Skip to main content
Beantwoord

Google tabblad

• 18 september 2021
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Hi, 

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon, een Oppo Reno6, geïnstalleerd. Maar er zit nu zo'n heel irritant tabblad van Google in m'n beginscherm. Weet iemand of en hoe ik deze weg kan krijgen? 

Beste antwoord door Waqqas

@Tjits93 

Ik heb hier een Samsung Galaxy S9 en had links naast het beginscherm iets met nieuws zitten, ik kon die verwijderen/uitschakelen door eerst het beginscherm ingedrukt te houden, dan naar rechts swipen en toen kon ik hem uitschakelen.

Misschien werkt het ook ongeveer op dezelfde manier bij jou, zo niet dan zul je even moeten wachten of anderen je kunnen helpen.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 18 september 2021

Hoi @Tjits93 .

Zet eens een schermafbeelding op het forum.Dan begrijpen we beter wat jij bedoelt.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 18 september 2021

Hallo @Tjits93 

Meestal kan je een item of tabblad op het beginscherm verwijderen door erop te drukken, ingedrukt houden en naar boven slepen om te verwijderen maar als het niet lukt kan je een screenshot plaatsen zoals Eric al aangeeft.

• is een Top Poster
  • 19 september 2021

@Waqqas het lukt dus niet om op dit tabblad te drukken en hem te verwijderen. Ik heb daarom maar even een screenshot toe gevoegd. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19 september 2021

@Tjits93 

Ik heb hier een Samsung Galaxy S9 en had links naast het beginscherm iets met nieuws zitten, ik kon die verwijderen/uitschakelen door eerst het beginscherm ingedrukt te houden, dan naar rechts swipen en toen kon ik hem uitschakelen.

Misschien werkt het ook ongeveer op dezelfde manier bij jou, zo niet dan zul je even moeten wachten of anderen je kunnen helpen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen