervelende vind ik dat de leverindicatie gewoon niet transparant is.
Wat klinkt logischer? Telefoons leveren aan klanten die orders hebben geplaatst of telefoons leveren aan winkels die misschien klanten lokken en vervolgens de telefoons afschrijven. Andere bijkomst is door lange levertijden klanten verliezen met geannuleerde orders. Geweldige business aanpak. Mensen die naar de winkels gaan om telefoons te bekijken kunnen lekker even wachten totdat alles geleverd is.
Het aantal geannuleerde orders zal vast wel mee vallen. En veelal zijn dat klanten die enkel de telefoon ergens anders halen maar wel hun abo blijven behouden. Als odido dan met de showmodellen klanten kan lokken, dan zijn dat klanten die 1 a 2 jaar minimaal een abo afnemen, en daar verdienen ze vele malen meer aan dan dat ze verdienen op zo'n telefoon. Als je nu als telecomprovider niet de nieuwe toestellen als showmodel hebt liggen dan wordt je sowieso al niet meer serieus genomen. Dus ik begrijp hem wel.
Het aantal geannuleerde orders zal vast wel mee vallen. En veelal zijn dat klanten die enkel de telefoon ergens anders halen maar wel hun abo blijven behouden. Als odido dan met de showmodellen klanten kan lokken, dan zijn dat klanten die 1 a 2 jaar minimaal een abo afnemen, en daar verdienen ze vele malen meer aan dan dat ze verdienen op zo'n telefoon. Als je nu als telecomprovider niet de nieuwe toestellen als showmodel hebt liggen dan wordt je sowieso al niet meer serieus genomen. Dus ik begrijp hem wel.
90% van telefoon abonnementen worden afgesloten via internet niet via winkels. Ze verdienen toch ook aan mensen die telefoon met abo besteld hebben. Het is niet zo dat ze alleen verdienen alleen aan mensen die via de winkel een abo afsluiten. Ik heb in 20 jaar geen enkel abonnement via een een winkel afgesloten.
Het is ook niet zo dat de iPhone 15 in de winkels wel op voorraad is. Degene die via een winkel gaat bestellen moet ook weken wachten. Aai telefoons in de winkels plaatsen terwijl mensen 8 weken moeten wachten is niet ok.
Voor mensen die niet willen wachten en iets meer willen betalen, bij Mediamarkt nu de Pro Max modellen 265GB zwart en blauw volop beschikbaar voor bezorging morgen.