Woensdag 20 september om 15:39 bestelling geplaatst en betaald voor een 15 pro Zwart 256gb. Gisteren sms gekregen en zie dat de bezorger onderweg is en vandaag aan de deur komt :-)
Wat betekent het eigenlijk als de 'besteld vanaf' datum wordt aangepast in de tabel?
Volgens mij zijn er dan nieuwe doorlooptijden vanaf die datum (voor nu is dat meestal slecht nieuws, gezien dat de tijden alsmaar oplopen)
Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 512GB en 1TB, Blauw 128GB en 256GB, Wit 128GB, 256GB en 512GB.
Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 512GB en 1TB, Blauw 128GB en 256GB, Wit 128GB, 256GB en 512GB.
Wat betekent het eigenlijk dat die data zijn verschoven? Moet er dan gerekend worden met het aantal weken vanaf de veranderde datum?
Ik heb op 29/09 een bestelling geplaatst voor een blauwe titanium 256. Ik heb geen geschatte leverdatum ontvangen. Kunt u mij ermee helpen, aangezien ik zeer binnenkort in het buitenland moet zijn
Ik heb op 29/09 een bestelling geplaatst voor een blauwe titanium 256. Ik heb geen geschatte leverdatum ontvangen. Kunt u mij ermee helpen, aangezien ik zeer binnenkort in het buitenland moet zijn
Op basis van mijn bestelling kan ik je vertellen dat je er zeker van kunt zijn dat deze niet wordt afgeleverd voordat je terugkomt
Voor mensen die in de buurt van Amsterdam woon- Of ben bereid om daar heen te reizen - ze heeft bepaalde iPhone pro’s op voorraad om op te halen-
Je moest wel een afspraak maken om op te halen maar ik heb vanmiddag online besteld- en van middag opgehaald en mijn bestelling en verlenging geannuleerd.
Alleen een tip voor die geïnteresseerde
Als je op kortere termijn wil ik raad de Apple winkel in Amsterdam aan - ze heeft voorraad met bepalend telefoons je hoef alleen een afsprak te maken met een tijdstip en legitimatiebewijs mee te nemen.
Bummer . Het is weer middag en geen sms / mail gehad. Wat ik hier zoal lees is het zo dat je in de ochtend een sms / mail krijgt…. We blijven hopen op morgen dan maar
Het verbaasd mij enigzins dat de levertijden zo lang duren, dit terwijl bedrijven als belsimpel wel kunnen aan een levertijd van 2-4 werkdagen. Je zou toch verwachten dat een dergelijke grote provider als T-Mobile, of zelfs met de fusie met Tele2, kan voldoen aan korte levertijden. Waarom kan een bedrijf als Belsimpel dit wel en Odido niet? Ik krijg de neiging om nu te annuleren, net als de rest en via Belsimpel te bestellen. De 15 Pro 128GB Blauw.
Vandaag sms gekregen 15Pro blauw 128 onderweg is naar de winkel besteld op 22-09-23
En heb je al bericht van de winkel gehad?
Het verbaasd mij enigzins dat de levertijden zo lang duren, dit terwijl bedrijven als belsimpel wel kunnen aan een levertijd van 2-4 werkdagen. Je zou toch verwachten dat een dergelijke grote provider als T-Mobile, of zelfs met de fusie met Tele2, kan voldoen aan korte levertijden. Waarom kan een bedrijf als Belsimpel dit wel en Odido niet? Ik krijg de neiging om nu te annuleren, net als de rest en via Belsimpel te bestellen. De 15 Pro 128GB Blauw.
Vandaag sms gekregen 15Pro blauw 128 onderweg is naar de winkel besteld op 22-09-23
Gister bericht gehad Iphone ontvangen en in gebruik
Hallo! Ik heb een iphone 15 pro 128 gb wit titanium besteld op 25/9 wat zou dan nu de levertijd ongeveer zijn dan??
Gister bericht gehad Iphone ontvangen en in gebruik
Ok, ik heb dindsagochtend sms gehad en nog steeds niks gehoord
what a mess , already killed any joy i would have for having a new phone .
if the girl from store told me it would be 3 months before you receive your phone i wouldn't order.
did some advertisement for odido , told everyone i have met to stay away from dido and literally buy from anywhere else.
and for any odido staff here , unless you gonna tell me that my phone gonna be delivered tomorrow , PLEASE don't reply to this because it's gonna be so much worse , i couldn't care less for your empathy or apology
what a mess , already killed any joy i would have for having a new phone .
if the girl from store told me it would be 3 months before you receive your phone i wouldn't order.
did some advertisement for odido , told everyone i have met to stay away from dido and literally buy from anywhere else.
and for any odido staff here , unless you gonna tell me that my phone gonna be delivered tomorrow , PLEASE don't reply to this because it's gonna be so much worse , i couldn't care less for your empathy or apology
Oh the drama…. How will you survive this injustice?
i thought that if you ordered something that actually exist (not pre order ) and from local business you should receive it in a couple of days but thanks to your wise words now i know that i'm and idiot and extremly wrong .
so what i paid €400 first payment for something worth 1200 and didn't get anything ? Boo freaking Hoo
Just chill dude. It will come. Or you can cancel. ¯\_(ツ)_/¯
Nieuwe week nieuwe kansen?
Nieuwe week nieuwe kansen?
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB, Blauw 128GB, Naturel 128GB en 256GB, Wit 256GB. Ik hoop dat jullie je nieuwe iPhone snel mogen ontvangen! Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weer weten.
Hm, when I look at the table I see no change for NT, it's still 4-6 weeks. Is it me only?
Just received a text, the iphone is on its way to store.
Ordered 9.25, ip15pro Blue 128g
Ik krijg net bericht dat mijn iPhone 15 128gb NT er is . Ben net onderweg naar het vliegveld voor vakantie . Ik had niet anders verwacht .
Ik krijg net bericht dat mijn iPhone 15 128gb NT er is . Ben net onderweg naar het vliegveld voor vakantie . Ik had niet anders verwacht .
Wanneer had je hem besteld?
15 september rond 16:00 , maar ik kreeg pas maandag 18 september een bevestiging.