Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

Levertijden iPhone 15 Pro

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik heb mijn iPhone 15 pro naturel titanium 12-10 besteld, en iedere keer wanneer ik mijn ordernummer invul voor de bestelstatus krijg ik dit te zien, weet iemand hoe dit komt? Ik heb wel een bevestigingsmail met ordernummer gekregen. 

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor ophalen in de winkel? Dan kun je namelijk je order niet vinden (ik heb hetzelfde).

Ja klopt! 
Wel raar dat als je je ordernummer dan invoert dat je niet te zien krijgt wanneer je hem ongeveer kan verwachten.. 

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt!

Haai!

op 03-10 heb ik mn Iphone 15 pro naturel besteld. Iemand die een indicatie kan geven wanneer hij dan ongeveer binnen kan zijn?🤩

Haai!

op 03-10 heb ik mn Iphone 15 pro naturel besteld. Iemand die een indicatie kan geven wanneer hij dan ongeveer binnen kan zijn?🤩

Volgens de planning zou dit midden november zijn. Zou uit gaan van midden december. Annuleer en bestel bij belsimpel nu het nog kan.

Haai!

Volgens de planning zou dit midden november zijn. Zou uit gaan van midden december. Annuleer en bestel bij belsimpel nu het nog kan.

Overdrijven is ook een kunst. Wees gewoon geduldig. De pro modellen zijn vaker moeilijk leverbaar geweest bij release.

@naomineerhof het is afhankelijk van de opslag. Momenteel is de maximale wachttijd 6 tot 8 weken (voor de 128 GB), dit reken je vanaf je betaal datum (of bestel datum als je ophalen in de winkel hebt geselecteerd). Dat zou voor jou eind november zijn, 3-10 + 8 weken. Het is echter gebruikelijk dat de wachtlijsten een gegeven moment aardig weggewerkt zijn en de telefoons ineens per direct beschikbaar zijn, waardoor je je iPhone toch nog eerder krijgt.

Haai!

Is this true? That you would get your phone sooner? 

I just checked and it says delivery next working day for the same order that I did with Odido. How is this possible???

Does anyone has an experience with this? 

Haai!

Is this true? That you would get your phone sooner? 

I just checked and it says delivery next working day for the same order that I did with Odido. How is this possible???

Does anyone has an experience with this? 

If you’re lucky, yes. But there are some people who didn’t got the phone the next day and still have to wait (and gave up their waiting spot by Odido and missed their phone because of that). I don’t know why they can deliver phones more often, but probably due to contracts with Odido, or Belsimple purchases phones itself from Apple and have less customers than Odido, or something else.. 🤷🏼

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt! 

Vraagje als je telefoon word bezorgd en je bent niet huis mag je familie deze aannemen met je ID kaart? Of vragen ze hier niet naar?

Ik heb op 16 oktober besteld en ik krijg net een sms bericht dat de telefoon onderweg is naar de odido shop. Is dat mogelijk? Want er staat hier minimaal 4 weken 

Ik heb op 16 oktober besteld en ik krijg net een sms bericht dat de telefoon onderweg is naar de odido shop. Is dat mogelijk? Want er staat hier minimaal 4 weken 

You got lucky dude … I’ve ordered on 28.09 and still nothing. 

Op 30.09 de Iphone 15 Pro Blauw Titanium 128GB besteld en zojuist een sms ontvangen dat mijn iPhone er is. Binnen 24u volgt een mail met informatie over de bezorging. Ik had er rekening mee gehouden dat het nog wel wat langer zou duren, dus misschien zijn ze iets aan het inlopen.

Ligt er denk ik aan welk model. Ik heb de 128gb zwart titanium besteld en wacht nog steeds op m'n order :'(

Ik heb mn toestel gisteren ontvangen. 25-09 besteld, gaat om een 15Pro 256GB Black.
De levertijd was op het moment van bestellen 3 tot 4 weken, dus het klopte in mijn geval precies. 

