Levertijden Apple iPhone 15 Plus

  • 15 September 2023
  • 82 reacties
  • 15966 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Plus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

82 reacties

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Hi! Hoe zit het met de Iphone 15 plus 512 GB roze heb het besteld op 16 september, alles gelukt ook mail alleen Ik zie dat ze helemaal wegzijn gehaald op de site en er daarover ook geen update wordt gegeven? 

De 512GB kan je ook niet meer bestellen op de site. Daarom zal die er wel uit gehaald zijn in de lijst. Als je bestelstatus nog wel zegt, wacht op vooraad. Zou ik toch is de klantenservice bellen. En vragen hoe het zit. Want een gericht antwoord hier verwachten van iemand van Odido, die kans is klein.

Weet je nog wat je oude status was? 3 tot 5 weken ofzo? Dan kan je nog een beetje vooruit rekeken. Maar het is nog maar de vraag of ze, de 512GB nog wel gaan uitleveren omdat die helemaal weg is. Lijkt mij wel. Maar klantenservice kan jou daar beter bij helpen.

Ik heb op 28-9 de iphone 15 plus roze 128gb bij Odido besteld. Ik las hier op dit topic later dat als je via Belsimpel besteld je hem veel eerder kan verwachten. 
 

Nu heb ik afgelopen zondag mijn bestelling bij Odido zelf geannuleerd en via Belsimpel dezelfde bestelling geplaatst met zelfde telefoon ect. Ik krijg net een mailtje van Belsimpel dat morgen mijn iphone 15 geleverd wordt, terwijl er ook bij stond: 3 weken wachttijd. Binnen 6 dagen heb ik dus mijn nieuwe iPhone binnen via Belsimpel.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Groen 128GB en Blauw 128GB. Ik hoop dat jullie je nieuwe iPhone snel mogen ontvangen! Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weer weten.

Zo vandaag ook bericht gekregen dat mijn roze iPhone 15 plus 125 Gb ook morgen geleverd gaat worden. 
 

ik heb besteld op maandag 18-9 rond 14.00 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijwerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Roze 128GB, Geel 128GB en 256GB en Blauw 128GB.

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijwerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Roze 128GB, Geel 128GB en 256GB en Blauw 128GB.

Hi, welke wijziging is er gemaakt voor de Roze 128 GB, als ik vragen mag? Op de afbeelding is het namelijk nog niet gewijzigd:)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Geel 128GB en 56GB en Blauw 128GB. Zie je geen verschil in levertijd, dan is de besteldatum gewijzigd. Heb je vóór deze nieuwe besteldatum je bestelling geplaatst? Voor jou is er dan niets gewijzigd qua levertijd. Onthoud vanaf moment van bestellen daarom goed wat jouw levertijd is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @roms.bx, de besteldatum was gewijzigd van 18 september naar 19 september. Dit betekent dat nieuwe klanten die op of na 19 september ook 4-6 weken levertijd hebben. Voor jou is er dan niets veranderd.

Hoii, als er een bericht komt dat postnl (dus verlenging) je telefoon levert. Kun je deze datum zelf wijzigen? Ik ga 2 weken op vakantie. Als dit niet kan wat gebeurd er dan met mijn toestel, als deze in de tussentijd leverbaar wordt?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB en Blauw 128GB. Zie je geen verschil in levertijd, dan is de besteldatum gewijzigd. Heb je vóór deze nieuwe besteldatum je bestelling geplaatst? Voor jou is er dan niets gewijzigd qua levertijd. Onthoud vanaf moment van bestellen daarom goed wat jouw levertijd is.

Hoi ik heb mijn iPhone 15 plus roze 128gb 23 september besteld. Nog niks gehoord dus zou die snel komen? Omdat er bijna 4 weken om zijn 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kimberleyy17, wat heerlijk dat je 2 weken op vakantie gaat! Een bezorgafspraak via PostNL kan aangepast worden tot uiterlijk 22.00 uur de dag voorafgaand aan de levering. Je kunt dit alleen zelf doen via de PostNL app. Ben je niet thuis, dan gaat het pakket eerst naar een PostNL-punt. Als het pakket na één week niet is opgehaald, stuurt het PostNL-punt het pakket terug. Als het zover is, zou je kunnen kijken of iemand jouw pakket voor je kan aannemen bij jou thuis. Is dat een optie?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Valxr, voor dit toestel staat een levertijd van 4-6 weken. Je kunt daarom het beste uitgaan van 6 weken, maar met wat geluk kan het ook altijd eerder zijn!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, voor de iPhone 15 Plus zijn de levertijden bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Roze 128GB en 256GB en Groen 128GB.

Hoi toevallig word mijn roze iPhone 128gb maandag bezorgd, heb dus precies 4 weken moeten wachten :)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt!

Ik heb dit bericht vrijdag om 16.00 uur ontvangen, wanneer ontvang ik het bericht om mijn telefoon op te halen, ik reis vrijdag, het is mogelijk om hem eerder te hebben.


Hallo, 
Je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms'en je meteen als je iPhone er is. 
Tot dan, Odido
 

Dankjewel

Hi Odido, ik heb een vraagje. Ik heb gisteren mijn iphone 15 plus ontvangen, maar ik vroeg me af of ik de telefoon kan omruilen voor een iphone 15 pro max. Het is een cadeautje voor een familielid, en heb vandaag te horen gekregen dat diegene liever de iphone 15 pro max wil. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe moet ik dat regelen? Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank

Mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt! 

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt! 

Ik heb dit bericht vrijdag om 16.00 uur ontvangen, wanneer ontvang ik het bericht om mijn telefoon op te halen, ik reis vrijdag, het is mogelijk om hem eerder te hebben.


Hallo, 
Je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms'en je meteen als je iPhone er is. 
Tot dan, Odido
 

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB
  • Roze 128GB
  • Groen 128GB
Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Roze 256GB

Als er een nieuwe update is, laat ik het jullie uiteraard weten en ik hoop dat iedereen snel zijn gloednieuwe iPhone in handen heeft!

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Roze 256GB

Als er een nieuwe update is, laat ik het jullie uiteraard weten en ik hoop dat iedereen snel zijn gloednieuwe iPhone in handen heeft!

 

18 september heb ik de iPhone 15 Plus 128GB Zwart besteld om te laten leveren in de winkel. Toen stond er een levertijd van 2 tot 3 weken. Inmiddels zijn we 6(!) weken verder en nog geen enkel bericht. De winkel “kan me niets vertellen” en de klantenservice verwijst me naar de winkel. Hoe kan het dat er nu voor exact dit model géén levertijd meer is terwijl ik er al 6 weken op wacht? De bestelling volgen via de site kan niet; hij kan mijn bestelling niet vinden. Ik vermoed omdat ik hem in de winkel laat leveren. 

@Marciano van Odido Kan jij vertellen waarom de iPhone bij bestellen nu direct leverbaar is maar ik al 6 weken wacht? Kan je iets meer licht schijnen over het ongelooflijk ondoorzichtige bestel en leverproces? Alvast dank! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Roze 128GB
  • Geel 128GB
  • Groen 128GB
  • Blauw 128GB
Reputatie 7
Badge +9

Hi @JoanneDV31, wat apart dat je jouw toestel nog niet hebt… Stuur me even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee!