Skip to main content
Beantwoord

Galaxy Watch actie na aankoopdatum

• 27 februari 2025
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

15 februari abonnement verlengt met nieuwe telefoon de samsung s25 plus. Vanaf 17 februari kreeg je er een gratis smartwatch 7 bij. Vind het heel erg slecht dat dit niet verteld is. Dan had ik de telefoon die maandag gekocht ipv de zaterdag ervoor. Via samsung gehoord dat jullie van te voren al op de hoogte zijn van de actie. Zeer teleurstellend. Want dan had ik 2 dagen gewacht.

Beste antwoord door PixelJordy

Je zou de klantenservice kunnen vragen om alsnog deel te mogen nemen aan de promotie. Daarbij kun je ook zeggen dat je anders van je 14 dagen bedenktijd gebruik kunt maken om de boel terug te sturen en daarna opnieuw te bestellen met promotie. Dat zou voor Odido een duurdere oplossing zijn

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 27 februari 2025

Acties die gaan komen worden niet van te voren gecommuniceerd met verkoop en servicemedewerkers.  Medewerkers verkopen de prijzen en acties van dat moment. Het is een feit dat acties heel vaak komen en gaan. Producten worden soms goedkoper en soms duurder. Jij bepaalt wanneer een aanbod past bij wat jouw wensen zijn qua product/prijs/promotie in de wetenschap dat er altijd weer een ander aanbod komt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Misschien handig als het om 1 of 2 dagen gaat. Dat het wel gecommuniceerd word. En ze vertelden mij dat op nieuwe telefoons bijna nooit promoties zijn. Dus vind ik dat ik verkeerd geïnformeerd ben. Als er volgens jou wel vaak promoties enz zijn

• is een Master Poster
  • 42 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Je zou de klantenservice kunnen vragen om alsnog deel te mogen nemen aan de promotie. Daarbij kun je ook zeggen dat je anders van je 14 dagen bedenktijd gebruik kunt maken om de boel terug te sturen en daarna opnieuw te bestellen met promotie. Dat zou voor Odido een duurdere oplossing zijn

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 28 februari 2025

Het gaat niet om kosten,  dit soort cashbacks of cadeaus zijn acties van de toestel fabrikant.  Je moet dat cadeau bij Samsung claimen en die kijken heel strict naar een besteldatum/type etc. 

• is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 28 februari 2025

@eric dat verandert verder niets aan het feit dat als Odido niet mee wil - of kan - denken, dat terugsturen en opnieuw bestellen nog steeds een valide optie is

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen