Geachte Odido Klantenservice,
Onlangs hebben wij een bestelling geplaatst voor een iPhone 17 Pro Max. Helaas is de levering niet alleen vertraagd, maar werden wij ook naar de winkel geroepen om de telefoon op te halen — echter werd het toestel niet aan ons overhandigd. Bovendien werd ons verteld dat de telefoon was binnengekomen, maar in plaats van de bestelde 512 GB uitvoering, hadden ze een 256 GB model geleverd. Wij voelden ons hierdoor niet serieus genomen en zelfs een beetje bespot.
Wij zijn een gezin van vijf personen, en alle abonnementen staan op naam van mijn vader. Vier van ons hebben een onbeperkt internetabonnement dat aan elkaar is gekoppeld. Ik wilde mijn eigen abonnement ook koppelen en mijn telefoon ontvangen, maar dit verzoek werd afgewezen.
Tot onze teleurstelling werden wij niet vriendelijk te woord gestaan. De persoon die ons te woord stond was geen medewerker, maar een manager, en zijn/haar houding was ongepast en onprofessioneel.
Wij zijn als familie zeer ontevreden over deze ervaring en willen hierbij een formele klacht indienen over de manier waarop wij zijn behandeld en over het niet naleven van de gemaakte afspraken.
Wij hopen dat Odido deze situatie serieus neemt en dat er spoedig een passende oplossing wordt geboden.
Datum: 23 oktober 2025
Adres: Van Mandersloostraat 2, 2406 CD Alphen aan den Rijn