Daar kan de klantenservice op afstand niets mee doen. Alleen als hetbnog 8 x het fout gaat, dan wordt de sim definitief geblokkeerd en moet je een nieuwe hebben.
Mijn advies, probeer de PUk procedure eens op een andere telefoon. Het is inderdaad, 1 x PUk en dan 2 x pin. Daarna wordt de aanvraag gevalideerd op de sim. Misschien is de PUK ingave verkeerd?
@Jaap Allema Of probeer de originelen pin die bij de puc hoort? Of probeer je oude pin
Hallo Eric,
Heb het inderdaad ook geprobeerd met de simkaart op mn vrouw haar mobieltje wat een kennis aanraadde, maar helaas: ook daar ging het slechts goed tot aan het herhalen vh nwe password en toen meldde hij dat ik nog maar 5 pogingen had voor de PUK code! Dus of de PUK code is fout, hoewel ik hem zelf genoteerd heb en bewaard in mn bureaulade, of er is iets anders aan de hand. geprobeerd om in te loggen bij Odido voor check op correcte PUK, maar had nw password nodig en toen ging het weer fout: na instellen nw password kreeg ik een verificatie sms met een code op mn mobieltje gestuurd, maar ja die zit vast en dus kan ik geen sms lezen!!! Dus ook daar kwam ik niet verder helaas.
En Cris: ik heb het met zowel de oude als met een nwe pin geprobeerd, maar ging steeds opzelfde punt fout, na ingeven herhaling nwe password. En nu heb ik nog maar 5 pogingen, en die wil liever niet verbruiken, wqwnt dan kan ik helemaal niest meer en moet er eerst een nwe kaart komen!. Dus ik heb waarschijnlijk veel pech en zal het tot woensdag moeten uitzingen. En het gebeurde vasnmiddag allemaal rond 17.40 hr, terwijl klantenservice Odido aanwezig is op zaterdag tot 17.30 hr. Wel een hele rottige timing voor dit probleem!
Maar jullie beiden wel heel erg bedankt voor jullie meedenken!
Kun je misschien morgenmiddag nog terecht in een Odido winkel?
Nou Theo, ik denk niet dat die winkels op zondag open zijn!
Hier wel!
Check bij jouw woonplaats
Google Odido winkels
@Jaap Allema in Utrecht zijn ze meestal ook open op zondag!
https://www.odido.nl/winkels