GOGOGO DEALS AUGUSTUS 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen!

  • 7 August 2023
  • 3 reacties
  • 574 Bekeken
GOGOGO DEALS AUGUSTUS 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Reputatie 7
Badge +9

Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde toestellen en betaal geen aansluitkosten t.w.v. €25! ​Ga jij voor de Samsung Galaxy Z Flip5 of Z Fold5? Ontvang dan een Galaxy Watch6 LTE t.w.v. €369 cadeau! Wie wil dat nou niet?

 


 

Wij starten vandaag op 7 augustus weer met de GOGOGO DEALS.  De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk gratis aansluiten t.w.v. € 25 bij een nieuw abonnement! Ook bieden wij de beste Glasvezel + TV deal ooit! Als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. 

 

Toestelflexibiliteit

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 14 128 GB zwart, Samsung Galaxy Flip5 128 GB zwart, OPPO RENO 10 PRO zwart of Google Pixel 7 Pro zwart? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop.

 

Gratis aansluiten + TV van T-Mobile!

Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). In eigen glasvezelnetwerk geldt zelfs de eerste 8 maanden € 30*/ MND​ + gratis aansluiten en gratis monteur t.w.v. € 105. Dat zijn superscherpe deals!

Naast gratis aansluiten bieden we nu ook Internet en TV de eerste 8 maanden voor maar €30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only.

Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw Thuis aansluiting vandaag nog!

 

FAQ

Welke promotie acties zijn er?

Samsung Galaxy Z Flip5 & Samsung Galaxy Z Fold5

Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip5 of Z Fold5 krijg je een Galaxy Watch6 LTE t.w.v. €369 cadeau.

Deze actie loopt van 26 juli tot en met 1 oktober 2023​. Je kan het cadeau claimen via deze pagina tot en met 1 december 2023​.  

 

Ontvang €120 retour i.c.m. een Samsung Galaxy Z Flip of Samsung Galaxy Z Fold5  512GB variant

€120 voor Z Flip5 ​

€120 op Z Fold5. ​

Deze actie loopt van 26 juli 2023 t/m 13 augustus 2023​​. Je kan het via deze pagina claimen tot en met 13 oktober 2023. 

Reno10 & Reno10 Pro

Bij aankoop van de Reno10 Pro krijg je de OPPO Enco Free2 (t.w.v. €99) cadeau! En bij aankoop van de Reno10 krijg je de  OPPO Enco Air2 Pro (t.w.v. €79) cadeau!

Deze promotie loopt van 26 juli 2023 t/m 4 september 2023 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden.​ Deze promotie kan niet worden gecombineerd met andere promoties op de OPPO Reno10 serie. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Hoe kan ik deelnemen?

Ga naar https://promo.oppo-benelux.com, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 18 september 2023:​

1. Een kopie van de aankoopbon;​

2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.

 

 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Oppo of Samsung. Neem daarom goed de actievoorwaarden door.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

WOW!  dit is gewoon een “offer you can't refuse” :)  

Leuk, ook gewoon in de vakantie. Toch slecht weer, is internet best belangrijk.

WOW..!  dit is gewoon een “offer you can't refuse” :-)

Leuk! ook gewoon in de vakantie, Toch slecht weer is internet best belangrijk, 💁‍♂️

 

(⁠◠⁠‿⁠◕⁠)

Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile en heb nu twee mobiele abonnementen en T-Mobile thuis Internet. Onze mobiele abonnementen zijn per afgelopen maandag (21-08) in gegaan. Ik werd vandaag door een T-Mobile medewerker geadviseerd om met jullie contact op te nemen i.v.m. ingangsdatum van mijn abonnementen en de huidige GOGOGO deals. Ik zou het erg op prijs stellen als ik als nieuwe klant  hiervoor nog in aanmerking kan komen en gebruik zou kunnen maken van de 12GB + Onbeperkt bellen (15 Euro) optie voor beide mobiele abonnementen. Mijn vrouw is doof en dan zouden deze extra GB’s ons goed uitkomen. 

Hoop dat jullie nog wat voor ons kunnen betekenen :)

Reageer