Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214466 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

Ik zie dat ik een zwart heb besteld omdat dat toen de snelst leverbare kleur was. Liever had ik blauw gewild en die is nu ook sneller leverbaar. Kan dat worden omgezet en wordt de blauwe dan ook snel uitgeleverd?

 

alvast bedankt voor de reactie.

 

gr Fabian

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB en Blauw 128GB.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fabianchang, een bestelling kan niet worden omgezet. Hiervoor zou je je bestelling volledig moeten annuleren en vervolgens de nieuwe bestellen. Op de Blauw 512GB versie na, zullen de rest van de modellen snel geleverd kunnen worden! Je kunt dit via mijn collega's van Sales doen, of stuur mij even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan kan ik je bestelling ook annuleren.

Hi @Marciano van Odido , dank je wel voor je reactie. Ik zie dat levertijd nog steeds 6-8 weken is of zie ik dat verkeerd voor de zwarte iPhone 128gb.

ik heb mijn iPhone besteld op 2 oktober, is dat dan vanaf dit moment?

 

thanks en groet Fabian

Hoe moet ik de levertijden lezen? Vanaf het moment van bestellen of vanaf het moment van updaten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fabianchang, op dit moment kun je inderdaad rekenen op 2 oktober + 6-8 weken levertijd. Hiervoor kun je altijd het beste uitgaan voor de uiterste levertijd (dus 8 weken) Voor je huidige bestelling verwacht ik dat PostNL of AMP tussen 13 en 27 november contact met je neemt met de exacte bezorgdatum. Het kan natuurlijk altijd later zijn, maar ook eerder.

Hoi @Wezenberg je moet altijd kijken naar de besteldatum. Heb je je bestelling geplaatst vóór de datum die momenteel in de tabel staat? Dan zou ik even voor je kunnen kijken wat voor jou de verwachte levertijd is! Heb je op of na de besteldatum die in de tabel staat besteld, dan kun je uitgaan van de uiterste levertijd die ernaast staat.

Just got an sms that my phone is on the way to the Odido shop.

Ordered Sept 25th 256 NT, so it's gonna be 6 weeks from the order date (when I ordered it was 3-4 weeks and then it was delayed to 6-8 weeks).

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Blauw128GB en 256GB, Naturel 256GB en Wit 128GB en 512GB

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Ik heb een smsje! Had de NT 128gb online besteld op 25/9. 

Ik heb net ook een smsje gehad!!! Hij is onderweg yessss

Ik heb eergisteren een bericht gekregen dat mijn pro 15 128 gb nt onderweg is naar Odido. Hoeveel dagen zou dat ongeveer duren? Iemand een indicatie?

Hoi 👋

Ik heb op 30-09 de iPhone 15Pro 128GB Naturel besteld. Enig idee of deze binnen 2-3 weken wordt bezorgd?

Hoi @Marciano van Odido, kan je hier mogelijk iets over zeggen? :-)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @KvB_NL, met jouw besteldatum en de levertijd van 6-8 weken, verwacht ik dat je tussen 11 en 25 november de exacte bezorgdatum krijgt van PostNL of AMP! 😄

Reputatie 1

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Ik heb een smsje! Had de NT 128gb online besteld op 25/9. 

Ik heb net ook een smsje gehad!!! Hij is onderweg yessss

Ooh super fijn! Nog geen verandering voor de 256 GB, hoop dat ik volgende week een bericht krijg. 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor dit toestel is er een wijziging geweest: Blauw 128GB.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB, Naturel 256GB en Wit 512GB.

Hey @Marciano van Odido ik heb 18/9 iPhone 15 pro nt 128 gb besteld heb nog steeds niks gehoord en zie hier dat mensen die later hebben besteld hem al hebben ??  Enig idee wanneer mijne komt ? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB en 512GB en Blauw 256GB.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Benjamin123, met jouw besteldatum en de 6-8 weken levertijd, verwacht ik dat je tussen vandaag en volgende week maandag bericht krijgt van PostNL of AMP over de exacte bezorgdatum! Laat je het me weten als het zover is? 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 512GB, Blauw 256GB en Naturel 128GB, 256GB en 512GB.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB en Blauw 128GB, 256GB en 512GB.

Reputatie 1

Gisteren de witte (256 GB) geannuleerd en de blauwe besteld, want ik wilde toch een andere kleur. Kleine gok, want ik wachtte al lang op de witte, maar vandaag toch gelijk sms gehad dat de blauwe onderweg is naar mijn Odido shop! 🥳

@Marciano van Odido Hoe kan ik mijn bestelling bij odido annuleren? Zou ik dan moeten bellen of naar de odido shop zelf toe? Ik heb me toch bedacht vanwege de levertijd.

6 oktober heb ik de iphone 15 pro naturel titanium besteld 128 GB. Heeft iemand een indicatie wanneer die binnen kan komen of blijven de levertijden daadwerkelijk 6-8 weken🥲

Ik heb mijn telefoon inmiddels al binnen. De levertijd duurde bij mij 4 weken gelukkig eerder dan de verwachte levertijd!

6 oktober heb ik de iphone 15 pro naturel titanium besteld 128 GB. Heeft iemand een indicatie wanneer die binnen kan komen of blijven de levertijden daadwerkelijk 6-8 weken🥲

Ik heb mijn telefoon inmiddels al binnen. De levertijd duurde bij mij 4 weken gelukkig eerder dan de verwachte levertijd!

Wanneer heb je hem besteld? ik wacht nogsteeds en heb ook geen berichtje ofzo gehad… 

6 oktober heb ik de iphone 15 pro naturel titanium besteld 128 GB. Heeft iemand een indicatie wanneer die binnen kan komen of blijven de levertijden daadwerkelijk 6-8 weken🥲

Ik heb mijn telefoon inmiddels al binnen. De levertijd duurde bij mij 4 weken gelukkig eerder dan de verwachte levertijd!

Wanneer heb je hem besteld? ik wacht nogsteeds en heb ook geen berichtje ofzo gehad… 

Ik had mijn bestelling op 6 oktober geplaatst en hij werd 8 november geleverd.  Ik hoop dat jij ook zo snel mogelijk je toestel binnen krijgt!