Een pre-order is geen garantie op direct levering. Er is bij de launch altijd een wereldwijd tekort. Afhankelijk van het exact type toestel wat jij wilt, en de hoeveelheid die Apple uitdeelt naar elke distributeur is er een toestel uit de 1e batch voor jou. Anders is het wachten op vervolg productie en levering.
Het enigste wat ik nog niet helemaal begrijp is, de levertijden aangegeven is dat voor nieuwe bestellingen of elke bestelling ook die al staat hier hoor ik verschillende dingen over.
Bijv blauw 128gb 3-4 weken en de naturel 4-6. Leveren ze telefoons dan apart per kleur aan of hoe werkt dat precies?
Krijg net een sms dat mijn blue 15 pro 256 geleverd kan worden, had de 15e rond 15 uur besteld. ( gisteren sms nog niet leverbaar )
Zojuist een leuk telefoontje gehad van de Odido shop dat mijn toestel klaarligt om op te halen (15 Pro naturel titanium 128Gb). Terwijl ik gisteren een sms kreeg dat het langer zal duren en de levertijden 4 tot 6 weken zijn. Dus er is hoop voor iedereen!
Besteldatum 15-9 om 16:01 uur.
Zojuist een leuk telefoontje gehad van de Odido shop dat mijn toestel klaarligt om op te halen (15 Pro naturel titanium 128Gb). Terwijl ik gisteren een sms kreeg dat het langer zal duren en de levertijden 4 tot 6 weken zijn. Dus er is hoop voor iedereen!
Besteldatum 15-9 om 16:01 uur.
Gister het zelfde smsje gekregen. Dus er is zeker hoop haha!
Ik heb vrijdag (laat - pas 11u s’avonds) de Pro besteld, en heb vannacht om 00:00 een SMS gekregen van Odido dat hij op voorraad is en ingepland wordt voor bezorging.
welke kleur ? specs?
Ik heb op 15 september om 14:20 de iPhone 15 Pro 512 GB natural titanium besteld (verlenging Sim-only) Wilde het toestel afhalen in Amstelveen. En had verwacht dat ik dat dus op vrijdag 22 sept zou kunnen doen. Maar helaas kreeg ik gisterochtend het SMS-je dat er helaas levertijden zijn voor sommige modellen.
Hoeveel voorraad krijgen die Odido winkels eigenlijk?
Jammer dat ik nu moet wachten, want ik wil mijn huidige 14 pro verkopen en had de nieuwe iPhone mee willen nemen op mijn vakantie naar Ibiza.
Zie heel veel mensen met hetzelfde probleem, telefonisch gebeld, etc duurde ook echt 3 kwartier tot ik iemand aan de lijn kreeg, er staat letterlijk 15-09 besteld, 22-09 in huis, kom op mensen verwachten net zoals ik dat je hem vrijdag krijgt, vrijdag zijn alle iPhone’s binnen gekomen wat mij is verteld, ook is verteld dat ik dagelijks email’s/sms’s kan krijgen, nog niks van gehoord, eerste ervaring met odido, en het is matig, echt matig. Maar goed… ben niet bereid om 4-6 weken te wachten op mijn telefoon….
Ik vind het een beetje raar dat ik vrijdag 15/09 om 14:20 een bestelling heb geplaatst voor de iphone pro zwart 128gb en een sms heb gekregen dat het langer gaat duren, maar dat mensen om mij heen exact hetzelfde model besteld hebben veel later dan ik en zij deze wel al in bezit hebben.
Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!
6-8 weken nu… ouch. Mag toch hopen als je nu bestelt en niet dat ik ‘m pas in november krijg. Ben benieuwd.
6-8 weken nu… ouch. Mag toch hopen als je nu bestelt en niet dat ik ‘m pas in november krijg. Ben benieuwd
ik hoop het ook ja.. moet haast wel toch? Dat dat de levertijden zijn voor nu bestellen? Want er komen uiteraard steeds bestellingen bij die achter in de rij komen.. dus voor hun de levertijd meer word. ik hoop voor pre order dat het asap is haha
Wat is dit voor een onzin, ik heb de naturel titanium 128gb besteld op 16 september en de levertijd was 4 tot 6 weken nu is het 6 tot 8? Kunnen jullie meer duidelijkheid geven? Niemand van de medewerkers zegt iets.
man man man wat een zooitje
man man man wat een zooitje
Maar… is het ergens anders überhaupt beter? Haha. Afwachten maar.
man man man wat een zooitje
Maar… is het ergens anders überhaupt beter? Haha. Afwachten maar.
Ik heb bij Vodafone gekeken, daar is het model wat ik besteld heb leverbaar in 1a2 weken en bij Odido 3a4
Het is enigszins verwarrend. Op 18 september heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 15 Pro NT 128GB, en ik had er geen probleem mee dat de verwachte wachttijd 4-6 weken was, vanaf 22 september. Echter, nu staat er plotseling 6-8 weken vanaf 15 september.
Ik ben in de war over de daadwerkelijke verwachte levertijd. Is het nog steeds mogelijk dat ik het binnen 4-6 weken ontvang, zoals oorspronkelijk vermeld, of is de nieuwe verwachte levertijd echt 6-8 weken? Als dit laatste het geval is, overweeg ik om mijn bestelling te annuleren en mogelijk elders een premium prijs te betalen bij een doorverkoper of een andere winkel.
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!
Dus, de update van de 22e was een leugen? Of vallende bestellingen voor de 22e nog in de tijdvak van 4-6 weken? Iphone 15 pro 128GB NT
Keurig op 15/9 om 14:10 een order voor 2 telefoons (128GB NT, 128GB BT)
- telefoon 128GB BT, binnen een week binnen
- telefoon 128GB NT, heeft nu een levertijd van 8 weken.
Wel meteen even afrekenen op de website, waar je voorheen gewoon betaalde bij de techno-koerier die de telefoon ook dadewerklijk kwam brengen aan huis (of nog vroeger, in de t-mobile shop gewoon ff betalen als de telefoon er ook was).
Nee, nu mag je direct betalen voor je telefoon (ja ik betaal ze niet per maand), dan word je even 8 weken in de wacht gezet. Ik hoop dat odido niet big bazaar achterna gaat de komende 8 weken.
Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd.
Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd.
Dus dat betekent dat ze nieuwe toestellen gekregen hebben , waneercheb je de sms gekregen?
Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd.
Dus dat betekent dat ze nieuwe toestellen gekregen hebben , waneercheb je de sms gekregen?
Vanmiddag 13:33 kreeg ook meteen bericht van de PostNL app
Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd.
Dus dat betekent dat ze nieuwe toestellen gekregen hebben , waneercheb je de sms gekregen?
Vanmiddag 13:33 kreeg ook meteen bericht van de PostNL app
Oh Nice, lekker haha
Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd.
Dus dat betekent dat ze nieuwe toestellen gekregen hebben , waneercheb je de sms gekregen?
Bijzonder. Dezelfde telefoon bijna één uur eerder besteld - nog steeds niet binnen. :(
Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd.
Nou, mooi is dat. Heb exact dezelfde om 14:02 besteld, 14:03 bevestigd gekregen. We iets later betaald (keek over de knop in de bevestigingsmail heen), maar er wordt overal gesproken van binnenkomst van bestellingen. Nog steeds in backorder.
Vraag voor een moderator/medewerker: als ik m’n bestelling annuleer, hoe lang duurt het dan voor de EUR 1100 is teruggestort? Ik vind het echt bespottelijk om zo’n bedrag vooruit te betalen en geen indicatie qua levertijd voor mijn bestelling te krijgen anno 2023.