Besteldatum 25-09 levering 3-4 weken, zijn nu in week 5 nog niets gehoord van Odido. Graag feedback over de daadwerkelijke levering: 2 x 259GB zwart. 

Helpdesk kan niets zien

Hallo ik heb mijn iPhone 15 pro naturel titanium op 23-09 besteld maar nog steeds niks van te bekennen heeft iemand een indicatie van wanneer hij binnen kan komen

Ligt er denk ik aan welk model. Ik heb de 128gb zwart titanium besteld en wacht nog steeds op m'n order :'(

Ik heb blauw titanium 128gb. Maar ik had ook eerder zo een bericht ontvangen voor een bestelling die ik geannuleerd had dus ik weet niet tot hoeverre deze sms berichtje klopt

Besteldatum 25-09 levering 3-4 weken, zijn nu in week 5 nog niets gehoord van Odido. Graag feedback over de daadwerkelijke levering: 2 x 259GB zwart. 

Helpdesk kan niets zien

Kan niet lang meer duren dan denk ik, heb die van mij rond 21:00 op 25-9 besteld. 

Hou vol 😃

Hi everyone, does anyone cancelled their order + subscription while waiting for the phone to be received? (still didn’t received anything, 4 weeks has passed)

I would like to know if it’s possible to cancel and to get a refund on the down payment. 

Would appreciate any info! Thanks! 

2 oktober besteld, vandaag sms gekregen dat het onderweg is. iPhone 15 pro 128gb blauw

Hoi @naomineerhof het door jou bestelde model heeft een levertijd van 4-6 weken, dus ik verwacht dat PostNL tussen 31 oktober en 14 november de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! 

Hi @Samiiii44 gaat jouw bezorging via PostNL of AMP? Als PostNL de bezorging doet mag iemand het pakketje voor je aannemen. Via AMP moet je dit zelf doen. Kijk even of je de bezorgdatum nog aan kunt laten passen via de PostNL app of via Mijn afspraak | AMP Groep via AMP.

Hey @Odidogebruiker het kan altijd voorkomen dat je toestel eerder geleverd wordt. Houd je SMS'jes goed in de gaten! 

Hi @AlekJan, it's possible to cancel your order. You will receive the refund within 14 days. Please make sure if canceling is really what you want. I've you've already waited for 4 weeks, it shouldn't be much longer now. Depending on which phone exactly you've ordered. 

Hoi @Taisir, ik verwacht dat jouw toestel tussen 4 en 18 november voor je klaarligt in de Shop. Houd je sms'jes en e-mail goed in de gaten. Mijn collega's nemen contact met je op als het zover is!

Hi @JSR, de levertijd van de door jou gekozen toestellen is in de afgelopen weken gewijzigd naar 4-6 weken. Ik verwacht dat jouw toestel tussen vandaag en 6 november in de shop klaarligt. Laat je het weten als de shop contact met je heeft opgenomen?

Hoi @naomineerhof het door jou bestelde model heeft een levertijd van 4-6 weken, dus ik verwacht dat PostNL tussen 31 oktober en 14 november de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! 

Hi @Samiiii44 gaat jouw bezorging via PostNL of AMP? Als PostNL de bezorging doet mag iemand het pakketje voor je aannemen. Via AMP moet je dit zelf doen. Kijk even of je de bezorgdatum nog aan kunt laten passen via de PostNL app of via Mijn afspraak | AMP Groep via AMP.

Hey @Odidogebruiker het kan altijd voorkomen dat je toestel eerder geleverd wordt. Houd je SMS'jes goed in de gaten! 

En de mijne dan? 😢 25-09 besteld een wit titaniun iphone 15 pro 128 gb ik had al langer geleden een berichtje gestuurd

Net mijn verlossende sms gekregen om een afspraak om mijn blauw titanium 512gb 15pro te laten leveren!!🥳. 23-9 besteld dus precies in de 4-6 weken levertijd. Hou hoop een hou vol mensen!!