Mijn mobiel is gisteravond per ongeluk vergrendeld en vraagt hierdoor om een PUK code. Deze PUK code kan ik alleen nergens meer vinden. Odido chatbot geeft aan dat de PUK op mijn account staat, echter is het account “te lang niet gebruikt” en moet er een nieuwe worden aangemaakt. Vermoedelijk omdat ik van Tele 2 kom en vrijwel nooit inlog op de website. Alleen om een account te maken en mijn abonnement hieraan te koppelen wordt een code naar mijn mobiel gestuurd, waar ik uiteraard geen toegang tot heb.
Ik geef bij chatbot aan dat het niet lukt, deze zegt: “Vul je telefoonnummer en e-mailadres in op onze website. Kloppen je gegevens, dan sturen we je een mail met je puk- en pincode.”
Een link die doodloopt zodra je op pukcode- en pincode opvragen klikt.
Wanneer ik aangeef dat dit ook niet werkt geeft chatbot aan dat alle adviseurs bezet zijn, maar ik wel kan bellen. Uiteraard heb ik geen toegang tot mijn telefoon dus dit is ook niet praktisch.
Kan iemand mij verder helpen?