Skip to main content

Ik heb pas ongeveer vorige week Google Pixel 8A genomen en er is nog garantie maar ehmmm ik zit in de put en heb nogal spijt van en  en vraagje ruilen? Voor iPhone 15 of andere mobiel model?? Als het kan dan neem ik dit graag aan andere model van mobiel.

Anouska Boejharat 

PS Mijn abonnement is er nog tot 30 okt voorbij 

Een verkoper uit Hoofddorp odido zei dat ik mag gebruiken met Google Pixel 8A open maar er achterkomen dat ik wist niet dat er nog veel problemen was, toen ik had iPhone 14 en was er problemen daarna pas die ik nu Google Pixel 8A heb. 

Kun u wat advies voor mij en is er oplossingen voor mij?

Akkoord

Hi ​@Noeka888 dank voor de bevestiging! Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Het nummer wat eindigt op ***4516 heb ik vrijgegeven voor overname en ook Nummerbehoud aangevraagd. Deze is inmiddels goedgekeurd. Het nummer zal worden overgezet op je nieuwe contract wat eindigt op ***6949. Dit zal morgen plaatsvinden en je zult ook meerdere sms'jes ontvangen, zodat je goed op de hoogte bent wanneer het zal plaatsvinden en wanneer het in orde is gemaakt. Het contract wat nu gekoppeld is aan het nummer dat eindigt op ***4516 zal kosteloos worden stopgezet. En het nummer wat eindigt op ***6949 zal worden vervangen door je eigen nummer. Dan maak je straks gebruik van je nieuwe abonnement met je eigen nummer, fijn toch? 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Ik bedoel 06xxx4516 is mijn eigen nummer!!!

x6949 is niet nodig..

Hi ​@Noeka888 yes, dat is ook wat ik bedoel! Het nummer wat eindigt op ***6949 zal komen te vervallen en wordt vervangen door je eigen nummer dat eindigt op  ***4516, komt helemaal goed! 😄

Wat begrijp ik nou nu?😡

ik dacht dat het 49 is en ik heb dit allemaal doorgegeven…

laat maar ik heb wel 49  gewoon verder gaan… ik geef het op en het heeft geen zin om weer terug zetten … laat maar het is al te laat en nu heb ik xxx 49. 

mijn excuus bieden

Hi ​@Noeka888, ik snap je niet helemaal. Wat je aangaf, hebben we ook voor je in orde gemaakt. Ik zie dat het Nummerbehoud al heeft plaatsgevonden en dat je nummer is overgezet op je nieuwe contract. Het nummer wat eindigt op ***4516 staat nu gekoppeld aan je nieuwe abonnement, dat is het nummer waar je nu gebruik van maakt. Klopt het verder zo? 

Kijk dan…

xxx4516 is er nu niet bereikbaar. Wat nu? dat klopt,

dat ik wil nummerbehoud blijven..

Hoi Nouka, ik snap het ook niet meer helemaal. Zoals Pharwin aangeeft hebben we precies gedaan wat je eerder vroeg; je eigen nummer **16 blijft van jou, maar is nu gekoppeld aan je nieuwe abonnement waar je nieuwe toestel aan gekoppeld staat. Je gaf aan dat het nummer **49 niet meer nodig was. Ik gok dat je op dit moment je oude simkaart nog in je telefoon hebt. De simkaart die momenteel actief is is het simkaart met dit ICC-nummer erop: 8931163200055830423. Wil je dit eens controleren. Mocht dit niet degene zijn die nu in je toestel zit, dan zou je deze ontvangen moeten hebben met je bestelling. Dan kan je dat simkaartje in je toestel stoppen om weer bereikbaar te zijn.

Ik hoor het graag van je! 

Reageer