Skip to main content
Beantwoord

Ipad Pro 12,9 2021

Over een week of 2 kan ik mijn tablet abonnement weer verlengen, en zou graag willen weten of jullie plannen hebben om de 12,9” ipad pro 2021 te gaan aanbieden?

op dit moment zie ik alleen de 11” variant staan.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @MichielSanders 

Op dit moment bieden we alleen aan wat je op deze pagina ziet. Mochten we ons assortiment uitbreiden dan laten we dat weten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 21 juni 2021

Hallo @MichielSanders 

Bij Belsimpel heeft zwart een levertijd van 2-4 dagen en zilver is op voorraad. Je kan je abonnement daar ook verlengen icm een iPad.

https://www.belsimpel.nl/tablet/apple?pagina=2

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2021

Hi @MichielSanders 

Op dit moment bieden we alleen aan wat je op deze pagina ziet. Mochten we ons assortiment uitbreiden dan laten we dat weten. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 juni 2021
Waqqas schreef:

Hallo @MichielSanders 

Bij Belsimpel heeft zwart een levertijd van 2-4 dagen en zilver is op voorraad. Je kan je abonnement daar ook verlengen icm een iPad.

https://www.belsimpel.nl/tablet/apple?pagina=2

Hallo @Waqqas 

Daar had ik al gekeken, maar ze verlengen geen tablet abbonementen van t-mobile. Dat deden ze 2 jaar geleden helaas ook al niet en wouden ze me over laten stappen op KPN🙈

Beste meneer Sanders,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.

Uit je e-mail begrijp ik dat je graag je tablet abonnement met T-Mobile wilt verlengen. Zoals mijn collega al aangaf is dat helaas echt niet mogelijk. Ik begrijp dat je hiervan baalt, maar het is echt niet mogelijk en ik kan je daarin helaas niet tegemoetkomen. Zoals mijn collega ook aangaf zou je kunnen kijken naar een KPN abonnement of je zou kunnen verlengen via T-Mobile zelf.”

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen