Ik krijg al dagen geen meldingen van gemiste oproepen meer op mijn iphone als iemand belt terwijl ik in gesprek ben. Ook geen sms van odido, dagen later nog niet. Er staat ook niets in mijn call log - ik heb dus geen manier om erachter te komen.
Hi
Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een iPhone doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Plaats ook je simkaart in een ander toestel om te kijken of je deze meldingen dan nog steeds niet ontvangt. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Kun je alleen je telefoonnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld!
Hoi Pharwin, ik heb de netwerkinstellingen hersteld, ik zal vanavond testen of het probleem hiermee verholpen is. Er is ook een ander probleem, blijkt: telefoon gaat meteen op voicemail wanneer ik met bluetooth aan een speaker verbonden ben. Telefoontjes via Signal komen wel gewoon binnen dan.
PS mijn telefoonnummer staat nu erbij in mijn profiel.
Helaas, netwerk opnieuw instellen heeft niet geholpen. Geen melding en geen sms. Sim is nieuw, en mijn telefoon is up-to-date - ik houd dat goed bij. Hoe zijn de instellingen vanuit odido?
Hi
Wat betreft je Voicemail, ervaar je dit alleen als je verbonden bent met Bluetooth of is dat ook het geval als je niet verbonden bent? Kun je dat voor me testen? Gaan alle bellers direct door naar Voicemail of alleen als je verbonden bent met Bluetooth?
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.