Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien!
Levertijden iPhone 15 Pro
De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.
FAQ
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Bladzijde 11 / 17
Leuk nieuws op de SMS dat m’n iPhone 15 Pro NT 256gb binnen is! Nu wachten op bericht van PostNL. Besteld op 19-09 met de bevestiging om 18.27u.
Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijwerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB en 12GB, Blauw 256GB en 512GB en van Naturel alle modellen.
Leuk nieuws op de SMS dat m’n iPhone 15 Pro NT 256gb binnen is! Nu wachten op bericht van PostNL. Besteld op 19-09 met de bevestiging om 18.27u.
Zelfde bericht ook om dezelfde besteld, heel fijn!
Ontvang je ook een e-mail of krijg je alleen bericht via sms?
Ik heb de iPhone pro 256gb zwart besteld op 25-9.
Ordered on 17.09. Got a message today it will be delivered tomorrow. iPhone 15 pro NT 128gb
Ontvang je ook een e-mail of krijg je alleen bericht via sms?
Ik heb de iPhone pro 256gb zwart besteld op 25-9.
Ik heb alleen sms gehad van Odido en kreeg vrij snel daarna mail van post NL
Ik heb 3 okt bevestiging email gekregen voor iphone 15 pro tb 128gb. heb belgisch nummer dus krijg geen sms als hij binnen is, weet iemand iets meer
Op 18.09.23 om 16:20 mijn iPhone 15 pro NT 128GB besteld. Nu zie ik in het overzicht met de levertijd dat de besteldatum gewijzigd is met bestellingen vanaf 19.09.23, dus dan kan ik er vanuit gaan dat ik dan inmiddels toch een bericht had moeten krijgen? Hoe zit dit?
Op 18.09.23 om 16:20 mijn iPhone 15 pro NT 128GB besteld. Nu zie ik in het overzicht met de levertijd dat de besteldatum gewijzigd is met bestellingen vanaf 19.09.23, dus dan kan ik er vanuit gaan dat ik dan inmiddels toch een bericht had moeten krijgen? Hoe zit dit?
Ja, dat is een beetje vreemd he? Vanaf de 19e is de levertijd 6 tot 8 weken. Wat het daarvoor was, zoals in jouw geval, is dan maar gissen. Volgens mij zijn de gewijzigde tijden telkens omhoog gegaan, dus ik ga er vanuit dat die van jou korter zijn dan die 6 tot 8 weken. Maar ook dat is maar een aanname.
Zelf heb ik op 23-09 een TB 128 gig besteld…. still waiting :’(
Ja, dat is een beetje vreemd he? Vanaf de 19e is de levertijd 6 tot 8 weken. Wat het daarvoor was, zoals in jouw geval, is dan maar gissen. Volgens mij zijn de gewijzigde tijden telkens omhoog gegaan, dus ik ga er vanuit dat die van jou korter zijn dan die 6 tot 8 weken. Maar ook dat is maar een aanname.
20 september besteld vandaag een bericht dat mijn iphone 15 pro 128 GB NT binnen is,
verwacht dat je maandag aan de beurt bent….
20 september besteld vandaag een bericht dat mijn iphone 15 pro 128 GB NT binnen is,
Maar dat is dan toch raar dat ik op 18.09.23 heb besteld en nog geen bericht heb ontvangen?
Maar dat is dan toch raar dat ik op 18.09.23 heb besteld en nog geen bericht heb ontvangen?
dat is wel bijzonder inderdaad dat ik dan al wel een sms krijgt dat ik binnen 24 uur de levertijd ontvang…
heb je ook meteen betaald?
dat is wel bijzonder inderdaad dat ik dan al wel een sms krijgt dat ik binnen 24 uur de levertijd ontvang…
Nee nog niet betaald, maar dat zou niet moeten uitmaken. Ik heb wel gekozen dat ik de telefoon in een winkel zou afhalen, mischien dat het daar mee te maken heeft. Ik heb gebeld naar Odido net, kreeg alleen als antwoord ‘weet niet hoe dat kan, maar die van u is nog niet beschikbaar om af te halen’. Echt geweldige service van Odido #not
Nee nog niet betaald, maar dat zou niet moeten uitmaken. Ik heb wel gekozen dat ik de telefoon in een winkel zou afhalen, mischien dat het daar mee te maken heeft. Ik heb gebeld naar Odido net, kreeg alleen als antwoord ‘weet niet hoe dat kan, maar die van u is nog niet beschikbaar om af te halen’. Echt geweldige service van Odido #not
ik denk wel dat het daar mee te maken heeft.. aangezien dat de enige afwijkende factor is.
maar ik ben het met je eens, geweldige service… dit is mijn laatste telefoon die ik via hier heb besteld.
