Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214462 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

Iphone 15 pro natural titanium 256gb

Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.

Ik snap je reactie helemaal, maar bij dit soort grote launches geldt over het algemeen: je moet maar afwachten wat er daadwerkelijk op welke datum geleverd wordt. Als bedrijf ben je echt van Apple afhankelijk, en de vraag is over het algemeen groter dan het aanbod.

Dan wordt er nog steeds gecommuniceerd vanuit Odido over de levertijden. Wij zijn klanten van Odido die een Apple product kopen. We zijn in deze geen klant van Apple. 


Als je geen antwoord kan geven zou het verstandig zijn om niet een topic te openen. Wijzen naar anderen is makkelijk. in de spiegel kijken is moeilijker. 

Het is maar een telefoon. Hoe vaak gebeurd het wel niet dat je een pakketje hoort te ontvangen maar de bezorgdienst pas een dag of 2 later komt. Dit geldt precies hetzelfde voor bedrijven. Dus als Odido in dit geval aan klanten gaat mededelen dat ze de telefoon aanstaande vrijdag kunnen ophalen maar er een levering niet op tijd is aangekomen, krijg je alleen meer teleurgestelde klanten zoals in dit topic…

Ik ben helemaal mee eens dat het maar een telefoon is. Als hij paar dagen later bezorgd wordt is geen probleem. Doe er meestal toch 2 jaar mee. 

Het gaat mij om de communicatie vanuit bedrijven. En dan schuilen achter een ander bedrijf. Neem zelf de consequenties van wat je communiceert. En niet geïrriteerd raken als daar feedback op wordt gegeven. 

 

 

Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.

Ik snap je reactie helemaal, maar bij dit soort grote launches geldt over het algemeen: je moet maar afwachten wat er daadwerkelijk op welke datum geleverd wordt. Als bedrijf ben je echt van Apple afhankelijk, en de vraag is over het algemeen groter dan het aanbod.

Dan wordt er nog steeds gecommuniceerd vanuit Odido over de levertijden. Wij zijn klanten van Odido die een Apple product kopen. We zijn in deze geen klant van Apple. 


Als je geen antwoord kan geven zou het verstandig zijn om niet een topic te openen. Wijzen naar anderen is makkelijk. in de spiegel kijken is moeilijker. 

Het is maar een telefoon. Hoe vaak gebeurd het wel niet dat je een pakketje hoort te ontvangen maar de bezorgdienst pas een dag of 2 later komt. Dit geldt precies hetzelfde voor bedrijven. Dus als Odido in dit geval aan klanten gaat mededelen dat ze de telefoon aanstaande vrijdag kunnen ophalen maar er een levering niet op tijd is aangekomen, krijg je alleen meer teleurgestelde klanten zoals in dit topic…

Ik ben helemaal mee eens dat het maar een telefoon is. Als hij paar dagen later bezorgd wordt is geen probleem. Doe er meestal toch 2 jaar mee. 

Het gaat mij om de communicatie vanuit bedrijven. En dan schuilen achter een ander bedrijf. Neem zelf de consequenties van wat je communiceert. En niet geïrriteerd raken als daar feedback op wordt gegeven. 

 

 

Daar ben ik het inderdaad ook mee eens. Communicatie kan hier en daar iets duidelijker.

 

ik heb zelf het toestel gemakkelijk kunnen bestellen door alvorens in te loggen op de website. Hierdoor kon ik om 14:00 uur direct het toestel selecteren. Een tip is om indien mogelijk het toestel op te halen in de winkel. Dit zorgt ervoor dat je het betalen overslaat en dit pas in de winkel hoeft te voldoen. Daarbij moet ik toegeven dat het bestellen op Odido soepel verliep. Ik ken mensen die het probeerde bij o.a. Vodafone en KPN. Hier liep de website vast en de bestelling kon pas vanaf 14:30 geplaatst worden. 
 

in ieder geval veel succes en plezier met je nieuwe iPhone!

