Skip to main content

Goedendag,

Ik heb vandaag precies 2 weken me iPhone en hij doet het heel slecht vergeleken met me iphone 13 pro wat kan het probleem zijn?

 

Hij moet b.v op fb langer laden dan de 13 en de 13 die verbond automatisch op WiFi en de 15 doet dat nu niet. Zelfs met Bluetooth doet ie het niet zo goed. Met de batterij is het zo heb hem vanochtend opgeladen en vanaf 7 uur tot nu 9 is er 32 procent af en zit ie alleen in de broekzak 


Hoi @Runyi ,

De Iphone 15 kent inderdaad problemen. Het is de verwachting dat Apple snel met software updates komt.


@Runyi Die update was er gisteren al! Kijk even of de update ook bij jou staat. 17.0.3


@Runyi Die update was er gisteren al! Kijk even of de update ook bij jou staat. 17.0.3

Dank u wel klopt inderdaad die heb ik gedownload maar lijkt wel of die de batterij nog slechter heeft gemaakt 

 


Goedendag,

Ik heb vandaag precies 2 weken me iPhone en hij doet het heel slecht vergeleken met me iphone 13 pro wat kan het probleem zijn?

 

Ik heb de Iphone 15 pro max (sinds 2 weken)
Netwerk is zo slecht dat ik maar 1 streepje heb met netwerk.
Af en toe valt het verbinding nog eens weg

Met mijn oude toestel (Samsung note 10 pro max) ging het voor de zomer vakantie nog goed (FULL bereik) maar sinds overstap van t-mobile naar odido en ook nog eens een iphone is het bereik ZEER VERSLECHTERD.

Echter heb ik begrepen van mijn collega's op werk (gemeente) dat zij hetzelfde problemen ondervinden met android toestellen als met de iphone's.

Je kan niet alles op de iphone gooien terwijl ik van mening ben dat het eigen netwerk van Odido zeer verslechterd is na overgang van T-mobile naar Odido.

Kan zeggen dat het niets te maken heeft maar je kan het anders niet verklaren.

HEEFT IEMAND HIER ANTWOORD OP ????


Hoi @HA83, 1 streepje verbinding is niet fijn, dat gaan we oplossen! Controleer allereerst of er iets bekend is op jouw locatie, zowel thuis als op kantoor via onze dekkingskaart. Is er geen verminderde dekking en zijn er geen werkzaamheden bekend? Klik dan op 'Meld een probleem’. Beschrijf hier in het kort je ervaring. Dan pakken onze netwerkspecialisten jouw case op! Ze hebben het momenteel erg druk, dus het kan even duren, voordat je iets hoort of merkt, maar weet dat eraan gewerkt wordt!


Reageer