Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214466 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

Zojuist gebeld door de winkel dat ik mijn iPhone morgen kan afhalen!

Ik ook 😁

Wat staat er bij jullie als afzender als je op de track and trace link drukt?

Reputatie 1

Krijg net mail van postnl met afzender EXP in Zwanenburg. Is dat mijn IPhone 15 pro. Hebben jullie ook een mail van deze afzender?  

Krijg net mail van postnl met afzender EXP in Zwanenburg. Is dat mijn IPhone 15 pro. Hebben jullie ook een mail van deze afzender?  

Exact mijn vraag hiermee beantwoord 👍

Ja dus 🙂

Reputatie 1

Mooi dan is dat dus ook weer duidelijk. Hopelijk krijgen we nog een mail zodat we zelf het tijdstip van levering ongeveer kunnen bepalen! 

Zojuist gebeld door de winkel dat ik mijn iPhone morgen kan afhalen!

Dat is netjes! Hier helaas nog niks. Ik moet hem ophalen in Groningen.

Hier in Zeeland helaas nog niks ontvangen.

iPhone 15 pro 128GB Natural Titanium

Reputatie 3

Hier in Zeeland helaas nog niks ontvangen.

iPhone 15 pro 128GB Natural Titanium

Wanneer heb je besteld? En thuis bezorgen of ophalen in de winkel? Zelf heb ik helaas ook nog niks gehoord.. 

Mail dat beide iPhones morgen bezorgd worden. Staan ook al in de postNL app.

Pro 128 GB zwart en blauw. Zaterdag rond 11:45 besteld.

iPhone 15 pro zwart 128 GB, iemand hiervan al iets gehoord? Besteld vrijdag 14.34 

Zojuist gebeld door de winkel dat ik mijn iPhone morgen kan afhalen!

Dat is netjes! Hier helaas nog niks. Ik moet hem ophalen in Groningen.

Dat is balen, ik moet me houden aan een tijdslot. 15 uur in Vlaardingen.

Gaan de levertijden nog aangepast worden?

Hier in Zeeland helaas nog niks ontvangen.

iPhone 15 pro 128GB Natural Titanium

Wanneer heb je besteld? En thuis bezorgen of ophalen in de winkel? Zelf heb ik helaas ook nog niks gehoord.. 

Zaterdag besteld, thuis laten bezorgen

Reputatie 3

Hier in Zeeland helaas nog niks ontvangen.

iPhone 15 pro 128GB Natural Titanium

Wanneer heb je besteld? En thuis bezorgen of ophalen in de winkel? Zelf heb ik helaas ook nog niks gehoord.. 

Zaterdag besteld, thuis laten bezorgen

Zou het een van de meest gewilde zijn of zou dat mee vallen? 

Hier in Zeeland helaas nog niks ontvangen.

iPhone 15 pro 128GB Natural Titanium

Wanneer heb je besteld? En thuis bezorgen of ophalen in de winkel? Zelf heb ik helaas ook nog niks gehoord.. 

Zaterdag besteld, thuis laten bezorgen

Zou het een van de meest gewilde zijn of zou dat mee vallen? 

Ik verwacht eigenlijk wel, omdat de titanium een nieuwe kleur is, dat hier heel veel vraag naar is waardoor het mogelijk langer gaat duren

Reputatie 3

Hier in Zeeland helaas nog niks ontvangen.

iPhone 15 pro 128GB Natural Titanium

Wanneer heb je besteld? En thuis bezorgen of ophalen in de winkel? Zelf heb ik helaas ook nog niks gehoord.. 

Zaterdag besteld, thuis laten bezorgen

Zou het een van de meest gewilde zijn of zou dat mee vallen? 

Ik verwacht eigenlijk wel, omdat de titanium een nieuwe kleur is, dat hier heel veel vraag naar is waardoor het mogelijk langer gaat duren

Levertijd staat nu op 4-6 weken.. ik hoop dat dat is als je het nu zou bestellen dat het die periode duurt🙈

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Zijn dit actuele levertijden als je nu besteld? Of geldt 4-6 weken wachten ook als je een Natural Titanium model hebt besteld op 15-9 om 14.02? 

Reputatie 1

Zojuist binnen gekregen met Post NL IPhone 15 Pro 512GB.

Zojuist een SMS met bericht dat iPhone op ander moment komt dan verwacht met linkje naar dit artikel. Heb ik dus nog niet zoveel aan… Ben benieuwd!

iPhone 15 Pro 128gb naturel titanium 

Same here, 

 

Zie dat er nu 3 a 4 weken staat op de afbeelding in de hoofdpost. Wat een onzin.

Hier hetzelfde, vorige week meteen om 14:00 de telefoon besteld en krijg vandaag pas een sms dat de telefoon later komt met een link naar dit topic. 
 

Uitermate teleurstellend en niet klantvriendelijk dit.

Reputatie 2

Kreeg net een telefoontje van Mediamarkt (ik ging ergens anders maar eens kijken voor een iPhone) en die zei dat ze woensdag weer een nieuwe lading van Apple verwachten. 

Nou mag ik hopen dat Odido woensdag ook een nieuwe lading iPhones krijgt. 

Kan ik bezorgen omzetten naar ophalen ?? 

 

Kan ik bezorgen omzetten naar ophalen ?? 

 

vrijdag direct besteld en betaald ….