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Naturel 128GB en 1TB en Wit 1TB. Zie je geen verschil in levertijd, dan is de besteldatum gewijzigd. Heb je vóór deze nieuwe besteldatum je bestelling geplaatst? Voor jou is er dan niets gewijzigd qua levertijd. Onthoud vanaf moment van bestellen daarom goed wat jouw levertijd is.
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Naturel 128GB en 1TB en Wit 1TB. Zie je geen verschil in levertijd, dan is de besteldatum gewijzigd. Heb je vóór deze nieuwe besteldatum je bestelling geplaatst? Voor jou is er dan niets gewijzigd qua levertijd. Onthoud vanaf moment van bestellen daarom goed wat jouw levertijd is.
Hoi Marciano,
Kan jij mij dan mischien uitleggen waarom mensen die op 20 september hetzelfde type toestel, met dezelfde kleur al bericht hebben gehad, terwijl ik nog geen bericht heb gehad en al op 18 september heb besteld. Niemand kan het mij vertellen maar ergens gaat er iets niet goed
ik kan m'n bestelling niet terug vinden wanneer ik m'n bestalstatus wil weten?
Signed up for 2 new subscriptions + ordered 2 iPhones 15 pro NT 128GB on 27.09.
On the day when I signed with Odido, they were the friendliest staff ever. They told me that I will get my phone in 3 weeks OR LESS. When asked are they sure about that, the employee was very much convinced that I would receive it in less than 3 weeks, but 3 weeks is the max period of time that I will wait.
Well, hi, 3 weeks have passed and still nothing. I just went to Odido’s store to ask what’s happening, they told me: it is what it is, it’s a slow process...We have a lot of orders, your order could take up do 3 or 4 more weeks.
Well who the f*** cares if you have more orders or if the process is slow… Don’t tell your clients that they are gonna receive their phone sooner when they aren’t going to, because you know that will convince them to sign up with your company. That is a legit scam. It’s not about the waiting time and me not getting the phones, it’s about lying to your customers.
And before someone replies to my comment with: Boo hoo, you can always cancel → yeah I probably can, and then I will lose 3 weeks of waiting time, then wait for a refund and go sign up with another company and start everything from the beginning.
Signed up for 2 new subscriptions + ordered 2 iPhones 15 pro NT 128GB on 27.09.
On the day when I signed with Odido, they were the friendliest staff ever. They told me that I will get my phone in 3 weeks OR LESS. When asked are they sure about that, the employee was very much convinced that I would receive it in less than 3 weeks, but 3 weeks is the max period of time that I will wait.
Well, hi, 3 weeks have passed and still nothing. I just went to Odido’s store to ask what’s happening, they told me: it is what it is, it’s a slow process...We have a lot of orders, your order could take up do 3 or 4 more weeks.
Well who the f*** cares if you have more orders or if the process is slow… Don’t tell your clients that they are gonna receive their phone sooner when they aren’t going to, because you know that will convince them to sign up with your company. That is a legit scam. It’s not about the waiting time and me not getting the phones, it’s about lying to your customers.
And before someone replies to my comment with: Boo hoo, you can always cancel → yeah I probably can, and then I will lose 3 weeks of waiting time, then wait for a refund and go sign up with another company and start everything from the beginning.
Yeah man, it sucks. A year ago I ordered my 14pro by Apple and two of my colleagues who ordered them by T-Mobile (odido) did get theres a lot quicker…. this year everything changed I guess :(
Hello, I ordered Natural Titanuim 512GB on 20.09 and I got a text today that its in the store and I can go and pick it up
I think its coming faster than it says here
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Naturel 1TB. Zie je geen verschil in levertijd, dan is de besteldatum gewijzigd. Heb je vóór deze nieuwe besteldatum je bestelling geplaatst? Voor jou is er dan niets gewijzigd qua levertijd. Onthoud vanaf moment van bestellen daarom goed wat jouw levertijd is.
Nieuwe week nieuwe kansen?
Blijkbaar niet
Het ligt eraan wanneer je hebt betaald. Als je hebt besteld op de 18e en betaald hebt op de 19e dan val je onder de wachtrij voor de 19e.
Ik heb mijn iPhone 15 pro naturel titanium 12-10 besteld, en iedere keer wanneer ik mijn ordernummer invul voor de bestelstatus krijg ik dit te zien, weet iemand hoe dit komt? Ik heb wel een bevestigingsmail met ordernummer gekregen.
Ik heb mijn iPhone 15 pro naturel titanium 12-10 besteld, en iedere keer wanneer ik mijn ordernummer invul voor de bestelstatus krijg ik dit te zien, weet iemand hoe dit komt? Ik heb wel een bevestigingsmail met ordernummer gekregen.
Je hebt waarschijnlijk gekozen voor ophalen in de winkel? Dan kun je namelijk je order niet vinden (ik heb hetzelfde).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.