Zaterdag besteld en betaald via de website met verlengen van contract. Snel en soepel. Bevestiging binnen paar minuten in de mailbox.

Nu hopen dat levertijd niet al te ver oploopt…

Ik heb hem zaterdag ochtend gereserveerd en netjes een mail gekregen, maar het nieuwe abbo staat nog niet op mijn account. Als ik de bestelstatus wil opzoeken staat er “We konden je bestelling niet vinden.”, heel raar allemaal. Heb ook geen sms of iets gehad..

Ik heb vrijdag (laat - pas 11u s’avonds) de Pro besteld, en heb vannacht om 00:00 een SMS gekregen van Odido dat hij op voorraad is en ingepland wordt voor bezorging. 

Hier ook, zaterdag besteld, gisteravond laat sms ontvangen dat beide pro’s ingepland worden voor levering. 😃

Reputatie 2

Ik heb de iPhone 15 pro 256 gb in naturel kleur dinsdag besteld. Zou ik vandaag nog een mailtje van PostNL kunnen ontvangen?

Reputatie 2

Ik heb de iPhone 15 pro 256 gb in naturel kleur dinsdag besteld. Zou ik vandaag nog een mailtje van PostNL kunnen ontvangen?

Ik denk dat je ‘m in november pas kan verwachten...

Reputatie 2

Ik heb de iPhone 15 pro 256 gb in naturel kleur dinsdag besteld. Zou ik vandaag nog een mailtje van PostNL kunnen ontvangen?

Ik denk dat je ‘m in november pas kan verwachten...

Nouja, dat lijkt me wel heel lang :(. Dacht dat alleen de pro Max zo lang op zich liet wachten. Even afwachten maar 

Ik heb de 15 pro op 15 september besteld en dan ophalen in een winkel. Maar nog steeds geen sms ontvangen! Is de winkelvoorraad later dan levering aan huis? 

Reputatie 3

Ik heb de iPhone 15 pro 256 gb in naturel kleur dinsdag besteld. Zou ik vandaag nog een mailtje van PostNL kunnen ontvangen?

Ik denk dat je ‘m in november pas kan verwachten...

Nouja, dat lijkt me wel heel lang :(. Dacht dat alleen de pro Max zo lang op zich liet wachten. Even afwachten maar 

Ik heb ook dinsdag besteld de naturel 128gb, Maar ik zag dat als je via Belsimpel zou bestellen dat het 4/7 werkdagen zou duren voor je het binnen hebt.. Dus ik hoop dat dat via Odido ook lukt :).

Reputatie 2

Ik heb de iPhone 15 pro 256 gb in naturel kleur dinsdag besteld. Zou ik vandaag nog een mailtje van PostNL kunnen ontvangen?

Ik denk dat je ‘m in november pas kan verwachten...

Nouja, dat lijkt me wel heel lang :(. Dacht dat alleen de pro Max zo lang op zich liet wachten. Even afwachten maar 

Ik heb ook dinsdag besteld de naturel 128gb, Maar ik zag dat als je via Belsimpel zou bestellen dat het 4/7 werkdagen zou duren voor je het binnen hebt.. Dus ik hoop dat dat via Odido ook lukt :).

De leverdata op belsimpel kloppen volgens mij niet, want er staat op een andere pagina op belsimpel weer dat de verwachtte levertijd 3 weken is: 

 

 

Ik heb de 15 pro op 15 september besteld en dan ophalen in een winkel. Maar nog steeds geen sms ontvangen! Is de winkelvoorraad later dan levering aan huis? 

Ik ook en nog niks gehoord. Komt vast vanzelf…

Welke kleur en opslag heb jij? Ik wit titanium en 128GB. 

Reputatie 3

Ik heb de iPhone 15 pro 256 gb in naturel kleur dinsdag besteld. Zou ik vandaag nog een mailtje van PostNL kunnen ontvangen?

Ik denk dat je ‘m in november pas kan verwachten...

