Skip to main content

Ik heb pas ongeveer vorige week Google Pixel 8A genomen en er is nog garantie maar ehmmm ik zit in de put en heb nogal spijt van en  en vraagje ruilen? Voor iPhone 15 of andere mobiel model?? Als het kan dan neem ik dit graag aan andere model van mobiel.

Anouska Boejharat 

PS Mijn abonnement is er nog tot 30 okt voorbij 

Een verkoper uit Hoofddorp odido zei dat ik mag gebruiken met Google Pixel 8A open maar er achterkomen dat ik wist niet dat er nog veel problemen was, toen ik had iPhone 14 en was er problemen daarna pas die ik nu Google Pixel 8A heb. 

Kun u wat advies voor mij en is er oplossingen voor mij?

@Noeka888 Dat is een heel verhaal.

Ga even langs de shop om informatie in te winnen. 
Neem de gsm wel mee netjes in het doosje met alles er op en aan.

https://www.odido.nl/winkels 

Succes!

Ik ben daar in hoofddorp geweest maar ik moet eerst retourformulier invullen dan andere mobiel krijgen. Ik vind erg onhandig vanwege doofheid die ik weet niet hoe ik moet invullen 

Het is niet alleen formulier invullen om je bestelling te annuleren, maar ook toestel terugbrengen en wachten tot alles is verwerkt. Dan pas kun je een nieuwe bestelling met een ander toestel doen. Als je naar die winkel gaat kunnen ze je vast helpen.

Ik ben daar in hoofddorp geweest maar ik moet eerst retourformulier invullen dan andere mobiel krijgen. Ik vind erg onhandig vanwege doofheid die ik weet niet hoe ik moet invullen 

Neem eventueel iemand mee die je kan helpen. Je mag ook naar een andere Odido shop gaan.

Je moet dit wel binnen 14 dagen van aankoop regelen.

Vraag in een shop om de manager en laat het uitleggen door je gezelschap.

Het formulier invullen kan ook iemand je bij helpen.

https://accessoires.odido.nl/retouraanvraag# 

Wanneer hoor ik van hun? en ik heb al teruggestuurd. 

Hoi Noeka, ik heb je case er direct bijgepakt en ik zie dat de retourprocedure sinds gisteravond is afgerond en dat er contractuele aanpassingen zijn gedaan. Als het goed is moet het nu lukken met een nieuw abonnement/verlenging aanvragen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Nee ik zie dat er zelfde abonnement is maar ik heb nu momenteel niet mobiel dus via van mijn tablet vandaar... ik wou iPhone 15 nieuwe abonnement met zelfde nummerbehoud. 

Ik ben bij odido hoofddorp geweest... en hij zei dat het moet nog verwerken.. ik kom maandagmiddag pas om een nieuwe mobiel aanvraag. Ik heb nu zonder mobiel ☹️.

Misschien kan je regelen om mij mobiel te brengen? Ik hoop van wel. Niet in deze weekend maar maandagmiddag of dinsdag?!

Hoi Noeka, goed dat je direct naar de shop bent geweest. Niet fijn dat het systeem de annulering nog aan het verwerken is. Heb je iemand in de buurt wiens telefoon je kan gebruiken om met mijn collega's van Telesales te bellen op 0800-0092 (Optie 2 of specifiek vragen naar Telesales)? Dan kan mijn collega vanavond nog kijken of de annulering verwerkt is en wellicht direct samen met jou een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb geen mogelijkheid om een telefoon voor je te regelen. Wellicht kan je morgen opnieuw naar 1 van onze shops? Ik hoop dat de annulering inmiddels verwerkt is en dat je je iPhone 15 kan bestellen. Laat je het me weten?

Beste

ik ben in hoofddorp bij odido geweest. Dat ik moet andere abonnenment met nieuwe mobielnummer. Ik wou eigenlijk zelfde nummer houden…het regelt hun van andere mobielnummer met nieuwe abonnenment.

Is dat zo?

