Skip to main content
Beantwoord

Google Pixel 8a

Ik mag verlengen en heb mijn zinnen gezet op de Google Pixel 8a en kreeg het advies om even te wachten totdat de pixel 9a op de markt komt (half april). Steeds de prijzen in de gaten gehouden en regelmatig op de Odido site gekeken. Staat de 8a er ineens niet meer op terwijl Belsimpel en andere sites ze nog steeds verkopen. Bij nabellen met Odido verkoop zei men doodleuk dat ze het toestel niet meer aanbieden. Weet iemand van Odido hoe dit zit, of het toestel later weer wordt toegevoegd of dat ik naar een andere leverancier moet uitwijken ? Hoor het graag, groeten Robert

Beste antwoord door robertoe

Marciano van Odido schreef:

Hoi Robertoe, gaaf dat je interesse hebt in de Google Pixel 8a! Als het toestel niet meer op de website staat dan kan het inderdaad zo zijn dat deze op een tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat we inderdaad niet weten of en wanneer het toestel weer beschikbaar is, zoals ​@Waqqas aangeeft. Ik heb meteen gekeken in het systeem en ik zie dat dit nu niet het geval is. Dit toestel bieden we niet meer aan. Heb je interesse in de Google Pixel 9a? En heb je nog het geduld om erop te wachten? Dan zou ik dit ook aanraden. Deze moet inderdaad binnenkort uitkomen Ă©n dan weet je dat je er met dit nieuwste model weer voor een lange tijd tegenaan kan gaan. 

3e partijen zoals Belsimpel kunnen inderdaad dit toestel nog aanbieden i.c.m. een Odido abonnement, omdat zij hun eigen voorraad aan toestellen hebben. Dat loopt dan via hen. 

Laat je het me weten waar je voor kiest en of je binnenkort voor de Google Pixel 9a gaat? Ik ben erg benieuwd en ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. We zijn er voor je! 😊

Hallo Marciano. Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik ben gisteren nog in de lokale Odido winkel geweest en men had nog een pixel 8a liggen. Maar na rekenen vond ik het nog niet interessant genoeg en heb ik besloten om te wachten op de beschikbaarheid van de pixel 9a. En dan ga ik beslissen, de 9a of alsnog de 8a via een ander kanaal (Belsimpel of Mobiel). Dank voor de adviezen en meedenken. Groeten Robert

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20708 reacties
  • 3 april 2025

Hallo ​@robertoe 

Als het toestel niet meer op de website staat dan betekent dat, dat hij niet op voorraad is en het is ook nog niet bekend wanneer Odido hem weer op voorraad verwacht te hebben.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 3 april 2025

Dankjewel voor je antwoord. Maar dat is niet wat Odido verkoop vertelde. Jouw antwoord geeft mij weer een beetje hoop 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20708 reacties
  • 3 april 2025

​@robertoe 

Ik ben ook maar een klant, misschien klopt het wat je hoorde van de klantenservice.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Robertoe, gaaf dat je interesse hebt in de Google Pixel 8a! Als het toestel niet meer op de website staat dan kan het inderdaad zo zijn dat deze op een tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat we inderdaad niet weten of en wanneer het toestel weer beschikbaar is, zoals ​@Waqqas aangeeft. Ik heb meteen gekeken in het systeem en ik zie dat dit nu niet het geval is. Dit toestel bieden we niet meer aan. Heb je interesse in de Google Pixel 9a? En heb je nog het geduld om erop te wachten? Dan zou ik dit ook aanraden. Deze moet inderdaad binnenkort uitkomen Ă©n dan weet je dat je er met dit nieuwste model weer voor een lange tijd tegenaan kan gaan. 

3e partijen zoals Belsimpel kunnen inderdaad dit toestel nog aanbieden i.c.m. een Odido abonnement, omdat zij hun eigen voorraad aan toestellen hebben. Dat loopt dan via hen. 

Laat je het me weten waar je voor kiest en of je binnenkort voor de Google Pixel 9a gaat? Ik ben erg benieuwd en ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. We zijn er voor je! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2025

Hallo Marciano. Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik ben gisteren nog in de lokale Odido winkel geweest en men had nog een pixel 8a liggen. Maar na rekenen vond ik het nog niet interessant genoeg en heb ik besloten om te wachten op de beschikbaarheid van de pixel 9a. En dan ga ik beslissen, de 9a of alsnog de 8a via een ander kanaal (Belsimpel of Mobiel). Dank voor de adviezen en meedenken. Groeten Robert

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Roberrt, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Uiteraard graag gedaan en wat toevallig dat de Shop nog een Google Pixel 8a had liggen. Ik weet bijna zeker dat de Pixel 9a je gaat overhalen. Maar laat je het me weten? Ik ben heel benieuwd waar straks de keuze op gaat vallen! đŸ˜„

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 7 april 2025

Goedemorgen Roberrt, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Uiteraard graag gedaan en wat toevallig dat de Shop nog een Google Pixel 8a had liggen. Ik weet bijna zeker dat de Pixel 9a je gaat overhalen. Maar laat je het me weten? Ik ben heel benieuwd waar straks de keuze op gaat vallen! đŸ˜„

Thx, ik zal het zeker laten weten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen