In februari eindelijk mijn nieuwe toestel, de iPhone 13 pro binnen gekregen. Het toestel beviel me prima, had geen last van problemen. Tot 2 dagen geleden. Ik heb de iPhone nu 2 maanden en hij doet helemaal niks meer. Tijdens normaal gebruik van de iPhone begon hij eerst vast te lopen, vervolgens viel de iPhone uit en werd hij enorm heet. Ik heb hem een aantal uur met rust gelaten, meerdere keren geprobeerd te resetten en zelfs na het opladen gebeurd er niks. Ik heb een gloednieuwe iPhone, waar ik helemaal niks meer mee kan doen. En natuurlijk gaat de betaling voor mijn abonnement en telefoon, gewoon door terwijl ik helemaal niks meer aan deze telefoon heb..
Aangezien ik geen toegang heb tot mijn iCloud, kan ik “Find my iPhone” niet uitschakelen. Hierdoor kan het toestel niet opgestuurd worden voor reparatie of omruiling voor een nieuwe. Ik ben bij twee T-Mobile winkels geweest die op dit moment helemaal niks voor mij kunnen betekenen. Zelfs een leentoestel word niet aan gedaan. Ik moet zelf maar voor een ander toestel zorgen, die ik niet heb. Ook is dit financieel voor mij niet mogelijk. Dit betekend dat ik lange tijd geen telefoon heb en niet bereikbaar ben, waardoor er heel veel belangrijke dingen voor mij wegvallen. Ik ben enorm teleurgesteld in de klantenservice van T-Mobile, had dit niet verwacht.
Toch ben ik benieuwd of er meerdere mensen zijn met een iPhone die dit probleem ook hebben gehad. Er is niks raars mee gebeurd in 1 klap doet de iPhone helemaal niks meer. Misschien heb ik wel gewoon enorme pech..