Bij het verlengen van mijn abonnement, kwam er overduidelijk in beeld +gratis watch 7. Toen ik het in wilde vullen bij samsung promoties bleek dat de sluitingsdatum 15 september was, ik heb mijn abonnement de 16e verlengd en de 17e had ik hem binnen.
Screenshot gemaakt gelukkig van het verlengen waar het overduidelijk staat. Daarom ook juist mijn abonnement al verlengd.
Beste antwoord door Andrea1990
Andrea1990 schreef:
Bij het verlengen van mijn abonnement, kwam er overduidelijk in beeld +gratis watch 7. Toen ik het in wilde vullen bij samsung promoties bleek dat de sluitingsdatum 15 september was, ik heb mijn abonnement de 16e verlengd en de 17e had ik hem binnen.
Screenshot gemaakt gelukkig van het verlengen waar het overduidelijk staat. Daarom ook juist mijn abonnement al verlengd.
Marciano van Odido schreef:
Hoi Andrea, ik heb je screenshot uit je andere reactie verwijderd, omdat je 06-nummer hierin stond. Daarnaast heb ik het direct nagekeken en de actie stond inderdaad nog live op het moment dat je je verlenging hebt gedaan. We sturen de Samsung Galaxy Watch 7 heel binnenkort naar je op! Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen? 😄
Dankie voor je reactie!
Wat fijn dat deze dan toch nog toegestuurd word!
Hebben jullie hier verder nog gegevens voor nodig?
Goedemorgen @Mayella, niet fijn dat Samsung niet bij je is teruggekomen, maar dat je wel een afgewezen status ziet. Ik heb alles nog eens gecontroleerd en met je bestelling van 27 september zou je gewoon recht moeten hebben op de actie. Ik zie nu wel dat je je contract via WhatsApp hebt gestuurd i.p.v. hardware factuur. Wil je de volgende dingen voor me doen:
Via WhatsApp vragen wat de exacte reden is van afwijzing en of de afgewezen status niet toevallig nog een oude status is. Desnoods de hardware factuur nog sturen.
Dubbelcheck of je via deze specifieke actiepagina hebt geregistreerd en niet via een andere Samsung promo pagina.
Of jouw SM- en EAN nummer overeenkomt met een van de onderstaande:
ik heb een nieuwe Samsung S25 ultra aangeschaft op 8-2-25 en ik zie dat je er een gratis samsung watch bij kan krijgen. Alleen zie ik een datum staan van 17-2-25. Dit is slechts 9 dagen na mijn aanschaf van de telefoon. Is het mogelijk dat jullie mij hier alsnog bij kunnen helpen. Alle hulp wordt natuurlijk gewaardeerd en alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Adilson
Hey @AdilsonA wat leuk dat je hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S25 Ultra, goede keus! Het klopt dat je momenteel de Galaxy Watch7 40mm LTE ontvangt bij aankoop van de Galaxy S25 Series. We hebben deze actie in samenwerking met Samsung opgezet, zij gaan over de verwerking en levering van deze actie. Je kunt deze vraag het beste stellen bij Samsung. Houd er rekening mee dat ze wel streng letten op de actievoorwaarden, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Wellicht dat ze een uitzondering voor je maken en je alsnog de Watch kunt claimen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.