Beantwoord
Hoe gebruik ik My T-Mobile op mijn Windows Phone?
Voor Windows Phone is de My T-Mobile app niet beschikbaar. Kan ik via een andere manier op mijn mobiel My T-Mobile gebruiken?
Beste antwoord door BartR
Voor Windows Phones is de My T-Mobile app helaas niet beschikbaar. In plaats hiervan kun je onze mobiele website gebruiken. Als je geen zin hebt om in te loggen, zorg dan dat je niet verbonden bent met wifi, maar met het netwerk van T-Mobile.
1 ►Open Internet Explorer en ga naar www.t-mobile.nl/my/dashboard
2 ►Druk op Accepteer cookies, en als het nodig is, voer dan daarna je gebruikersnaam en wachtwoord in.
3 ►Je bent nu op het My T-Mobile dashboard. Als je naar beneden scrollt kun je hier onder andere je verbruik bekijken. Wil je je facturen bekijken, je abonnement wijzigen, of iets anders in My T-Mobile doen? Druk dan op de pijl naar beneden en kies de pagina waar je heen wilt.
4 ►Je kunt My T-Mobile ook op je startscherm tonen. Druk hiervoor op de drie stippen rechts onder in je scherm. Druk vervolgens op aan startscherm vastmaken
5 ►Vanaf nu kun je My T-Mobile ook altijd vanaf je beginscherm bekijken. Als je op ons netwerk zit kun je dit ook doen zonder dat je hiervoor hoeft in te loggen.
Bekijk origineel1 ►Open Internet Explorer en ga naar www.t-mobile.nl/my/dashboard
2 ►Druk op Accepteer cookies, en als het nodig is, voer dan daarna je gebruikersnaam en wachtwoord in.
3 ►Je bent nu op het My T-Mobile dashboard. Als je naar beneden scrollt kun je hier onder andere je verbruik bekijken. Wil je je facturen bekijken, je abonnement wijzigen, of iets anders in My T-Mobile doen? Druk dan op de pijl naar beneden en kies de pagina waar je heen wilt.
4 ►Je kunt My T-Mobile ook op je startscherm tonen. Druk hiervoor op de drie stippen rechts onder in je scherm. Druk vervolgens op aan startscherm vastmaken
5 ►Vanaf nu kun je My T-Mobile ook altijd vanaf je beginscherm bekijken. Als je op ons netwerk zit kun je dit ook doen zonder dat je hiervoor hoeft in te loggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.