Beste lezer,
Onlangs heb ik mijn telefoon met een kapotte batterij opgestuurd ter reparatie. De batterij laadde niet meer op. Mijn telefoon telefoon (Flip 4) is nog geen jaar oud en valt onder de garantievoorwaarden.
Nu heb ik bericht gekregen dat er val- stoot- of drukschade is geconstateerd en zij mijn telefoon niet gaan repareren. Ze kunnen niet aantonen dat daardoor de batterij kapot is (wat mij sterkt lijkt) en laten mij notabene 50 euro betalen om mijn (kapotte) toestel terug te krijgen. Nu ging ik even Googlen en blijkt dat zij ook al bij Kassa een onderwerp zijn geweest en ze krijgen een beoordeling van 2 sterren.
Ik ben al jaren klant bij jullie en heb nooit een klacht gehad, maar die telefoon was nieuw bijna 1000 euro en ik betaal er nog een jaar afschrijfkosten voor. Hoe kan het nou zijn dat het simpele vervangen van een batterij niet onder de garantievoorwaarden valt? Dynafix verschuilt zich achter het feit dat het alleen totaalreparaties doet, wat ik heel vreemd vind. Ik kan niet geloven dat jullie met zo'n partij in zee gaan. Ik heb net de klantenservice aan de lijn gehad en die hingen gewoon op. Ik ben er echt helemaal klaar mee, dit is toch geen service.
Groet,
Koen de Mooij