Skip to main content

Geen verzendlabeld terugverkoop

• December 11, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Goedemiddag, hoe lang ik ook wacht, mijn label wordt niet gegenereerd.
Kunt u dit alstublieft snel oplossen? Ik moet het apparaat zo snel mogelijk versturen.

Ik voeg een screenshot toe van het bericht dat bij mij verschijnt.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet.

December 15, 2025

Hoi Frans, bedankt voor het opnieuw proberen. Ik heb nogmaals gekeken en ik zie dat het inmiddels bekend is dat er een probleem is met het verzendlabel. Mijn collega's van de technische afdeling zijn momenteel hard aan het werk om de oorzaak en de oplossing te vinden. Ik heb direct een case doorgezet. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Zodra ze het probleem voor je hebben opgelost laten ze je dit telefonisch of per sms weten. Laat je het mij ook weten als je van ze hebt gehoord en of het daarna gelukt is met het verzendlabel?

Casenummer: 80664573

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Frans, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel. Goed dat je je telefoon op tijd terug wil verkopen. Is het inmiddels gelukt met het verzendlabel? Ik zie 'm namelijk niet (meer) in je Mijn Odido account. Mocht het nog niet gelukt zijn, dan moet ik je vragen om langs te gaan in 1 van onze Odido Shops. Op deze pagina vind je er een in je buurt: Odido Shops bij jou in de buurt vind je hier | Odido. Ik heb namelijk geen andere mogelijkheid om een verzendlabel te krijgen, maar mijn collega's in de Odido Shop kunnen dit wel voor je doen en helpen je hier graag bij. Laat je het me weten of het is gelukt?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 12, 2025

Hallo, bedankt voor je antwoord. Ik heb het net opnieuw geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet... 
Kunnen jullie me hier echt niet helpen?  

Groeten

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Frans, bedankt voor het opnieuw proberen. Ik heb nogmaals gekeken en ik zie dat het inmiddels bekend is dat er een probleem is met het verzendlabel. Mijn collega's van de technische afdeling zijn momenteel hard aan het werk om de oorzaak en de oplossing te vinden. Ik heb direct een case doorgezet. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Zodra ze het probleem voor je hebben opgelost laten ze je dit telefonisch of per sms weten. Laat je het mij ook weten als je van ze hebt gehoord en of het daarna gelukt is met het verzendlabel?

Casenummer: 80664573