Nouja, dat lijkt me wel heel lang :(. Dacht dat alleen de pro Max zo lang op zich liet wachten. Even afwachten maar 

Ik heb ook dinsdag besteld de naturel 128gb, Maar ik zag dat als je via Belsimpel zou bestellen dat het 4/7 werkdagen zou duren voor je het binnen hebt.. Dus ik hoop dat dat via Odido ook lukt :).

De leverdata op belsimpel kloppen volgens mij niet, want er staat op een andere pagina op belsimpel weer dat de verwachtte levertijd 3 weken is:  Klopt idd maar dat scheelt per provider weer als los toestel zou het 3 weken duren en icm abonnement bij onderandere Odido en een aantal anderen 4/7 werkdagen.. dus een beetje verwarrend. laten we hopen dat het iig snel is.

 

 

 

Reputatie 2

Hier ook, zaterdag besteld, gisteravond laat sms ontvangen dat beide pro’s ingepland worden voor levering. 😃

Hier ook een sms gisteravond, nog geen mail met leveringsinfo. Hebben jullie die al wel gehad? 

Ik heb de 15 pro op 15 september besteld en dan ophalen in een winkel. Maar nog steeds geen sms ontvangen! Is de winkelvoorraad later dan levering aan huis? 

Ik ook en nog niks gehoord. Komt vast vanzelf…

Welke kleur en opslag heb jij? Ik wit titanium en 128GB. 

Zwart titanium, 128GB…ben benieuwd maar denk niet dat het morgen wordt 

Zojuist bericht van PostNL ontvangen. Bezorging morgen (22-sep).

iPhone 15 Pro 128GB Naturel Titanium. Besteld op 15 sep. 14:37 uur

Reputatie 2

Ik hoop gewoon dat er vanavond nog een lading iPhones de deur uit gaat en m’n status pagina ineens is geüpdatet. Wishful thinking, I know. 

Voor mij zou dat een logische verklaring zijn waarom Odido vandaag nog niks over voorraad zegt en morgen wellicht wel. 

Reputatie 3

Ik hoop gewoon dat er vanavond nog een lading iPhones de deur uit gaat en m’n status pagina ineens is geüpdatet. Wishful thinking, I know. 

Voor mij zou dat een logische verklaring zijn waarom Odido vandaag nog niks over voorraad zegt en morgen wellicht wel. 

Staat er bij u ook niet op voorraad of niet gekoppeld en duurt langer dan verwacht?

Reputatie 2

Ik hoop gewoon dat er vanavond nog een lading iPhones de deur uit gaat en m’n status pagina ineens is geüpdatet. Wishful thinking, I know. 

Voor mij zou dat een logische verklaring zijn waarom Odido vandaag nog niks over voorraad zegt en morgen wellicht wel. 

Staat er bij u ook niet op voorraad of niet gekoppeld en duurt langer dan verwacht?

Ja, dat staat er al sinds ik ‘m heb besteld. 

Reputatie 3

Ik hoop gewoon dat er vanavond nog een lading iPhones de deur uit gaat en m’n status pagina ineens is geüpdatet. Wishful thinking, I know. 

Voor mij zou dat een logische verklaring zijn waarom Odido vandaag nog niks over voorraad zegt en morgen wellicht wel. 

Staat er bij u ook niet op voorraad of niet gekoppeld en duurt langer dan verwacht?

Ja, dat staat er al sinds ik ‘m heb besteld. 

ah ja het zelfde hier.. hopen dat er nog wat uit gaan vanavond.. :), en anders dat het niet te lang gaat duren.

Zojuist de Track & Trace mail van PostNL ontvangen.

Apple iPhone 15 Pro 128GB Blauw Titanium, besteld op vrijdag 23:00.

Ik heb om 14:03 mijn verlenging doorgegeven en geselecteerd dat ik de telefoon in de winkel wil ophalen. Helaas heb ik geen statuspagina en ook heb ik geen SMS ontvangen.

Hopelijk komt de verlossende SMS morgen!

Zojuist gebeld door de winkel dat ik mijn iPhone morgen kan afhalen!