Bij het verlengen van mijn abonnement, kwam er overduidelijk in beeld +gratis watch 7. Toen ik het in wilde vullen bij samsung promoties bleek dat de sluitingsdatum 15 september was, ik heb mijn abonnement de 16e verlengd en de 17e had ik hem binnen.
Screenshot gemaakt gelukkig van het verlengen waar het overduidelijk staat. Daarom ook juist mijn abonnement al verlengd.
Bladzijde 1 / 2
Hoi Andrea, ik heb je screenshot uit je andere reactie verwijderd, omdat je 06-nummer hierin stond. Daarnaast heb ik het direct nagekeken en de actie stond inderdaad nog live op het moment dat je je verlenging hebt gedaan. We sturen de Samsung Galaxy Watch 7 heel binnenkort naar je op! Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen?
Bij het verlengen van mijn abonnement, kwam er overduidelijk in beeld +gratis watch 7. Toen ik het in wilde vullen bij samsung promoties bleek dat de sluitingsdatum 15 september was, ik heb mijn abonnement de 16e verlengd en de 17e had ik hem binnen.
Screenshot gemaakt gelukkig van het verlengen waar het overduidelijk staat. Daarom ook juist mijn abonnement al verlengd.
Hoi Andrea, ik heb je screenshot uit je andere reactie verwijderd, omdat je 06-nummer hierin stond. Daarnaast heb ik het direct nagekeken en de actie stond inderdaad nog live op het moment dat je je verlenging hebt gedaan. We sturen de Samsung Galaxy Watch 7 heel binnenkort naar je op! Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen?
Dankie voor je reactie!
Wat fijn dat deze dan toch nog toegestuurd word!
Hebben jullie hier verder nog gegevens voor nodig?
Hoi Andrea, geen dank! En neehoor, ik heb al je (adres)gegevens uit je bestelling gehaald. Dus als die gegevens kloppen, komt het helemaal goed!
Hoi Andrea, geen dank! En neehoor, ik heb al je (adres)gegevens uit je bestelling gehaald. Dus als die gegevens kloppen, komt het helemaal goed!
Die moeten kloppen, heb de ultra al in gebruik haha dus die is ook goed aangekomen!
Goedemorgen Andrea, ja precies wat ik ook dacht inderdaad! Ik zal mijn collega nog vragen wanneer hij 'm precies opstuurt en dan laat ik het je weten. Je hebt 'm in ieder geval een stuk eerder in handen dan wanneer je 'm op de normale manier zou aanvragen, dus dat is helemaal mooi!
Goedemorgen Andrea, ja precies wat ik ook dacht inderdaad! Ik zal mijn collega nog vragen wanneer hij 'm precies opstuurt en dan laat ik het je weten. Je hebt 'm in ieder geval een stuk eerder in handen dan wanneer je 'm op de normale manier zou aanvragen, dus dat is helemaal mooi!
Dat is zeker een voordeel! Ben benieuwd hoor, wacht je reactie af! Heb nu een watch 5 dus ben erg benieuwd naar de 7!
Goedemorgen,
Gisteren mijn nieuwe telefoon ontvangen maar zonder de beloofde smartwatch.
Wat nu?
Met vriendelijke groet,
Mayella
Cashback of cadeautje bij een telefoon zijn promotie acties van toestel fabrikanten. Volg het process daar om je cadeau te claimen. Let ook op de tijdslijnen.
Cashback of cadeautje bij een telefoon zijn promotie acties van toestel fabrikanten. Volg het process daar om je cadeau te claimen. Let ook op de tijdslijnen.
Dit klopt zeker, alleen was de beloofde promotie al verlopen bij Samsug, terwijl die bij odido nog op actief stond. Proces namelijk al gevolgd van Samsung en toen kreeg ik bericht dat de promotie al verlopen was.
Hi @Mayella, heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met je mee!
Goedemiddag Marciano,
Ik ben bij Samsung nog in afwachting van goedkeuring maar hierbij stuur ik je m'n ordernummer 220972611.
Overigens heb ik geen screenshot gemaakt van het scherm met de actie. Die ik wel gezien heb. Ben telefonisch geholpen door een collega die aangaf dat ik het horloge zou ontvangen.
Groet,
Mayella
Hoi Mayella, bedankt voor je ordernummer! Ik zie dat jouw bestelling van 27 september is. Dan komt het helemaal goed met je aanvraa voor de Samsung Galaxy Watch5 Pro. Die moet je inderdaad achteraf via Samsung aanvragen. De actie waar topicstarter Andrea het over heeft, is een andere. Ik dacht even dat jij het ook over een oudere actie had, maar dat is niet zo. Maar dat komt dus helemaal goed!
Hoi Marciano, is nog wel even te zien. Ze vragen om het aankoopbewijs maar de factuur die ik heb gestuurd was niet goed genoeg. Toen contract gestuurd afgekeurd en nu nog maar eens de factuur gestuurd.
Even afwachten nog.
Groet,
Mayella
Goedemorgen Mayella, over welke factuur heb je het? De hardware factuur? Deze zou namelijk wel geldig moeten zijn. Heb je gekozen om je toestel thuis te bezorgen? Dan ontvang je binnen enkele dagen een hardware factuur (wellicht staat deze ook al voor je klaar in Mijn Odido). Deze heb je nodig voor je aanvraag bij Samsung. Heb je je toestel in de shop opgehaald? Dan kan je de kassabon meesturen. Deze is ook geldig als bewijs.
Goedemorgen,
Op 17 september heb ik ook een telefoonabbonnenement afgesloten met een Samsung Galaxy Z Flip 6, met gratis Galaxy Watch 7. Op 20 september heb ik mijn telefoon opgehaald en wilde ik via de site van Samsung het horloge aanvragen. Echter liep de promotie maar tot 15 september op de site van Samsung, terwijl op de site van Odido ten tijde van bestelling deze aanbieding nog geldig was. Ik heb ten tijde van de bestelling een screenshot gemaakt van de pagina waar de aanbieding nog op staat. Ik heb op 20 september deze vraag gesteld via jullie contactformulier (met het screenshot erbij), maar ik heb nog geen reactie gehad.
Wanneer kan ik een reactie verwachten? Ik zou graag alsnog het horloge ontvangen.
Goedemorgen Mayella, over welke factuur heb je het? De hardware factuur? Deze zou namelijk wel geldig moeten zijn. Heb je gekozen om je toestel thuis te bezorgen? Dan ontvang je binnen enkele dagen een hardware factuur (wellicht staat deze ook al voor je klaar in Mijn Odido). Deze heb je nodig voor je aanvraag bij Samsung. Heb je je toestel in de shop opgehaald? Dan kan je de kassabon meesturen. Deze is ook geldig als bewijs.
Hallo Marciano,
Net bericht dat het afgewezen is, deelname is niet geschikt. Aanvraag mislukt.
Zie bijlage. Dat is me er allemaal niet bijverteld.
Hoe nu verder.
Groet,
Mayella
Hallo Marciano,
Aanvraag is afgewezen, deelname is niet geschikt. Aanvraag mislukt. Zie bijlage. Dat is me er allemaal niet bijverteld. Vanmiddag met Odido gebeld en toen zij ze dat ik vanavond opnieuw kan registreren. Dat lukt niet omdat het al geregistreerd is. Hoor graag een oplossing.
Groet,
Mayella
Aan welke voorwaarden heb je dan niet voldaan?
Hoi Andrea, we doen jouw Watch vandaag op de bus! Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen?
Hoi @Mayella , ik ben ook erg benieuwd wat Samsung als reden van afwijzing geeft. Heb je een screenshot voor ons? En geen zorgen je hebt nog ruim de tijd om je cadeau te claimen. Welke factuur heb je precies meegestuurd?
hoi,
ik heb op 26 september mijn contract verlengt met daarbij een nieuwe samsung s24+
in de winkel werd mij verteld dat ik daar nog een watch 7 bij kon aanvragen.
echter kom ik niet door de aanvraag pagina heen.
bij mij blijft het hangen op een pagina waar de veel gestelde vragen op staan.
kan iemand mij daarbij helpen?
order nummer: 220891745
model: SM-S926BZKDEUB- EAN 8806095307497
Hoi @Mayella , ik ben ook erg benieuwd wat Samsung als reden van afwijzing geeft. Heb je een screenshot voor ons? En geen zorgen je hebt nog ruim de tijd om je cadeau te claimen. Welke factuur heb je precies meegestuurd?
Hoi Marciano ik heb de hardwarefactuur meegestuurd.
Zij hier screenshot reactie:
Vandaag wel eindelijk via WhatsApp contact gehad met Samsung met volgende reactie;
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en of het nog zo lang gaat duren.
Hallo @Jarno15, welkom op onze Community! Fijn dat je bij ons hebt verlengd, de Samsung S24+ is een goede keus! Voor het aanvragen van de Watch, kun je hiervoor bij Samsung terecht. Als de pagina het niet doet, probeer het dan even op een ander device. We kunnen niet helpen met die pagina, sorry! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met Samsung zelf. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad op 26-09-2024 bij ons hebt verlengd. Echter, loopt er nu een andere actie. Je kunt namelijk de Watch5 Pro LTE bij Samsung aanvragen: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=YRUSA8QQ9EJBS. De aankoopdatum is van 23-9-2024 t/m 20-10-2024. De oude actie met de Watch7 liep van 12-08-2024 t/m 15-09-2024, daarbij is alleen registreren nog mogelijk tot en met 15-11-2024. Excuses dat dit niet helder is gecommuniceerd vanuit de winkel. Maar ik weet zeker dat je ook erg zal gaan genieten met de Watch5!
@Mayella Fijn dat je contact hebt kunnen krijgen met Samsung! Als ik het zo lees, ontvang je binnen 2 weken een terugkoppeling. Zo lang je een aankoopbewijs hebt gestuurd, dan moet het helemaal goedkomen. Mochten we vanuiten deze kant nog iets kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Goedemiddag,
Inmiddels zijn we 14 dagen verder en nog geen enkele reactie gekregen. Als ik de status opvraag dan staat deze alweer op afgewezen maar zonder enig bericht waarom. Vind dit nu heel vervelend worden en ik hoop dat jullie hierin iets kunnen betekenen. Ben al heel lang trouwe klant bij jullie (toen was het nog Ben) en al heel wat Samsung telefoons verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.