Hi @Noeka888, begrijpelijk dat je graag je eigen telefoonnummer zou willen blijven behouden! Ik ben meteen voor je gaan kijken, maar zie dat er inderdaad geen nummerbehoud aangevraagd is voor jouw bestelling. Geen zorgen, want het aanvragen van een nummerbehoud kan altijd achteraf nog. Ik zie dat je jouw nieuwe telefoon gaat afhalen bij onze winkel in Hoofddorp. Als je bij mijn collega's daar aangeeft dat je graag alsnog je telefoonnummer zou willen behouden, dan kunnen zij direct een verzoek voor je indienen. Komt goed! Mocht je voor nu nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden.

Ik weet dat u met uw collega telefoongesprek hebben gehad. En dus 

duidelijk is…. Dat ik krijg een nieuwe mobielnr voor later in oktober of november. Dus hij zei dat een oude mobielnr 06…xxxx 16, die ik mag gebruiken tot okt of nov die ik moest vervangen van een nieuwe mobielnr 06…xxx 49?! Klopt dat?

Hi Noeka, ik heb beide telefoonnummers in ons systeem kunnen vinden! Het is voor mij echter niet helemaal duidelijk of je nu wel of geen nieuw telefoonnummer wil hebben. Ik zou er namelijk voor kunnen zorgen dat jouw telefoonnummer met eindcijfers 16 vanaf 31 oktober op de nieuwe simkaart komt te staan. Hiermee komt het telefoonnummer met eindcijfers 49 automatisch te vervallen. Eventueel kun je zelf ook een nummerbehoud aanvragen via deze pagina van onze website. We keuren het verzoek dan goed per 31 oktober, want dit is de datum dat het oude contract afgelopen is. Tot die tijd kun je de nieuwe simkaart niet gebruiken en betaal je dus ook geen dubbele kosten. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten. Ik help je graag!

Wanneer mag ik een andere mobielnr? Of mag ik mijn nummerbehouden? Ik heb niks mail ontvangen? 

Goedemiddag Noeka, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Vanaf 31 oktober kan je je nummer laten behouden. Heb je via deze pagina die Sam heeft gestuurd wel nummerbehoud aangevraagd? Ik zie namelijk geen aanvraag binnenkomen. Als je op die link klikt, ga je naar Mijn Odido. Als je vervolgens inlogt kan je nummerbehoud aanvragen. Daarna ontvang je bericht met de bevestiging en wordt je ook op de hoogte gehouden over het overnemen van je mobiele nummer. Ik hoor het graag van je. Laat het me maar weten of het lukt!

Ik heb al ingevuld en kreeg ik niks horen of verkeerd iets ingevuld? Hoe kan ik dit weten

Goedemiddag Noeka, wat apart dat je niks te horen hebt gekregen. Ik zie ook geen aanvraag. Maar geen zorgen, ik ben er voor je ingedoken en ik kan nummerbehoud ook voor je aanvragen. In de bestelling staat dat je nieuwe abonnement per 1 januari 2025 start. Wat is precies de reden dat het nieuwe abonnement op deze datum zou starten? Je huidige contract loopt op 30 oktober af. Als ik nummerbehoud voor je aanvraag kan ik kiezen om nummerbehoud direct per einde contract (30 oktober) te laten plaatsvinden. Je nieuwe abonnement start dan op 30 oktober i.p.v. op 1 januari 2025. Is dat goed? Laat het me maar weten, dan regel ik het meteen voor je! 😊

Ja graag.. mijn nummer die ik wil houden…. XXX

en ook laat u me welke nummer is 06 xxxx16 of 06 xxxxxx49 weten.

nTelefoonnummer verwijderd door moderator]

Hoi Noeka, bedankt voor je snelle bevestiging. Ik heb nummerbehoud zojuist aangevraagd en deze wordt de komende tijd beoordeeld. Per SMS houden we je op de hoogte. Ik verwacht dat alles goed gaat en dan start je nieuwe abonnement straks op 30 oktober en behoud je je eigen nummer ***16! 😄

Klantnummer :1.21524957 

Hi Noeka, thank you for the screenshot! My bad, I filled in the wrong customer code (the one from your temporary phone number). I requested number porting again, this time with the correct customer code. It should all go well now. Please keep me up to date if you receive a new SMS.

Reageer