Hi, ik heb wel een bevestigingsmail gehad (geen sms) maar mijn bestelling kan ik niet in mijn account vinden en ook niet als ik zoek op de status van mijn bestelling. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen. Ik heb deze vorige week vrijdag besteld om 14:08
Hi, ik heb wel een bevestigingsmail gehad (geen sms) maar mijn bestelling kan ik niet in mijn account vinden en ook niet als ik zoek op de status van mijn bestelling. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen. Ik heb deze vorige week vrijdag besteld om 14:08
Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb de mail ontvangen en kan nergens de bestelling volgen of terug vinden in de app of op de website. Sterker nog, bij het invullen van mijn bestelnummer, is mijn bestelling nergens te vinden. Ik vraag mij dus ook af, als hij vanaf morgen leverbaar is, kan ik ‘m dan ook morgen al ophalen bij de winkel? (Ik heb voor afhalen gekozen.)
Hi, ik heb wel een bevestigingsmail gehad (geen sms) maar mijn bestelling kan ik niet in mijn account vinden en ook niet als ik zoek op de status van mijn bestelling. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen. Ik heb deze vorige week vrijdag besteld om 14:08
Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb de mail ontvangen en kan nergens de bestelling volgen of terug vinden in de app of op de website. Sterker nog, bij het invullen van mijn bestelnummer, is mijn bestelling nergens te vinden. Ik vraag mij dus ook af, als hij vanaf morgen leverbaar is, kan ik ‘m dan ook morgen al ophalen bij de winkel? (Ik heb voor afhalen gekozen.)
Ik ben nu net gebeld door de winkel (die ik had opgegeven) dat ik ‘m morgen kan ophalen daar! Dus ik denk dat het voor jou dan ook goed moet komen, aangezien we beide precies hetzelfde hadden. Ik ga voor je duimen hopelijk weet je snel meer!!
Hi, ik heb wel een bevestigingsmail gehad (geen sms) maar mijn bestelling kan ik niet in mijn account vinden en ook niet als ik zoek op de status van mijn bestelling. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen. Ik heb deze vorige week vrijdag besteld om 14:08
Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb de mail ontvangen en kan nergens de bestelling volgen of terug vinden in de app of op de website. Sterker nog, bij het invullen van mijn bestelnummer, is mijn bestelling nergens te vinden. Ik vraag mij dus ook af, als hij vanaf morgen leverbaar is, kan ik ‘m dan ook morgen al ophalen bij de winkel? (Ik heb voor afhalen gekozen.)
Ik ben nu net gebeld door de winkel (die ik had opgegeven) dat ik ‘m morgen kan ophalen daar! Dus ik denk dat het voor jou dan ook goed moet komen, aangezien we beide precies hetzelfde hadden. Ik ga voor je duimen hopelijk weet je snel meer!!
Ik heb ze ook gebeld inderdaad. Ik heb nog geen nieuws, maar ik heb wel de bevestiging gekregen dat mijn order goed is geplaatst. De kans bestaat dat het tot een week langer kan duren door de grote vraag, maar dat is begrijpelijk. Ik ben al lang bij dat de bestelling in orde is, die telefoon komt wel.
Fijn dat ze je hebben gebeld met het bericht ‘m te kunnen halen. Ik wens je alvast veel plezier er mee ;)
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!
Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!
Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 zijn zojuist bijgewerkt!
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!
Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 zijn zojuist bijgewerkt!
Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt!
Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt!