Skip to main content

Ik probeerde de klantenservice van Bol.com en Odido te bellen, maar de verbinding werd direct verbroken.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Grt, Berry 

Hoi Berry, van harte welkom op de Community! Dat klinkt alsof er een blokkade staat op servicenummers. Ik heb meteen met je meegekeken, maar ik zie geen blokkades staan. Krijg je nog iets te horen voordat de verbinding wordt verbroken? Heb je wel een (stabiele) verbinding met het netwerk? En probeer je vanuit Nederland te bellen of vanuit het buitenland? Wellicht helpt het om je telefoon uit en opnieuw aan te zetten. Zet je ook de laatste 4 cifjers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag nog meer met je mee! 😊


Hoi Berry, van harte welkom op de Community! Dat klinkt alsof er een blokkade staat op servicenummers. Ik heb meteen met je meegekeken, maar ik zie geen blokkades staan. Krijg je nog iets te horen voordat de verbinding wordt verbroken? Heb je wel een (stabiele) verbinding met het netwerk? En probeer je vanuit Nederland te bellen of vanuit het buitenland? Wellicht helpt het om je telefoon uit en opnieuw aan te zetten. Zet je ook de laatste 4 cifjers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag nog meer met je mee! 😊

 

Hi Marciano,

Ik hoor niks voordat de verbinding verbreekt.

Ik bel uit Nederland.

Netwerk is 2 balkjes en wifi is prima.

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en toen kon ik wel servicenummer van Odido bellen.

Grt, Berry 


Goedemorgen Berry, bedankt voor de terugkoppeling en superfijn dat het na het opnieuw opstarten wel werkt om ons te bellen. Lukken andere (service)nummers, zoals Bol nu ook? Ik hoor het graag van je en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 


Hi Marciano,

Het bellen naar de klantenservice van Bol lukt niet. Het gesprek wordt gelijk verbroken.

 

Grt, Berry 


Goedemorgen ​@Berry Sarlemijn, dat is wel gek! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen blokkades of andere bijzonderheden. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Het zou wellicht ook aan je simkaart kunnen liggen. Je kunt dit testen door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer