Skip to main content

Galaxy Watch7

• 15 februari 2025
  • 29 reacties
  • 906 Bekeken

• is een Top Poster
  • 15 reacties

Goedemorgen 

Ik ben 3 keer afgewezen door samsung voor de aanvraag van de galaxy watch 7 de registratie is te claimen tot maart.

Uitgelichte reactie

17 februari 2025

Hoi Ayoub, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Samsung toestel bent gegaan, goede keuze! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Galaxy Watch actie, dus ik kijk graag met je mee. Ik heb je bestelling erbij gepakt. Gaat het om je bestelling van 31 januari? Je hebt deze bestelling niet bij ons gedaan, maar bij een partner. Ik kan daarom niet zien welk toestel je hebt en of er mogelijk een actie was bij de partij waar je je telefoon hebt besteld. Wij hadden in ieder geval geen Galaxy Watch7 actie lopen op 31 januari. Mocht je deze actie hebben zien staan toen je je bestelling deed, dan moet ik je vragen contact op te nemen met de verkopende partij. Zij kunnen je hier alle informatie over geven! 😄

29 reacties

toetsie
  • is een legendarische user
  • 406 reacties
  • 15 februari 2025
Ayoub23 schreef:

Goedemorgen 

Ik ben 3 keer afgewezen door samsung voor de aanvraag van de galaxy watch 7 de registratie is te claimen tot maart.

Met welke reden?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

Aanvraag is mislukt 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 15 februari 2025

@Ayoub23 Vul je wel de juiste gegevens in bij het juiste product? Kan je ze ook bellen of mailen? 
Wil je je profiel (zie mijn onderschrift) zo volledig invullen. Misschien kunnen de moderators je helpen

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

@Cristien ik ben onterecht afgewezen voor de aanvraag van de galaxy watch 7

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 15 februari 2025

@Ayoub23 Ik kan niet oordelen maar dat er iets fout gaat lijkt mij duidelijk. Heb je al de cijfers en letters ingevuld zoals ze vragen hoofdletters enz.?  Op de datum gelet? De rekening geüpload? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

Ja

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

@toetsie 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 15 februari 2025

@Ayoub23  Heb je al contact opgenomen met Samsung?   Dit loopt echt allemaal via Samsung. 
Het is geen aanbieding van Odido.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

Ik heb contact opgenomen met samsung 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 15 februari 2025
Ayoub23 schreef:

Ik heb contact opgenomen met samsung 

Dat is verstandig want met deze hele algemene afwijking kun je niks. " de aanvraag is mislukt?"   Wat dan...

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

@eric Samsung zegt dat de registratie tot 26-03-2025 niet klopt terwijl het er staat.

Mensen zijn goedgekeurd voor de watch 7 ook met abonnement ik ben 3 keer afgewezen 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 15 februari 2025

Tja, er zijn zoveel Samsung acties, ik denk dat je er goed aan doet om ze de screenshots te zenden. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

@eric Ik heb samsung gister de screenshots gestuurd ik word afgewezen 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

@eric Ik wil alsnog de watch 7 ontvangen van samsung 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 15 februari 2025

Kunnen jullie dit op te pakken bij samsung?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 16 februari 2025
Ayoub23 schreef:

Kunnen jullie dit op te pakken bij samsung?

Helaas kan Odido dat niet omdat het een actie van Samsung is . Je moet echt vragen wat je fout doet en waarom ze het weigeren bij Samsung. Misschien heb je het bij het verkeerde product gemeld?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ayoub, welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw Samsung toestel bent gegaan, goede keuze! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Galaxy Watch actie, dus ik kijk graag met je mee. Ik heb je bestelling erbij gepakt. Gaat het om je bestelling van 31 januari? Je hebt deze bestelling niet bij ons gedaan, maar bij een partner. Ik kan daarom niet zien welk toestel je hebt en of er mogelijk een actie was bij de partij waar je je telefoon hebt besteld. Wij hadden in ieder geval geen Galaxy Watch7 actie lopen op 31 januari. Mocht je deze actie hebben zien staan toen je je bestelling deed, dan moet ik je vragen contact op te nemen met de verkopende partij. Zij kunnen je hier alle informatie over geven! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 17 februari 2025

Ik heb de samsung galaxy s25 ​@Marciano van Odido 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 17 februari 2025
Ayoub23 schreef:

Dat is mooi, maar je hebt de bestelling gedaan bij een retailer zoals mobiel.nl of belsimpel of Mediamarkt etc. Niet in een Odido shop of www.Odido.nl.

Een retailer maakt zijn eigen aanbod in de markt en verkoopt toestellen die zij zelf ergens inkopen met ene abonnement van 1 van de mobiele providers. Dus als je vragen over een toestel hebt, zoals garanties of een aanbod van een cadeau, dan. Oet je die vraag neerleggen bij die retailer.

Soms kopen ze toestellen in via grijze kanalen. Dan zijn ze iets goedkoper dan als je zo'n toestel via een provider aanschaft. Dat mag maar kan wel een conflict geven met specifieke EAN codes die Samsung weer heeft vrijgegeven voor het meeleveren van een kado zoals een watch.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 17 februari 2025

@eric Ik heb de bestelling gedaan bij mobiel.nl

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 17 februari 2025

Ja, helder.  Dan heb je de watch 7 actie op hun website gezien. Blijkbaar hebben ze een toestel aan je geleverd wat niet voldoet aan de actievoorwaarden die Samsung met mobiel.nl had afgesproken. 

Odido heeft geen zeggenschap bij de toestellen die een retailer zoals mobiel.nl aan jou levert. Dus raadpleeg de service afdeling van mobiel.nl.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 17 februari 2025
Ayoub23 schreef:

Weet je zeker dat die actie ook voor de S25 gold?

Volgens mij was dat alleen voor de S24.

( gaat het om deze actie? https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=T9FTQ22QHQWEE )

Je kunt in die mail van jou doorklikken naar de voorwaarden voor die actie en even kijken of de S25 daar ook onder zou vallen.

Overigens is dit een actie die wel voor de S25 geldt. Maar dat is pas vanaf 17-02-2025.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=4TN2ZDBRGD984

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 17 februari 2025

Ik heb mijn s25 bij mobiel.nl gekocht.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 17 februari 2025

@rvk01 geldt de promotie van 17-02 ook voor de s25 met abonnement

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Ayoub23 op dit moment hebben we onze Haastmakers Deals lopen, vanaf 17/02/25. Als je kiest voor de Samsung Galaxy S25, krijg je nu tijdelijk € 324 extra voordeel als je kiest voor 128 GB met een 2-jarig 10 GB, 20 GB of Unlimited Start abonnement afsluit. Als je kiest voor 256 of 512 GB, ontvang je € 336 voordeel. 

Daarnaast krijg je nu tijdelijk een Galaxy Watch7 cadeau bij aanschaf van een Galaxy S25 Series.

• Actieperiode: 17 februari t/m 30 maart

• Registreer je aankoop voor 30 mei

• Registreren kan hier

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen