Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Kreeg vandaag ineens mail/sms van de bezorger dat morgen bij Pro NT 128gb komt.

Nice! Wanneer heb je besteld?

Nice! Wanneer heb je besteld?

op 15 sept om +/- 14:10

Het verbaasd mij enigzins dat de levertijden zo lang duren, dit terwijl bedrijven als belsimpel wel kunnen aan een levertijd van 2-4 werkdagen. Je zou toch verwachten dat een dergelijke grote provider als T-Mobile, of zelfs met de fusie met Tele2, kan voldoen aan korte levertijden. Waarom kan een bedrijf als Belsimpel dit wel en Odido niet? Ik krijg de neiging om nu te annuleren, net als de rest en via Belsimpel te bestellen. De 15 Pro 128GB Blauw.

Vandaag sms gekregen 15Pro blauw 128 onderweg is naar de winkel besteld op 22-09-23 

Gefeliciteerd, wat is je bestelnummer? Ik zit in dezelfde situatie als jij, dezelfde model, dezelfde tijd, maar heb nog geen informatie ontvangen. mijn bestelnummer is 2008319XX

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Zojuist sms ontvangen dat mijn 15 Pro Blue titanium 256GB onderweg is naar de shop! Besteld op 27-9!

Zojuist sms ontvangen dat mijn 15 Pro Blue titanium 256GB onderweg is naar de shop! Besteld op 27-9!

Wat is zo juist haha? Ben benieuwd of ze nog steeds smsjes versturen of dat alles geweest is?

Wat is zo juist haha? Ben benieuwd of ze nog steeds smsjes versturen of dat alles geweest is?

Om 11:36 vanmorgen

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

ligt het aan mij of is de tabel weg? 🙈

Het verbaasd mij enigzins dat de levertijden zo lang duren, dit terwijl bedrijven als belsimpel wel kunnen aan een levertijd van 2-4 werkdagen. Je zou toch verwachten dat een dergelijke grote provider als T-Mobile, of zelfs met de fusie met Tele2, kan voldoen aan korte levertijden. Waarom kan een bedrijf als Belsimpel dit wel en Odido niet? Ik krijg de neiging om nu te annuleren, net als de rest en via Belsimpel te bestellen. De 15 Pro 128GB Blauw.

Juist icm met odido zijn de levertijden het kortst, loont blijkbaar niet om rechtstreeks bij odido te bestellen, dit is niet uit te leggen denk ik.

Ik moest als ik bij belsimpel wilde verlengen icm met Odido 4 euro meer per maand betalen voor precies hetzelfde abonnement. 

Gefeliciteerd, wat is je bestelnummer? Ik zit in dezelfde situatie als jij, dezelfde model, dezelfde tijd, maar heb nog geen informatie ontvangen. mijn bestelnummer is 2008319XX

dat is bestelling 200789xxx

Tabel is weg 

Spannend met al jullie positieve berichten! Gefeliciteerd allemaal. :-) 

Ik heb nu ook goede hoop dat mijn iPhone Pro 256GB Naturel snel gaat komen. Besteld op 19-09, nummer 201052xxx.  

Tabel is weg 

Misschien komen ze er zelf ook niet meer uit.

Vanochtend om 11:36 ook een sms gekregen dat mijn 15 pro zwart 128gb wordt uitgeleverd! 🎉

Had hem besteld op 19-09.

Een pro nt 128 gb besteld op 15 september 14:25 met levering in de winkel en tot op heden geen gehoor. bestelnummer 200804xxx.Toch jammer dat alles willekeurig gaat 😞

Vanochtend om 11:36 ook een sms gekregen dat mijn 15 pro zwart 128gb wordt uitgeleverd! 🎉

Same here🎉

Same here🎉

en iemand anders zei dit 4 dagen geleden.

Zondag 17-9 13:53 15 pro zwart 128GB besteld. Gisteren een SMS gekregen dat hij binnen is gekomen bij Odido. Word vandaag bezorgd door PostNL!

dus in 3 dagen tijd zijn ze 2 dagen verder gekomen met uitleveren…. Dat gaat de verkeerde kant op toch?

Same here🎉

Zondag 17-9 13:53 15 pro zwart 128GB besteld. Gisteren een SMS gekregen dat hij binnen is gekomen bij Odido. Word vandaag bezorgd door PostNL!

dus in 3 dagen tijd zijn ze 2 dagen verder gekomen met uitleveren…. Dat gaat de verkeerde kant op toch?

Ik heb dat nog nergens gelezen maar goed wat moetje eraan doen, ik ben al bij dat het geen 5 of 6 weken is.

Same here🎉

Snap er geen reet meer van… Lijkt mij erg oneerlijk dat mensen die heb later bestellen hem toch eerder krijgen dan de klanten die hem op 15 september hebben besteld…. 

Vandaag sms gekregen 15Pro blauw 128 onderweg is naar de winkel besteld op 22-09-23 

Ik heb de 20e besteld in DH, straks maar ff checken of ik bericht heb. In ieder geval geen mail gehad, wellicht een sms..

Juist icm met odido zijn de levertijden het kortst, loont blijkbaar niet om rechtstreeks bij odido te bestellen, dit is niet uit te leggen denk ik.

Slechte managing van de bedrijfsprocessen denk ik. Een terugkerend proces bij nieuwe telefoons waar je juist van kan leren..

en ja hoor wederom zijn er 2 weken bovenop gekomen. 

Wat betekent het eigenlijk als de 'besteld vanaf' datum wordt aangepast in de tabel?